Wie moet de nieuwe trainer worden van ons PSV

Wie moet de nieuwe trainer worden voor de langere termijn

• Wim Jonk

Stemmen: 14 20,0%
  • Ernst Faber

Stemmen: 2 2,9%
  • Adri Koster

Stemmen: 4 5,7%
  • Huub Stevens

Stemmen: 1 1,4%
  • Guus Hiddink

Stemmen: 8 11,4%
  • Henk Fräser

Stemmen: 3 4,3%
  • Maurice Steijn

Stemmen: 3 4,3%
  • Louis van Gaal

Stemmen: 23 32,9%
  • Anders, namelijk....

Stemmen: 12 17,1%

• Totaal aantal stemmen
    70

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Het wordt vandaag bekend gemaakt, dus dit topic zal geen heel lang leven beschoren zijn. :maniac:

Rednas

Lid van de Pro-Kaas Alliantie
Medewerker
In ieder geval niet trainersmet het het niveautje VVV als Maurice Steyn of Henk Fräser. Dat die überhaupt in een lijstje met Van Gaal en Hiddink staan...

Van Gaal zou ik zien zitten, maar ik weet niet of ik het zou doen als ik hem was, gezien de staat van PSV.
Als tussenpaus Hiddink of Erwin Koeman zou kunnen.

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Vandaag is voor de korte termijn (Ernst Faber) en mijn vraag is de langere termijn!
Mea culpa, ik dacht op het nieuws te hebben gehoord dat vandaag gewoon de opvolger bekend wordt gemaakt. De nuancering korte-termijn ontbrak daarin, of ik luisterde niet goed.

Bacchus

#JeSuisSjakie
Medewerker
Mea culpa, ik dacht op het nieuws te hebben gehoord dat vandaag gewoon de opvolger bekend wordt gemaakt. De nuancering korte-termijn ontbrak daarin, of ik luisterde niet goed.
"PSV zal later vandaag de tijdelijke opvolger van Mark van Bommel introduceren en het besluit nader toelichten." Van psv.nl.

rico

Assistent Coach
Wie moet de nieuwe trainer worden van ons PSV
Als je dit topic serieus wilt doen, en het is een goed topic, moet je de onzin namen uit het lijstje halen. Er is echt geen enekele reden te bedenken waarom Hiddink of Van Gaal, oude mannen met pensioen, voor langere tijd bij PSV trainer zouden willen worden. Ook Huub is absuluut nier reeel.
Of, als het allemaal fantasie is, zou ik Klopp en Guardiola ook graag aan het rijtje toe willen voegen, dat lijkt me namelijk veruit de beste optie :sneaky: .

Davitamonnetje

Routinier
ik wordt niet warm van dit rijtje trainers.. alleen van Gaal zou mooi zijn. Maar die zal niet komen, althans kan ik me niet voorstellen.
Misschien gewoon eens een buitenlandse coach met een fatsoenlijke spelopvatting.

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Als je dit topic serieus wilt doen, en het is een goed topic, moet je de onzin namen uit het lijstje halen. Er is echt geen enekele reden te bedenken waarom Hiddink of Van Gaal, oude mannen met pensioen, voor langere tijd bij PSV trainer zouden willen worden. Ook Huub is absuluut nier reeel.
Of, als het allemaal fantasie is, zou ik Klopp en Guardiola ook graag aan het rijtje toe willen voegen, dat lijkt me namelijk veruit de beste optie :sneaky: .
Als het Huub wordt, stop ik ermee. Die gaat deze selectie sowieso niet aan de praat krijgen.

rico

Assistent Coach
Ik twijfel erg. Heb op Fraser gestemd, maar zou het wellicht ook best met Jonk willen proberen. En als Faber het goed doet totaan het einde van het seizoen, zou ik die gewoon aanstellen. Het is wellicht wel een goed idee om het nu eens met een modale huis, tuin en keuken voetballer te proberen als trainer. Die zal wellicht wat realistischer naar het beschikbare materiaal kijken.

rico

Assistent Coach
Als het Huub wordt, stop ik ermee. Die gaat deze selectie sowieso niet aan de praat krijgen.
Huub en PSV is een gepasseerd station. Zou ook absoluut de verkeerd trainer zijn. Maar daar hoef je niet bang voor te zijn, die gaat het echt niet worden.

PSVNEC

Invaller
Guus hiddink als mentor van Ruud van Nistelrooij. De laatste kan dan na 1,5 jaar(zomer van 2021) zelf de boel gaan runnen. En een nieuwe td, het is echt een zooitje

Bovenaan Onderaan