Wereldkampioenschap 2022

Goede punten - maar speelt toeval en geluk niet eigenlijk altijd een grote rol in eindtoernooien? Bij Oranje weet ik niet beter. 1988 als beste voorbeeld.
En vooral als het echt de toptrainers betreft. Die hebben vaker geluk dan anderen: Michels, Van Gaal, Hiddink, Sacci, Angelotti, Guardiola enz. Zij hebben allemaal veel toeval en geluk mee gehad wanneer het moeilijk werd. En soms deden ze zelf ook een geniale meester zet.
 
Cilulessen staat nu door VanderVaart in een kwaad daglicht.
Nee, Pasveer is een lekkerdje. Die is helemaal nietsontziend om zijn concurrenten te liefkozen en de hemel in te prijzen als ze net een blunder hebben begaan of eventjes iets minder in vorm zijn.
Lekker duo.

Met Berghius erbij.
Ergens op de achtergrond leeft nog steeds de sympathie voor Promes, heb ik begrepen.
En dan die aparte eeuwenlange Akwasi-boycot voor VI. Volgens mij als je ze vraagt waarom ze een deel van de pers boycotten, heeft niemand meer een goed antwoord waarschijnlijk.

Het is niet mijn favoriete Nederlands elftal helaas. Jammer.
 
Laatst bewerkt:
Cilulessen staat nu door VanderVaart in een kwaad daglicht.
Nee, Pasveer is een lekkerdje. Die is helemaal nietsontziend om zijn concurrenten te liefkozen en de hemel in te prijzen als ze net een blunder hebben begaan of eventjes iets minder in vorm zijn.
Lekker duo.

Met Berghius erbij.
Ergens op de achtergrond leeft nog steeds de sympathie voor Promes, heb ik begrepen.
En dan die aparte eeuwenlange Akwasi-boycot voor VI. Volgens mij als je ze vraagt waarom ze een deel van de pers boycotten, heeft niemand meer een goed antwoord waarschijnlijk.

Het is niet mijn favoriete Nederlands elftal helaas. Jammer.
Cilessen was een naar mannetje volgens VdV. Dus eigenlijk had John gelijk en had hij Cilessen naar PSV moeten halen. Nare mannetjes is precies wat er ontbreekt bij PSV. PSV heeft een stuk of 3-4 klootzakken in het veld nodig.
 
Cilessen was een naar mannetje volgens VdV. Dus eigenlijk had John gelijk en had hij Cilessen naar PSV moeten halen. Nare mannetjes is precies wat er ontbreekt bij PSV. PSV heeft een stuk of 3-4 klootzakken in het veld nodig.
Maar toch niet van die klootzakken als die van Ajax vorig seizoen hoop ik. Geen matennaai-klootzakken. Eigen-spelers-klootzakken als Lerby.
 
Cilulessen staat nu door VanderVaart in een kwaad daglicht.
Nee, Pasveer is een lekkerdje. Die is helemaal nietsontziend om zijn concurrenten te liefkozen en de hemel in te prijzen als ze net een blunder hebben begaan of eventjes iets minder in vorm zijn.
Lekker duo.

Met Berghius erbij.
Ergens op de achtergrond leeft nog steeds de sympathie voor Promes, heb ik begrepen.
En dan die aparte eeuwenlange Akwasi-boycot voor VI. Volgens mij als je ze vraagt waarom ze een deel van de pers boycotten, heeft niemand meer een goed antwoord waarschijnlijk.

Het is niet mijn favoriete Nederlands elftal helaas. Jammer.
En zelfs ex psv'er Depay vind ik niet de sympathiekste. Vooral met de Lijger actie heeft hij flink wat credits verspeeld bij mij.
 
Je moet een narcist niet verwarren met een psychopaat. Een narcist voelt zich genoodzaakt zichzelf op te blazen, vanwege grote onzekerheid - maar kan (en vaak ook is) weldegelijk heel gevoelig zijn. En zelfs dat opblazen kan iets aandoenlijks hebben - we hebben immers allemaal iets narcistisch in ons, doen ons allemaal graag beter voor dan we zijn. Alleen Louis heeft dat heel extreem.
Een psychopaat is heel anders. Die hebben verbindingen die zo zwak zijn dat gevoel nihil of nul is.
En zelfs ex psv'er Depay vind ik niet de sympathiekste. Vooral met de Lijger actie heeft hij flink wat credits verspeeld bij mij.
Ik kan niet eeuwig boos zijn om die Lijger actie.
Ik ben geen super fan maar ik hoop dat hij een mooie carrière tegemoet gaat. Voor een Park of Gakpo heb ik meer sympathie.
 
Een psychopaat is heel anders. Die hebben verbindingen die zo zwak zijn dat gevoel nihil of nul is.

Ik kan niet eeuwig boos zijn om die Lijger actie.
Ik ben geen super fan maar ik hoop dat hij een mooie carrière tegemoet gaat. Voor een Park of Gakpo heb ik meer sympathie.
Ik gun hem ook een prima club en kan het zelfs accepteren mocht hij ooit terug komen.
Maar het is nou niet zo dat ik denk, ja Memphis is echt een sympathieke gast wat leuk dat hij speelt.

Idd voor jongens als Park, Gakpo, Robben of nog een tal van andere psv spelers heb ik meer sympathie en zou mij ook overhalen (als er meer in spelen) om het NL elftal te kijken. Meer op die manier.


(Park kan natuurlijk niet haha)
 
Yes, Lerby's hebben we nodig op het veld. En Arnesens in de staf. Geen 'incest' meer aub.
Lerby, Huub Stevens, Pim Doesburg.
Hahaha, wat gingen die laatste twee tekeer tegen elkaar bij een tegendoelpunt, schitterend.

Veerman is ook zo mooi ziek bij een tegendoelpunt, maar bij hem uit zich dat naderhand in cynisme en daar wordt niemand (hij incluis) beter van.
 
Laatst bewerkt:
FeVIVRLXEAIc3bS


veel plezier voor degene die gaan
 
Komt dit van De Speld of is dit serieus verspreid?
Niet de Speld, Reverse Image Search geeft weinig duidelijkheid over de daadwerkelijke herkomst. Kans dat het fake is is daarmee wel aanwezig.

Maar als ik zoek zie ik dat diverse sites wel al stukjes plaatsen over wat wel/niet mag. Daarin wordt een deel van de pictogrammen al wel bevestigd. Ben nog niet iets tegengekomen wat het ontkracht.

Verwacht overigens niet dat er een Oranjecamping is.
 
En zelfs ex psv'er Depay vind ik niet de sympathiekste. Vooral met de Lijger actie heeft hij flink wat credits verspeeld bij mij.
Dat is meer een kwestie van IQ. Memphis is een onwijs aardige en sociale jongen en bovenal altijd heel correct als het gaat om zijn privé leven ( die Lijger daargelaten). Hij is juist door alles wat ie heeft meegemaakt en het hebben van een psychiatrische broer, heel erg gefocust op geen fouten maken en alles onder eigen controle te willen hebben. En als je weet wat hij allemaal doet voor mensen die het niet breed hebben en voor kansarme mensen, dan zou je hem die domme lijger actie moeten vergeven. Het zijn nu eenmaal geen perfecte mensen die voetballers ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan