Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Die eer gaat m.i. naar Milano - San Remo. Meestal saai, ondanks dat ie dat jaar wel heel leuk was.M.i. de minst aansprekende klassieker.. alleen laatste 15 minuten gezien maar ik sla deze eigenlijk altijd over
Een goede tweede wat mij betreft.Die eer gaat m.i. naar Milano - San Remo. Meestal saai, ondanks dat ie dat jaar wel heel leuk was.
Ik wist niet dat deze wedstrijd een vlakke finish had.M.i. de minst aansprekende klassieker.. alleen laatste 15 minuten gezien maar ik sla deze eigenlijk altijd over
Ik kijk hem meestal wel. Paar keer ook op de cote de Wanne gestaan. Vind dit persoonlijk een van de mooiste, maar dat komt misschien ook voor mijn voorliefde voor het gebied. Heb daar een aantal jaren geleden bijna een huis gekocht.M.i. de minst aansprekende klassieker.. alleen laatste 15 minuten gezien maar ik sla deze eigenlijk altijd over
Mijn team gaat absoluut waardeloos.Weinig animo voor de Giro hier?
Welk team is dat?Mijn team gaat absoluut waardeloos.
Ik vind het een vermakelijke Giro. Iedere avond het laatste uurtje voor het slapen gaan even de koers kijken, dat tijdsverschil werkt bij wielrennen heel erg goed in mijn voordeel!Weinig animo voor de Giro hier?
Het door mij samengestelde team. Ik heb er blijkbaar bar weinig verstand van.Welk team is dat?
Man van de koppen, niet van de kopmannen?Het door mij samengestelde team. Ik heb er blijkbaar bar weinig verstand van.
Scorito?Het door mij samengestelde team. Ik heb er blijkbaar bar weinig verstand van.
Blijkbaar…Man van de koppen, niet van de kopmannen?![]()
Nee, een soort privé spel.Scorito?
Ik doe al jaren Scorito met een stuk of 15 mensen uit mijn woonplaats. Giro, Klassiekerspel, Tour, Vuelta. Ik heb nog nooit gewonnen. Blijkbaar kies ik altijd de verkeerde.Blijkbaar…
Nee, een soort privé spel.
Yates heeft de gunfactorGeweldige etappe vandaag in de Giro, net een monsterklim op de Finestre gehad, en nog steeds spanning wie de Giro gaat winnen. Del Torro, Carapaz of Yates?