Wie moet de nieuwe trainer worden van ons PSV

Wie moet de nieuwe trainer worden voor de langere termijn

• Wim Jonk

Stemmen: 14 20,0%
  • Ernst Faber

Stemmen: 2 2,9%
  • Adri Koster

Stemmen: 4 5,7%
  • Huub Stevens

Stemmen: 1 1,4%
  • Guus Hiddink

Stemmen: 8 11,4%
  • Henk Fräser

Stemmen: 3 4,3%
  • Maurice Steijn

Stemmen: 3 4,3%
  • Louis van Gaal

Stemmen: 23 32,9%
  • Anders, namelijk....

Stemmen: 12 17,1%

• Totaal aantal stemmen
    70

RAZINHO

International
Interessante naam
Het proberen waard....al was het maar om te kijken hoe het Ajax-minnend publiek reageert wanneer de zoon van de Grote Cruijff TD wordt bij de directe concurrent in Eindhoven....een en al hilariteit...dus, ik zeg DOEN die Jordy Cruijff als TD van PSV !

Ongezouten

Trainer Coach
Hoofd opleidingen en op termijn overnemen van de rol van John de Jong (liefst direct vervanging): Jordy Cruijf? Als trainer zie ik het niet zo in hem zitten maar qua TD ervaring in Israel en qua naam/netwerk/voetbalvisie lijkt dat me wel een fijne om erbij te hebben. Is sinds een paar weken weer beschikbaar. Weet alleen niet in hoeverre hij zelf aan Ajax hangt.
Mwah, hij heeft dan wel een 'netwerk', maar een netwerk dat Israel, en misschien China, Malta en Cyprus beslaat, staat voor een club als PSV gelijk aan geen netwerk hebben.

Spitske

Ballenjongen
Heb gemengde gevoelens bij het ontslag van Mark van Bommel. De slechte prestaties zijn genoeg reden natuurlijk, maar dan had het wat mij betreft weken geleden al moeten gebeuren. Nu voelt het vooral als een noodgreep en als show voor de buitenwacht om het echte probleem te verhullen.
Het is volgens mij niet alleen de schuld van de trainer dat dit PSV ver beneden pijl presteert en zelden entertaint.

Echter, als ik het positief bekijk is dit wel wat PSV nu nodig heeft. De selectie is verdedigend matig tot slecht maar blaakt van het aanvallend talent. Een andere trainer zou met aantrekkelijk voetbal toch nog mee moeten doen om de bovenste plaatsen.

Beter resultaten kunnen in 2020 haast niet uitblijven, maar ik betwijfel of Faber de trainer is die er voor gaat zorgen dat PSV in ieder geval het publiek gaat vermaken.

Ik denk dat Wim Jonk rationeel gezien de juiste keuze is:
- Hij heeft de juiste ervaring.
- Hij heeft visie.
- Hij heeft destijds bij Ajax de juiste en succesvolle structuur neergezet (samen met Bergkamp). Dit is hier misschien geen populair argument, maar is wel een feit. Bovendien is hij bij Ajax geschoffeerd, dus daar is hij helemaal klaar.
- Hij heeft de juiste leeftijd.
- Hij presteert goed met zijn teams.
- Hij zal na dit seizoen toe zijn aan een nieuwe uitdaging na FC Voldam; hij is toe aan een volgende stap. Daarom is de timing goed om Faber op te volgen aan het eind van het seizoen.
- Hij is financieel haalbaar / betaalbaar.
- Hij heeft een succesvol PSV-verleden. Ik denk zelfs dat zijn hoogtijdagen bij Inter en PSV waren.

Octo Tentakel

Jeugdforummer van het jaar 2013
Voor het komend seizoen zie ik Jonk ook prima zitten, als van Gaal niet toehapt (meest logisch). Doet het nu ook prima met Volendam, maar het is vooral zijn spelopvatting die ik zeer zie zitten. Daarnaast een Ajacied, dus als het misgaat is het minder pijnlijk dan bij een ras-PSV'er als van Bommel. Voor de mensen die mensen als van Gaal, Jonk hier niet willen zien vanwege Ajax-verleden enzo: grow up and get a life.

Nep Scout

Basisspeler
Voor het komend seizoen zie ik Jonk ook prima zitten, als van Gaal niet toehapt (meest logisch). Doet het nu ook prima met Volendam, maar het is vooral zijn spelopvatting die ik zeer zie zitten. Daarnaast een Ajacied, dus als het misgaat is het minder pijnlijk dan bij een ras-PSV'er als van Bommel. Voor de mensen die mensen als van Gaal, Jonk hier niet willen zien vanwege Ajax-verleden enzo: grow up and get a life.
Vooral dat stukje met de ras-PSVer, hoewel pijnlijk, is gewoon waar. We hebben Cocu gehad (wat minder erg dan nu) en nu Mark. Beiden zijn aan het einde van hun coach periode niet met de meeste sympathie van de supporters vertrokken. Ik ben blij dat beiden weg zijn, want ze brachten niet wat nodig was. Maar intern (bij mij in ieder geval) voert dit gevoel wel een soort oorlog met hun status als speler.

rico

Assistent Coach
Vooral dat stukje met de ras-PSVer, hoewel pijnlijk, is gewoon waar. We hebben Cocu gehad (wat minder erg dan nu) en nu Mark. Beiden zijn aan het einde van hun coach periode niet met de meeste sympathie van de supporters vertrokken. Ik ben blij dat beiden weg zijn, want ze brachten niet wat nodig was. Maar intern (bij mij in ieder geval) voert dit gevoel wel een soort oorlog met hun status als speler.
We zullen zien wat het publiek ervan vindt komende zaterdag. Het zou mij niet verbazen als MvB toegezongen gaat worden. Is volgens mij nog gewoonn populair bij de harde kern. (en terecht)

Nep Scout

Basisspeler
We zullen zien wat het publiek ervan vindt komende zaterdag. Het zou mij niet verbazen als MvB toegezongen gaat worden. Is volgens mij nog gewoon populair bij de harde kern. (en terecht)
Dat kan best. Maar ze floten hem pas nog uit, toen Rosario gewisseld werd dacht ik. Dus als ze hem gaan toezingen zegt dat niet alles over wat zij en de rest van de supporters van hem vinden als coach.

rico

Assistent Coach
Dat kan best. Maar ze floten hem pas nog uit, toen Rosario gewisseld werd dacht ik. Dus als ze hem gaan toezingen zegt dat niet alles over wat zij en de rest van de supporters van hem vinden als coach.
Ze floten toch Rosario uit?

• Leuk
Reactions: IPF

psverinamsterdam

Basisspeler
Dat klopt maar als argument voor Jonk is het kul natuurlijk. Daar moet het allemaal niet van afhangen. Ik hoop dat PSV weer eens een trainer aanstelt met de nodige ervaring en leeftijd (nee ik heb geen idee wie). Ik vindt Jonk een leuke suggestie, interessant zelfs, maar die mist als trainer toch nog echt ervaring op enig niveau. Ik zie het liefst een veertig plusser met ervaring en levenswijsheid die al wat jaartjes meeloopt en het over het algemeen goed doet.

Metalium

International
We wachten even op Metalium
Ik zou ook voor Van Gaal gaan. Stevens wil het zowieso niet meer. Luister, ik heb de wijsheid ook niet in pacht. Ik wil gewoon leuk aanvallend voetbal zien met een sterk middenveld wat naar voren denkt. Van Gaal heeft wél verstand van een goede taktiek, ondanks zijn eigenwijsheid. Hiddink is niet haalbaar, als technisch direkteur is hij echter welkom. Zowieso zou ik de banden weer aanhalen met Piet de Visser, die over een netwerk beschikt waar je U tegen zegt.

Laatst bewerkt:

Ongezouten

Trainer Coach
Ik zou ook voor Van Gaal gaan. Stevens wil het zowieso niet meer. Luister, ik heb de wijsheid ook niet in pacht. Ik wil gewoon leuk aanvallend voetbal zien met een sterk middenveld wat naar voren denkt. Van Gaal heeft wél verstand van een goede taktiek, ondanks zijn eigenwijsheid. Hiddink is niet haalbaar, als technisch direkteur is hij echter welkom. Zowieso zou ik de banden weer aanhalen met Piet de Visser, die over een netwerk beschikt waar je U tegen zegt.
Stevens staat helaas ook niet echt voor leuk aanvallend voetbal (welke coach met een verleden bij PSV eigenlijk wel? Adri Koster, en dan?). Voor leuk voetbal hoef je ook niet meer bij LvG te zijn; die heeft zijn filosofie zover doorgevoerd dat al het plezier uit het voebal is gezogen, en hij houdt heel erg van dat breivoetbal waar ik echt de kriebels van krijg. Is ook al gepensioneerd, plus, hij is al een keer te kijk gezet toen MvB hier kwam afsluiiten als speler en zei "Hij of ik," en men dus voor MvB koos. Dat zal hij ook wel meenemen in zijn beslissing. Hiddink moet je ook niet meer willen. Die is echt klaar; lekker aan het rentenieren en uitbuiken. Zijn vuur is gedoofd, maar op de achtergrond mag ie best wel een zegje hebben inderdaad. Piet de Visser zou niet verkeerd zijn, als de slinkse praktijken achterwege blijven; slechter dan die amateurs die het nu doen kan het niet worden.

Bovenaan Onderaan