Wereldkampioenschap 2022

Spullen kopen, hobby’s opstarten en natuurlijk die jonge minnares!
een vrouw voor een vrouw inruilen? Dat is net zoiets als een ps4 voor een ps5 vervangen. Het ziet er beter uit maar de content blijft hetzelfde 🤔
 
een vrouw voor een vrouw inruilen? Dat is net zoiets als een ps4 voor een ps5 vervangen. Het ziet er beter uit maar de content blijft hetzelfde 🤔
Je mag, als je niet al te religieus bent natuurlijk ook de vrouw voor een man inruilen.
Doe eens lekker gek, het is jouw midlife-crises!
 
Geduldig zijn is idd prima. Alleen zul je tegen Argentinië uit een ander en beter vaatje moeten tappen. Niet alleen hebben die Nederland ook gewoon geanalyseerd, ze hebben gewoon betere spelers. Ik blijf denken dat de laatste acht het maximaal haalbare is voor deze spelers. Ondanks Van Gaal.
Hebben zij nou echt veel betere spelers? Bij Argentinië zouden Van Dijk, de Vrij, Timber, De Ligt, Aké, zelfs Dumfries, Frenkie en misschien ook Memphis allemaal een basisplaats hebben. Ze hebben Messi ja oké. Maar Di Maria is echt geen top meer en Martinez in de aanval is heel goed maar niet echt partij voor de verdediging van NL. Wat ze meer dan Oranje hebben is hun mentaliteit. Maar om nou te zeggen dat ze veel betere spelers hebben? Ik kan behalve Messi zo niet 1 Argentijnse speler noemen die tijdens dit WK de uitblinker is geweest. Marokko en Spanje maar ook Portugal hebben er meer die indruk hebben gemaakt.
 
Toch wel een beetje wedstrijd spanning
Ja, ik tel inmiddels ook af naar vrijdagavond. Hoewel ik verwacht dat Oranje het niet gaat redden ben ik zo razend benieuwd naar deze wedstrijd. Hoe goed zal Argentinie (en natuurlijk Messi) zijn, wat wordt het plan van Van Gaal en hoe goed gaat het werken? Welke jongens van Oranje staan op? Daarnaast is Nederland - Argentinie op een eindronde natuurlijk een legendarisch affiche dat veel meer aanspreekt als de 4 wedstrijden die we tot nu toe hebben gehad. De laatste competitieve wedstrijd van dit kaliber die Oranje op een eindronde speelde was ook tegen dit Argentinie, dus wat dat betreft een mooie terugkeer. Van gaal heeft met zo veel bombarie toegeleefd naar dit WK. Nou, dit zijn de wedstrijden waar je het voor doet. Laat maar eens zien wat je echt kan.
 
Ik verwacht net als in 2014 een heel taaie wedstrijd waarin vrij weinig gebeurt. Het zal beslist worden door een opvlieging of blunder en anders zie ik het wel weer naar penalties gaan.
 
De persconferentie is weer goud

Driessen: ''Memphis, is Van Gaal eerder die ook waar je je voor schaamt of je favoriete oom?''
Memphis: ''Die vraag vind ik uh... ik denk dat je wel wat beters had kunnen verzinnen''

:ROFL:
 
Je mag, als je niet al te religieus bent natuurlijk ook de vrouw voor een man inruilen.
Doe eens lekker gek, het is jouw midlife-crises!
Ik zou niets inruilen. Misschien even lekker vrijgezel zijn als het nodig is. Kom je vanzelf wel een scharrel tegen..
 
That website sure's funny:


:ROFL::ROFL:

lolz ik denk niet dat het zo zeer is dat mannen boven de 1,95 haar niet willen daten voor haar schoonheid maar haar persoonlijkheid. Komt zeer shallow over als je dat zo op je profiel zet. Wie in godsnaam zet nou zo iets op haar profiel. Ga je als man van 1,95 toch ook niet mee beginnen.
 
lolz ik denk niet dat het zo zeer is dat mannen boven de 1,95 haar niet willen daten voor haar schoonheid maar haar persoonlijkheid. Komt zeer shallow over als je dat zo op je profiel zet. Wie in godsnaam zet nou zo iets op haar profiel. Ga je als man van 1,95 toch ook niet mee beginnen.

Los van dat het artikel een sneer is naar Tinder-culture (en dat lengte gedoe voor sommige mannen en vrouwen van belang is), De Speld is een satirische website.:p
 
Los van dat het artikel een sneer is naar Tinder-culture (en dat lengte gedoe voor sommige mannen en vrouwen van belang is), De Speld is een satirische website.:p

dacht ik al :D

maar is wel realiteit ook zo vrouwen. Een vriendin van mij maar zeuren dat ze elke keer na de sex niks meer van de mannen hoort bij dates. Tja dat is tinder hé.
 
Terug
Bovenaan Onderaan