Wie moet de nieuwe aanvoerder worden?

Wie moet aanvoerder van PSV worden?

• Totaal aantal stemmen
    50

Der Jaufe

Bondscoach
Ben ik dan echt de enige die het heerlijk vind als de spelers op het veld net zo woedend en gepassioneerd zijn als ik achter de buis of in het stadion als PSV onrecht wordt aangedaan? Ik kan echt niet tegen die gelatenheid als het team wordt genaaid door een van die gasten die zich zo belangrijk voelt met z'n fluit. Gewoon intimideren tot ze eerlijk fluiten.

OT: ik had Rosario lekker eerste aanvoerder gemaakt. Zo uit het niets een klasbak geworden (ja, hij was op in de tweede seizoenshelft, mag het?), Nederlands, basisspeler op het middenveld, international uit de eigen jeugd etc. Overigens kan ik prima leven met Afellay hoor. Ik ben allang blij dat die kluns met handschoenen geen band om z'n arm heeft.
Woedend en gepassioneerd zijn mag wat mij betreft wel, zeiken om kaarten ben ik niet zo van.

Kruspe

Administrator
Medewerker
Woedend en gepassioneerd zijn mag wat mij betreft wel, zeiken om kaarten ben ik niet zo van.
Wat dat betreft had ik misschien beter jouw quote van Mikasa kunnen quoten. Ik heb namelijk ook niks met dat gebaartje voor een gele kaart.

Maar de passie om zo een arrogante vent met een fluit kapot te maken als hij jou kapot maakt is voor mij een genot. Hoe zo een Makkelie vorig jaar bij PSV - Ajax boven Luuk de Jong stond te SS-en nadat Onana hem een elleboog gaf, zo iemand moet je met knikkende knieën op het veld laten staan. Hoe haalt hij het in z'n hoofd, nota bene in ons eigen huis.

Bovenaan Onderaan