Wie moet de nieuwe trainer worden van ons PSV

Wie moet de nieuwe trainer worden voor de langere termijn

• Wim Jonk

Stemmen: 14 20,0%
  • Ernst Faber

Stemmen: 2 2,9%
  • Adri Koster

Stemmen: 4 5,7%
  • Huub Stevens

Stemmen: 1 1,4%
  • Guus Hiddink

Stemmen: 8 11,4%
  • Henk Fräser

Stemmen: 3 4,3%
  • Maurice Steijn

Stemmen: 3 4,3%
  • Louis van Gaal

Stemmen: 23 32,9%
  • Anders, namelijk....

Stemmen: 12 17,1%

• Totaal aantal stemmen
    70

IPF

Forummer van het jaar 2015
Ik had begrepen dat ze Mark uitfluiten omdat hij steeds Rosario opstelde. En dat Rosario er niks aan kon doen dat hij opgesteld werd. Of ik haal een paar gelezen artikelen door de war.
Nee hoor tegen Fortuna zongen ze minuten lang zijn naam. En hij zelf keek een paar keer om richting Toon en JdJ.

arne

Routinier
- We moeten iemand halen buiten de standaard PSV kliek
- We hebben een jonge ploeg met heel veel potentie. De coach moet de potentie er uit kunnen halen.
- We hebben een ploeg waarbij veel spelers met duidelijke sterke punten maar ook duidelijke zwakke punten. De coach moet een systeem uitkiezen waarbij de zwakke punten verdoezeld worden end e sterke er goed uit komen
- We moeten iemand halen die veel ervaring heeft

Van Gaal is de beste kandidaat.

-040-

Trainer Coach
- We moeten iemand halen buiten de standaard PSV kliek
- We hebben een jonge ploeg met heel veel potentie. De coach moet de potentie er uit kunnen halen.
- We hebben een ploeg waarbij veel spelers met duidelijke sterke punten maar ook duidelijke zwakke punten. De coach moet een systeem uitkiezen waarbij de zwakke punten verdoezeld worden end e sterke er goed uit komen
- We moeten iemand halen die veel ervaring heeft

Van Gaal is de beste kandidaat.
En zo vind ik van Dijk de beste kandidaat voor een nieuwe CV.
Beide gaan niet gebeuren, maar ik laat mij graag verrassen.

arne

Routinier
En zo vind ik van Dijk de beste kandidaat voor een nieuwe CV.
Beide gaan niet gebeuren, maar ik laat mij graag verrassen.
Vergelijking gaat niet op. Van Dijk kan naar iedere club in de wereld, van Dijk is actief bij een grote club, is op het moment zeer succesvol en zou het niet erg vinden om naar ander land ta gaan voor een goede aanbieding. PSV is ook niet het niveau waar hij naar toe zou gaan.
Van Gaal heeft de clubs niet meer voor het uitkiezen, is op het moment niet actief bij een club, zijn laatste job is niet tot een goed einde gekomen en zijn echtgenote wil niet meer naar het buitenland.

PSV zou de beste club zijn voor van Gaal als hij nog een keer trainer zou willen zijn.

• Leuk
Reactions: IPF

-040-

Trainer Coach
Vergelijking gaat niet op. Van Dijk kan naar iedere club in de wereld, van Dijk is actief bij een grote club, is op het moment zeer succesvol en zou het niet erg vinden om naar ander land ta gaan voor een goede aanbieding. PSV is ook niet het niveau waar hij naar toe zou gaan.
Van Gaal heeft de clubs niet meer voor het uitkiezen, is op het moment niet actief bij een club, zijn laatste job is niet tot een goed einde gekomen en zijn echtgenote wil niet meer naar het buitenland.

PSV zou de beste club zijn voor van Gaal als hij nog een keer trainer zou willen zijn.
Volgens mij zitten Truus en Louis vooral in Portugal. En in NL is Eindhoven voor hun ook al buitenland.

PEEL

Basisspeler
Best lastig nog. Eigenlijk allemaal vergane glorie op het lijstje of trainers die heb alleen in de middenmoot hebben laten zien. Ik hoop maar dat Faber het goed doet, dan kan die blijven zitten.

Verder vind ik dat John de Jong vervangen moet worden. De beste man heeft hopeloos gefaald als TD. Er is dit jaar voor bijna 30 miljoen euro ingekocht en daar zit geen enkele (onbetwiste) basisspeler bij, laat staan een speler met meerwaarde voor het elftal.

Natuurlijk valt het allemaal niet mee, zijn de echte toppers niet haalbaar en staat de Eredivisie niet bovenaan het lijstje bij spelers, laat staan 'n club die daar 2e wordt, maar aan de Jong om een fatsoenlijke selectie samen te stellen. Die staat er nu niet. Ondanks dat hij wel kon raden dat Angelino met die clausule weg zou gaan en duidelijk was dat het centraal achterin beter moest.

Dropshot

Basisspeler
Zag op Soccernews interessante opties voorbij komen:

Roger Schmidt clubloos
Kasper Hjulmand Nordsjaelland
Hein Vanhaezebrouck clubloos

goalliev

Terreinknecht
Ik vind Vanhaezebrouck wel een interessante optie: Hij heeft Gent voor het eerst kampioen gemaakt, alleen bij een topclub als Anderlecht liet hij het afweten. Dus is hij gemaakt voor een topclub? Dat is natuurlijk de vraag..

Bovenaan Onderaan