Wereldkampioenschap 2022

Ik vind die regels wel goed. Het is een wk. Saai als je een poule krijgt met 4 Europese ploegen

Ja saai voor jou, maar het betekend dat er een poel komt met 3/4 matige landen die keer kunnen stunten, wat weer legendarisch en niet saai is voor hun. Geluk of pech prima,
 
Nou, Zwitserland geloot tegen Brazilië, Kameroen en die gezellige jongens van Servië. Kunnen Xhaka en Shaqiri weer die Doppeladler van stal halen. :sneaky:
 
Zit niet echt een knaller van een groep tussen.
Logisch bij een WK. de goede landen zitten in pot 1 en 2.

Wat een poppenkast en al die mensen die even naar Qatar vliegen. Toch niet van deze tijd? Dit kan toch gewoon op het fifa kantoor met een dure Zwitserse notaris erbij ? Ben je in 10 minuten klaar. Raar gedoe.
 
NL heeft de poulfase nu al gewonnen, speelt tegen de 2 uit b en das ook easy te doen, dus je overleeft 2 rondes zonder een moeilijke match gewoon wow.
Maar dat tyfus die mag niet met die bullshit irriteert me steeds meer en meer, fuck die shit loot alles en heb geluk of pech, nu zitten wij opgescheept met kut Canada terwijl ik Ghana wou e kreeg :sleep:
Denk jij dat nou echt? Qatar is kampioen van Azië en Senegal kampioen van Afrika met spelers als Mané van Liverpool. Qatar versloeg landen als Japan en Zuid Korea met het grootste gemak.
En Ecuador is gewoon een Zuid Amerikaans land met eigen specifieke kwaliteiten die zich nooit zomaar gewonnen geeft.
 
Ja saai voor jou, maar het betekend dat er een poel komt met 3/4 matige landen die keer kunnen stunten, wat weer legendarisch en niet saai is voor hun. Geluk of pech prima,
De poules zijn juist wat mij betreft heel vlak. Je hebt niet echt een poule des doods. Allemaal redelijk verdeeld qua sterkte ploegen. Qatar als organiserend land enige buitenbeentje, maar dat wist je vooraf. Eigenlijk belachelijk dat ze het WK toekennen aan Qatar. Niet vanwege de mensenrechten, maar puur voetbalinhoudelijk. Arabische landen zijn verzot op voetbal en landen als Marokko, Egypte, Algerije en Tunesië zijn landen waarbij het voetbal veel meer leeft en ook gewoon een fatsoenlijk voetbalteam op de been kunnen brengen. Is nu net alsof ze het wk in Sri Lanka gaan organiseren...
 
De poules zijn juist wat mij betreft heel vlak. Je hebt niet echt een poule des doods. Allemaal redelijk verdeeld qua sterkte ploegen. Qatar als organiserend land enige buitenbeentje, maar dat wist je vooraf. Eigenlijk belachelijk dat ze het WK toekennen aan Qatar. Niet vanwege de mensenrechten, maar puur voetbalinhoudelijk. Arabische landen zijn verzot op voetbal en landen als Marokko, Egypte, Algerije en Tunesië zijn landen waarbij het voetbal veel meer leeft en ook gewoon een fatsoenlijk voetbalteam op de been kunnen brengen. Is nu net alsof ze het wk in Sri Lanka gaan organiseren...

Geld.
 
Denk jij dat nou echt? Qatar is kampioen van Azië en Senegal kampioen van Afrika met spelers als Mané van Liverpool. Qatar versloeg landen als Japan en Zuid Korea met het grootste gemak.
En Ecuador is gewoon een Zuid Amerikaans land met eigen specifieke kwaliteiten die zich nooit zomaar gewonnen geeft.
Ja, is Qatar zo sterk?
 
Ja, is Qatar zo sterk?
12 spelers uit verschillende landen hebben ze binnen gehaald en genaturaliseerd: uit Brazilië, Algerije, Mexico enz. Mensen weten echt niets over Qatar als ze denken dat het van hetzelfde niveau is als pakweg een Emiraten of Saudie Arabië.
 
Denk jij dat nou echt? Qatar is kampioen van Azië en Senegal kampioen van Afrika met spelers als Mané van Liverpool. Qatar versloeg landen als Japan en Zuid Korea met het grootste gemak.
En Ecuador is gewoon een Zuid Amerikaans land met eigen specifieke kwaliteiten die zich nooit zomaar gewonnen geeft.

Ja enkele uitzonderingen in je team maakt je nog niet geweldig, + lager niveau waar je tegen hebt gestreden om op het WK te komen. Ik zie NL gewoon met 2 vingers in de neus alles winnen hier. Op 8/11 plekken minimaal staat er bij NL een betere speler dan bij all die overige landen in de poule.
 
Ja enkele uitzonderingen in je team maakt je nog niet geweldig, + lager niveau waar je tegen hebt gestreden om op het WK te komen. Ik zie NL gewoon met 2 vingers in de neus alles winnen hier. Op 8/11 plekken minimaal staat er bij NL een betere speler dan bij all die overige landen in de poule.
Zo is het. Tegen Senegal zullen ze meteen aan de bak moeten en dan zijn meteen de kaarten geschud voor de rest van de eerste fase.

Tegen Qatar is het de laatste wedstrijd van de poule. Als ze dan nog niet weten hoe goed Qatar (kwa onderschatting) is, horen ze niet op de wk thuis. Als ze echt zo slecht zijn dan is het maar beter om eraf te gaan met 1-2 tegen Qatar, dan 0-8 tegen Brazilië.
 
12 spelers uit verschillende landen hebben ze binnen gehaald en genaturaliseerd: uit Brazilië, Algerije, Mexico enz. Mensen weten echt niets over Qatar als ze denken dat het van hetzelfde niveau is als pakweg een Emiraten of Saudie Arabië.
7 maanden later Nederland-Qatar 8-0.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Wat een verschrikkelijke tijdstippen.
In de brandende hitte tegen Senegal met een korte voorbereiding.
 
Terug
Bovenaan Onderaan