Wielrennen

Kelderman komt nu terug tot 1 minuut en 8 seconden. Zou het dan toch nog spannend worden?
Het is nog 3 km te gaan.
 
Hindley blijft nu demarreren maar hij kan Geoghegan Hart niet uit het wiel rijden.
Als ze bij elkaar blijven is het verschil 4 seconden tussen deze twee in het algemeen klassement.
 
Hindley laat zich verrassen in de sprint en Geoghegan Hart wint de etappe.
Kelderman komt binnen op een achterstand van 1 minuut 38 seconden.
 
Geoghegan Hart heeft blijkbaar met zijn etappewinst nog bonificatieseconden gekregen.
Het algemeen klassement

Hindley
Geoghegan Hart ... zelfde tijd
Kelderman + 1'32"

Dat wordt morgen nog een spannende tijdrit tussen Hindley en Geoghegan Hart.
Dan hebben ze zover gereden en hebben ze na duizenden en honderden km dezelfde tijd en komt het aan op een tijdrit van 16,5 km. :maniac:
 
Die Hindley heeft wel vrij dom gereden de laatste kilometers.
Op t moment dat hij ziet dat ie Hart er niet af rijdt én dat Dennis er een stuk achter zit, had ie altijd Hart voorop moeten laten rijden. Maar nee, hij bleef maar op kop tempo maken. Enige wat ie ermee bereikt is Kelderman op grotere achterstand zetten.
En dan liet ie zich ook nog kinderlijk verrassen in de sprint.
Nee.. niet echt snugger
 
Die Hindley heeft wel vrij dom gereden de laatste kilometers.
Op t moment dat hij ziet dat ie Hart er niet af rijdt én dat Dennis er een stuk achter zit, had ie altijd Hart voorop moeten laten rijden. Maar nee, hij bleef maar op kop tempo maken. Enige wat ie ermee bereikt is Kelderman op grotere achterstand zetten.
En dan liet ie zich ook nog kinderlijk verrassen in de sprint.
Nee.. niet echt snugger
Inderdaad. Het was heel erg dom. En dan vooral die sprint. :zien:
Het is jammer dat Kelderman te ver achter ligt en dat de tijdrit zo kort is.
Maar het zou een enorme stunt zijn als hij ze morgen op 1 minuut 33 rijdt. Het is schier onmogelijk, maar je weet maar nooit. Wat met Roglic in de Tour gebeurde kan ook gebeuren met Hindley en Geoghegan Hart.
Een einde van de Giro zoals jaren geleden in de Tour op de wijze zoals Greg Lemont Laurent Fignon versloeg met een verschil van 8 seconden. :maniac:
 
Een einde van de Giro zoals jaren geleden in de Tour op de wijze zoals Greg Lemont Laurent Fignon versloeg met een verschil van 8 seconden.
1989! Ik kan me dit nog herinneren. Voor mij de spannendste Tour ooit. Wat had ik een hekel aan die Laurent Fignon en wat heb ik staan juichen en springen die dag!
Ik bedenk me net dat die Gignon dit jaar ook al tien jaar dood is. De tijd gaat echt snel...
 
Teo Geoghegan Hart heeft de Giro gewonnen. Jai Hindley is 39 seconden langzamer in de tijdrit.
Sunweb heeft toch iets fout gedaan de laatste dagen. :rolleyes:
 
Teo Geoghegan Hart heeft de Giro gewonnen. Jai Hindley is 39 seconden langzamer in de tijdrit.
Sunweb heeft toch iets fout gedaan de laatste dagen. :rolleyes:
Als Hindley gewoon voor Kelderman had gereden, hadden ze nu een giro winnaar gehad, zonde. Maar ook wel weer enigszins begrijpelijk
 
Tom Dumoulin stapt uit de Vuelta.
Ben benieuwd of het überhaupt nog wat wordt met Tom.
Zijn carrière dreigt uit te gaan als een nachtkaars. :cautious:
 
Tom Dumoulin stapt uit de Vuelta.
Ben benieuwd of het überhaupt nog wat wordt met Tom.
Zijn carrière dreigt uit te gaan als een nachtkaars. :cautious:

Zodra ik Nederlandse renners meeneem in een poule dan stappen ze af, vallen ze, of ze presteren als een natte krant.
Neem ik ze niet mee, dan presteren ze boven verwachtingen. Nooit meer dus, doet het succes van het Nederlandse wielrennen misschien nog ten goede.
 
Zodra ik Nederlandse renners meeneem in een poule dan stappen ze af, vallen ze, of ze presteren als een natte krant.
Neem ik ze niet mee, dan presteren ze boven verwachtingen. Nooit meer dus, doet het succes van het Nederlandse wielrennen misschien nog ten goede.
Hahaha, klinkt bekend.
 
Tom Dumoulin stapt uit de Vuelta.
Ben benieuwd of het überhaupt nog wat wordt met Tom.
Zijn carrière dreigt uit te gaan als een nachtkaars. :cautious:
Dumoulin heeft al een prachtig palmares. In de Tour deed hij het dit jaar ook gewoon goed.
Deze Vuelta is gewoon te veel, het is ook een pittig seizoen.

Ik dacht ook dat hij te vroeg gepiekt had in z'n carrière, maar zijn prestatie in de Tour deed toch weer wat hoop voor het post-COVID tijdperk herleven.
 
Dumoulin heeft al een prachtig palmares. In de Tour deed hij het dit jaar ook gewoon goed.
Deze Vuelta is gewoon te veel, het is ook een pittig seizoen.

Ik dacht ook dat hij te vroeg gepiekt had in z'n carrière, maar zijn prestatie in de Tour deed toch weer wat hoop voor het post-COVID tijdperk herleven.
4 jaar later wind vd Poel zijn 3e tour.
Dumoulin zal alleen maar minder worden
 

Groenewegen krijgt negen maanden schorsing voor veroorzaken crash Jakobsen

link

De internationale wielerunie UCI heeft Dylan Groenewegen voor negen maanden geschorst. De Nederlandse sprinter van Jumbo-Visma heeft de straf geaccepteerd.

Het was dan ook een horrorcrash met grote gevolgen. :eek:
 
Terug
Bovenaan Onderaan