Wereldkampioenschap 2022

Een heerlijke opmerking van een van m'n leerlingen.
Die vindt Ruud slimmer dan Louis omdat ie wel Luuk in de spits zet. Heerlijke logica van een 13 jarige.. 👍

Bij deze is hij erelid van de fanclub. Zulke verstandige mensen moet je koesteren
 
Luuk is de perfecte spits voor opportunistisch voetbal en voor een Europese laagvlieger met historie, maar beperkt budget. Luuk is zeker van waarde. Ook dit seizoen. Maar als je kijkt waar we vandaan komen met Romario, Ronaldo en Van Nistelrooij, dan hebben we wel een paar jasjes uitgedaan. Hoezeer ik Luuk ook waardeer.

Eens, maar het voetbal is financieel ok dramatisch veranderd en de NL competitie is niet in staat gebleken om de concurrentie aan te blijven gaan met de grote landen (dat was altijd al zo, maar de verschillen zijn enorm geworden). En daarmee is de kans op het contracteren van het kaliber spelers van de eerder genoemde spelers nihil).
 
Volg de rode draad: Messi-->sponsor Barcelona: Qatar airways-->eigenaars PSG: Qatarees--> WK: Qatar-->winnaar WK: Argentinië... :sneaky::maniac:

Maar zonder gekheid, aan alle wereldkampioenschappen van Argentinië zat of een luchtje, of een nare bijsmaak. Die van '78, die van '86 met Maradona (hand van God), en nu deze, met een aantal dubieuze strafschoppen en de ware en nare aard van veel van die spelers die naar boven kwam. Misschien het gevolg van verafgoding van voetballers, die, als ze niet zoveel wijsheid bezitten, zelf nog gaan geloven dat ze goden zijn ook.
De halve finale in 78 is gewonnen dankzij omkoping. Helaas fifa geen onderzoek https://www.ad.nl/nederlands-voetba...len~ae5bee42/?referrer=https://www.google.nl/
 

Messi.... Wat een debiel. Even de wereldbeker willen tonen voor de eigen fans.. Vergeten dat hij in Frankrijk speelt??
Fucking kleuter is het. Je hebt een beker met je nationale elftal gewonnen, daar heeft je thuispubliek in een ander land geen reet mee. Voetballen kan ie. Nadenken niet..
 
Luuk is de perfecte spits voor opportunistisch voetbal en voor een Europese laagvlieger met historie, maar beperkt budget. Luuk is zeker van waarde. Ook dit seizoen. Maar als je kijkt waar we vandaan komen met Romario, Ronaldo en Van Nistelrooij, dan hebben we wel een paar jasjes uitgedaan. Hoezeer ik Luuk ook waardeer.
En toch heeft ie voor psv persoonlijk wedstrijden beslist dit seizoen. Spelers als Ronaldo, Nilis etc ga je tegenwoordig niet meer binnenhalen..
 
Fucking kleuter is het. Je hebt een beker met je nationale elftal gewonnen, daar heeft je thuispubliek in een ander land geen reet mee. Voetballen kan ie. Nadenken niet..
Als Tadic wereldkampioen zou zijn geworden en hij wilde de beker in de Arena laten zien, zou niemand daar bij Ajax moeite mee hebben. Dus an sich is dat niet zo raar vind ik. Echter gezien de situatie is het gewoon heel erg dom.
 
Als Tadic wereldkampioen zou zijn geworden en hij wilde de beker in de Arena laten zien, zou niemand daar bij Ajax moeite mee hebben. Dus an sich is dat niet zo raar vind ik. Echter gezien de situatie is het gewoon heel erg dom.
Als Tadic in de finale tegen Oranje had gespeeld heb ik daar mijn twijfels bij. En als Tadic de finale tegen Spanje had gespeeld zou Tadic dat hele ding niet willen showen in Amsterdam. Daarbij, beetje als enige Argentijn koketteren met een teamprijs :braak::braak:
 
Als Tadic in de finale tegen Oranje had gespeeld heb ik daar mijn twijfels bij. En als Tadic de finale tegen Spanje had gespeeld zou Tadic dat hele ding niet willen showen in Amsterdam. Daarbij, beetje als enige Argentijn koketteren met een teamprijs :braak::braak:
Messi was altijd zo "normaal" gebleven, maar dat leek vooral omdat zijn rivaal Ronaldo de tekstboek definitie van een narcist is. Ronaldo is nu definitief verslagen en jaren aan opkroppen komt er nu uit. Messi waant zich God, en dat kan ook, want in Argentinië heeft hij letterlijk die status, en onder veel andere fans ook.
 
Fucking kleuter is het. Je hebt een beker met je nationale elftal gewonnen, daar heeft je thuispubliek in een ander land geen reet mee. Voetballen kan ie. Nadenken niet..
Messi is eigenlijk sinds dag 1 al een aparte. Ik denk dat ie mentaal niet helemaal in orde is..
 
Als Tadic wereldkampioen zou zijn geworden en hij wilde de beker in de Arena laten zien, zou niemand daar bij Ajax moeite mee hebben. Dus an sich is dat niet zo raar vind ik. Echter gezien de situatie is het gewoon heel erg dom.
Eens hoor. Als Mexico de finale won van Argentinië. Dan had ik zelfs heel leuk gevonden als guti de beker liet zien aan de psv fans.

Maar context is belangrijk en messi stelt zich hier idd gewoon aan met het verzoek. Niet alleen voor het publiek maar ook voor de medespelers is het pijnlijk. Zo een mpabbe zit er ook niet op te wachten lijkt me.
 
Als Tadic wereldkampioen zou zijn geworden en hij wilde de beker in de Arena laten zien, zou niemand daar bij Ajax moeite mee hebben. Dus an sich is dat niet zo raar vind ik. Echter gezien de situatie is het gewoon heel erg dom.

Ajacieden hebben ook geen normen en waarden, dat scheelt ;P
 
Terug
Bovenaan Onderaan