Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Italie is al hele tijd niet meer het Italie van weleer. Wel jammer. Voor Esmir en Bosnië geweldig!Bosnie wint met Penalty's van Italië en gaat naar het WK. Italië mist 2 Penalty's (1 x hoog over en 1 x tegen de lat) en Bosnië schiet ze alle 4 raak.
Esmir Bajraktarević schiet de laatste Penalty raak.
Komt in groep Canada, Qatar en Zwitserland.
Italië mist het 3e WK op rij.
Ik vind het echt niet te geloven dat Italie het zo beroerd doet. En het is ook al lang niet meer grappig.Italië een langlopend wk trauma.
Was ooit een zekerheidje op het wk.
Niks meer van over.
Knap gedaan van Bosnië. Tegen 10 man, maar toch.
Leuk voor Esmir om toch een soort heldenrol te pakken. Lijkt me wel een type wat daardoor wat gaat zweven en ietwat naast zn schoenen gaat lopen, maar daar wil graag naast zitten.
Schouten en Timber zullen wss ook geen basis staan tijdens het WK.Schouten soms nuttig, Timber in de 2e helft soms ok. Je zult alleen echt meer lelijkheid moeten durven te hebben. Tegenstander uit het ritme halen. We zijn nu een Bosz one trick pony in de hoop dat het meezit.
![]()
Alle deelnemers WK voetbal bekend, bekijk hier het speelschema
Na de laatste play-offwedstrijden zijn alle 48 deelnemers aan het WK voetbal in de Verenigde Staten, Canada en Mexico bekend.nos.nl
Na de groepsfase vallen slechts 16 landen af.
Dan begint het WK opnieuw/ pas echt.
Ik denk dat je vooral terrorisme van de kant van de Amerikaanse overheid zelf gaat zien. Dictator Trump is er zo op gebrand dit tot zijn eigen zelfverheerlijkende feestje te maken dat hij ICE en consorten overal neer gaat plempen met zero tolerance beleid en een enorme dosis paranoia. Bij het minste geringste, zeker als je tot een 'risicogroep' behoort (kleurtje, moslim etc.), word je opgepakt, vastgezet, mishandeld of een combinatie van die dingen. Als je al het land binnenkomt.Pruts WK met pruts speeltijden ook, ideaal voor 10 min samenvatting kijken dag er na. Al zegt iets in mij dat we veel narigheid gaan zien wat de show gaat stelen, van shootings tot terrorisme tijdens het WK
Ik denk dat je vooral terrorisme van de kant van de Amerikaanse overheid zelf gaat zien. Dictator Trump is er zo op gebrand dit tot zijn eigen zelfverheerlijkende feestje te maken dat hij ICE en consorten overal neer gaat plempen met zero tolerance beleid en een enorme dosis paranoia. Bij het minste geringste, zeker als je tot een 'risicogroep' behoort (kleurtje, moslim etc.), word je opgepakt, vastgezet, mishandeld of een combinatie van die dingen. Als je al het land binnenkomt.
Sinds 1930 holt de kwaliteit van het WK hard achteruit. Dit is de bal van de finale van dat historische WK (bron; Wikipedia).Veel teveel landen en een WK dat 6 weken duurt is niet meer van deze tijd.

Dat is toch onzin. Er zijn de afgelopen decennia heerlijke WK's geweest. Zelfs die finale in Qatar was van het beste dat ik ooit heb gezien.Sinds 1930 holt de kwaliteit van het WK hard achteruit. Dit is de bal van de finale van dat historische WK (bron; Wikipedia).
De spits van Uruguay had de afdruk van de veters in 1950 nog op zijn voorhoofd staan.
Echte mannen, echte sport.
Bekijk bijlage 8242
Dat zeg jij wel, maar jij hebt niet sinds 1930 WK's gekeken zoals PSV033.Dat is toch onzin. Er zijn de afgelopen decennia heerlijke WK's geweest. Zelfs die finale in Qatar was van het beste dat ik ooit heb gezien.