Wereldkampioenschap 2022

Zie ze allemaal juichen na de uitschakeling van Brazilie.

Alsjeblieft, kunnen we dit Argentinie verslaan? Helaas speel je wel in de hol van de leeuw met al die Argentijnen in het stadion. Hopelijk heeft Louistje een mooie plan voor ons in petto.
 
FjjbaX3XwAYvnbx
 
Met Memphis Depay en Cody Gakpo kan het een gouden combinatie zijn. Dan moet Bergwijn wel de beste wedstrijd van het jaar spelen.
Memphis - Luuk
Cody

Dat zie ik toch meer zitten. Memphis, Bergwijn en Cody is imo te veel dezelfde soort speler
 
Die Acuna wordt zomaar twee keer uitschakelt door Gakpo. Eerst deze wedstrijd en vervolgens in de EL.
 
Los van de wapenwetgeving (wat niet gaat over individuele rechten van inreizeinde supporters om wie je bent van nature) - zijn dat acties van individuen. Dat het land verziekt is is duidelijk, maar wat jij zegt heeft niks te maken met een WK maar is goedkoop scoren.
Is niet makkelijk scoren, jij hebt het letterlijk over veiligheid en nu ben je de doelpalen aan het verschuiven om maar niet toe te geven. Het heeft zeker te maken met een WK want dat is een plaats waar veel mensen samenkomen. Als je niet zoveel mogelijk veiligheid wilt garanderen, wat maakt dan dat je meer recht hebt om een wk te organiseren? Je zal maar in een racistische staat als Alabama een wedstrijd hebben tussen Saudi Arabië en Mexico of een Afrikaans land, waar de supporters duizenden ogen nodig hebben en waar zelfs de politie vaak wegkomt met mensenrechten schendingen. Ik kan ook vragen wat je vindt van de abortuswetgeving in de VS maar ik kan de antwoorden al raden. Het zijn maar een paar staten die abortus niet toelaten, maar je moet maar net als vrouw seks hebben gehad en in een van zulke staten een wedstrijd willen kijken. Maar ja dat heeft niet direct met het wk te maken i.t.t. homoseksualiteit :rolleyes:
En dan kan je natuurlijk naar een andere staat reizen, dus dan maakt het niet zoveel uit..

Is goed joh, denk er maar over hoe je wilt. Ik heb zulke discussies zovaak gehad, ik ga er ook niet verder op in. Het is maar net waar je staat t.o.v. de zelf-gemaakte lijn van wat toelaatbaar is en wat niet.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan