Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Dat soort foto’s heeft Poetin ook….
Helemaal eens. Hugenoten, Spanjaarden, Romeinen, Vikingen en Kelten.. Ik wilde het alleen wat beknopt houden voor hen die menen dat je alleen met De Vries of Jansen in oranje thuishoort.Sidenote: de wereld is minstens vanaf de Romeinse tijd al flink aan het mixen.
Migratie speelt al veel langer voor de Romeinen.
Vanaf de 15e eeuw kwam het in een gigantische stroomversnelling door ontdekkingsreizigers en massa immigraties, al dan niet gedwongen.
Dus al heel lang voordat urk en volendam urk en volendam werden.
/Einde sidenote
Migratie is van alle tijden. Nu werken we door Napoleon met achternamen, dat was daarvoor niet. Das t grootste verschil.
Feit blijft dat vanaf portugal via de balkan tot diep in Turkije, en van egypte t/m engeland er Romeinse genen zijn beland.
En alle andere genen komen uit afrika, daar waar de Homo Sapiens is ontstaan. Van daaruit is de mens naar alle continenten gemigreerd.
We zijn van oudsher allemaal gemigreerde Afrikanen.
En dan lopen sommige lieden zich druk te maken om een paspoortje die niet bij de achternaam past, vanwege een fucking voetbalcompetitie. (On-topic, goed he)
Zo wars van historie en zó bekrompen.
En dat dan 1000x op dit forum moeten blijven benoemen. Mag ook wel een keer klaar zijn.
Dan komt er alleen geen pis uit.Dat soort foto’s heeft Poetin ook….
De neutrale Zwitserse kijker heeft er geen problemen mee.Maar zoals gezegd zijn 20 van de 23 spelers van Zwitserland in Zwitserland geboren, dus wat is dan in vredesnaam je probleem?

Bij Spanje - België is een scheidsrechter aangesteld uit Engeland.Frankrijk - Marokko, uit welk land zou het niet heel tactisch zijn om daar een scheids van neer te zetten.. jawel Argentinië. 3x raden waar de scheidsrechters inclusief VAR vandaan komen.
Ik neem toch aan dat Derksen van mening is dat spelers als van Dijk, Simons, Davids en de Jong (Nigel dan, he) ook niet in het Nederlands elftal horen.Helemaal eens. Hugenoten, Spanjaarden, Romeinen, Vikingen en Kelten.. Ik wilde het alleen wat beknopt houden voor hen die menen dat je alleen met De Vries of Jansen in oranje thuishoort.
Ik was ervan overtuigd dat FIFA corrupt is en Messi weer kampioen wil maken. Maar nu ik Infantino met de Egyptische vlag heb gezien begrijp ik dat ik het helemaal mis had.Wahahahaha
Die man moet echt naar een psycholoog, die heeft verkeerde bedrading.
Vermindert de corruptieverdenkingen ook niet echt dit...
Hij ronselt stemmen bij de Afrikaanse landen.![]()
Veelbesproken FIFA-baas Gianni Infantino zorgt voor opmer...
FIFA-baas Gianni Infantino is één van de meest besproken namen...sportnieuws.nl
Dit kan toch niet, echt werkelijk.
Zou onze Danny Makkelie roet in het eten kunnen gooien? Zou hij Argentinië rood durven geven?Bij Spanje - België is een scheidsrechter aangesteld uit Engeland.
De FIFA wil een vinger in de pap houden.
Heeft hij blijkbaar (of iets vergelijkbaars) een keer bij PSG gedaan. Is hem ook niet in dank afgenomen.Zou onze Danny Makkelie roet in het eten kunnen gooien? Zou hij Argentinië rood durven geven?
Dan kan de VAR hem altijd nog terechtwijzen...Zou onze Danny Makkelie roet in het eten kunnen gooien? Zou hij Argentinië rood durven geven?
Er is toch een ruggengraat nodig om tegen de bazen in te gaan?Zou onze Danny Makkelie roet in het eten kunnen gooien? Zou hij Argentinië rood durven geven?
Dat gaat Dennis Higler niet doen.Dan kan de VAR hem altijd nog terechtwijzen...
Als ome Infantino hem dat influistert vast wel.Dat gaat Dennis Higler niet doen.
Frankrijk - Marokko, uit welk land zou het niet heel tactisch zijn om daar een scheids van neer te zetten.. jawel Argentinië. 3x raden waar de scheidsrechters inclusief VAR vandaan komen.
Toen werd de schaal van corruptie nog verbloemd.Er waren tijden dat wat later in een toernooi enkel nog scheidsrechters mochten fluiten uit landen die al uitgeschakeld waren...

Gister bij Argentinie was de scheids een Fransman. Dus deze theorie kan de vuilnisbak in.Frankrijk - Marokko, uit welk land zou het niet heel tactisch zijn om daar een scheids van neer te zetten.. jawel Argentinië. 3x raden waar de scheidsrechters inclusief VAR vandaan komen.