Wereldkampioenschap 2022

Ik was ook serieus, maar ik dacht dat je mijn vergelijking belachelijk wilde maken, maar je was serieus. Je hoort veel slechte verhalen inderdaad over huisjesmelkers enzo.

Mijn punt is dat het westen zoals zo vaak altijd een hele grote mond trekt over mensenrechten en niet andere landen binnenvallen terwijl ze zelf ook niet het beste trackrecord erop na houden. Al is het qua mensenrechten uiteraard in NL veel beter geregeld dan in menig andere land
Tja, mag je pas je mond open trekken als je zelf alles voor de volle 100% voor elkaar hebt.
 
NL heeft de poulfase nu al gewonnen, speelt tegen de 2 uit b en das ook easy te doen, dus je overleeft 2 rondes zonder een moeilijke match gewoon wow.
Maar dat tyfus die mag niet met die bullshit irriteert me steeds meer en meer, fuck die shit loot alles en heb geluk of pech, nu zitten wij opgescheept met kut Canada terwijl ik Ghana wou e kreeg :sleep:
 
NL heeft de poulfase nu al gewonnen, speelt tegen de 2 uit b en das ook easy te doen, dus je overleeft 2 rondes zonder een moeilijke match gewoon wow.
Maar dat tyfus die mag niet met die bullshit irriteert me steeds meer en meer, fuck die shit loot alles en heb geluk of pech, nu zitten wij opgescheept met kut Canada terwijl ik Ghana wou e kreeg :sleep:
Je kreeg gewoon Kameroen hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan