Wielrennen

True, maar die boeiden me niet genoeg om het te melden. :geek:
Zelfs de hele ploeg van Jumbo eruit.

Ik speel een Girospel, dus dan zijn andere renners ook ineens interessant. ;)

Ik las dat het ontbijtbuffet ook gedeeld wordt met gewone stervelingen. Dat is wel oenig. Je moet wel in je giro bubbel blijven.
 
Demare wint zijn 4e etappe in deze Giro d'Italia.
Het is duidelijke de sterkste sprinter in de Giro en toch gaat het hele peloton weer
als blinde paarden naar een massasprint. :zien:
 
Ronde van Vlaanderen een kopgroep van 3. Alaphillipe, Van der Poel en Van Aert.
Alaphilippe rijdt tegen een langzaam rijdende motor aan en valt. :eek: Van der Poel kon de motor net ontwijken.
 
Mathieu van der Poel wint de Ronde van Vlaanderen. :CHEER:
Hij wint de sprint van Wout van Aert die 2e wordt.
 
Zou sunweb het gaan flikken en de giro met Kelderman gaan winnen? Dat wat jumbo niet lukt doet sunweb wel, kleur geven aan grote rondes.
 
Zou sunweb het gaan flikken en de giro met Kelderman gaan winnen? Dat wat jumbo niet lukt doet sunweb wel, kleur geven aan grote rondes.
Dat wordt nog spannend. Kelderman heeft vandaag tijd terug gepakt en staat nu op 15 seconden van Almeida.
 

Ritwinnaar Hindley: 'Ik ben hier om Kelderman aan de Giro-zege te helpen'

link

Jai Hindley kreeg donderdag in de finale van de achttiende rit van de Giro d'Italia de opdracht om INEOS Grenadiers-renner Tao Geoghegan Hart te volgen, waardoor hij Wilco Kelderman geen hulp kon bieden. De Australiër, die de spectaculaire etappe won, benadrukt dat de nieuwe rozetruidrager Kelderman nog steeds de kopman van Sunweb is.

"Ik ben hier om Wilco aan de Giro-zege te helpen", zei de 24-jarige Hindley op zijn persconferentie. "Hij gaat nu aan de leiding in het klassement en de tijdrit op de slotdag ligt hem goed. Ik weet hoeveel pech hij de afgelopen jaren heeft gehad en hoe hard hij gewerkt heeft om weer terug te komen. Ik heb heel veel respect voor Wilco en ik wil dat hij de Giro wint."

Algemeen klassement Giro d'Italia 2020​

1. Wilco Kelderman
2. Jai Hindley +0.12
3. Tao Geoghegan Hart +0.15
4. Pello Bilbao +1.19
5. João Almeida +2.16
6. Jakob Fuglsang +3.59
7. Patrick Konrad +5.40
8. Vincenzo Nibali +5.47
9. Fausto Masnada +6.46
10. Hermann Pernsteiner +7.23

Het is spannend. De eerste 3 renners binnen 15 seconden. :maniac:
:unsure: Zal Jai Hindley ook in de remmen knijpen als dat nodig is om Kelderman te laten winnen? :rolleyes:
 
Kelderman moet lossen en ligt een halve minuut achter.
Achter Jai Hindley en Tao Geoghegan Hart.
 
Ik had op voorhand eigenlijk niet anders verwacht.
Ik vreesde het ook al. De achterstand is opgelopen tot 1,5 minuut. Kelderman gaat de Giro niet winnen, want het verschil zal nog gaan oplopen en de tijdrit is morgen slechts 16,5 km.
 
Ik vreesde het ook al. De achterstand is opgelopen tot 1,5 minuut. Hij gaat de Giro niet winnen, want het verschil zal nog gaan oplopen en de tijdrit is morgen slechts 16,5 km.
Ik vind Kelderman ook helemaal niet zo'n winnaarstype. Hij straalt niks uit, vind ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan