Wereldkampioenschap 2018

Lekker belangrijk.... Als het er op aankomt falen ze toch die nep-vedettes van België. Spelers als Kompany, vieze Jan, Vermaelen, Mertens, Witsel, Dembele enz zijn al 30 of hebben ze het gepasseerd maar tot nu toe 0,0 laten zien tijdens een groot toernooi. En Hazard en de Bruyne presteren nooit goed met de Rode Duiveltjes. Niemand wist na de afgelopen twee toernooien of België überhaupt had meegedaan of niet. Zoveel indruk lieten ze dus achter....
De afwezigheid van Nederland nog niet verwerkt ? Succes met Oranje, allemaal samen thuis voor de buis ! :D

IPF

Forummer van het jaar 2015
De afwezigheid van Nederland nog niet verwerkt ? Succes met Oranje, allemaal samen thuis voor de buis ! :D
Als je inhoudelijk niets te zeggen hebt, dan is dit idd wat je voor de rest zou kunnen zeggen.
Beter niet gaan dan gaan en nooit indruk achter laten..... Als Oranje meedoet, dan doet men ook echt mee en laat vaker wel dan niet een gigantische indruk achter. En tot nu toe alleen al 3 keer de finale van de WK gespeeld. Volgens mij is dat de natte droom van de Belgen. En dan heb ik het niet eens over de EK’s van Oranje.
Dus nee dit had weinig met Oranje te maken maar meer met België maar zo te zien is de minderwaardigheidscomplex nog niet echt weg ;)

Laatst bewerkt:

-040-

Assistent Coach
Valt me wel tegen dat jullie Iran niet noemen :confused:
Het heeft ook geen zin dat weet ik. Ze vliegen er toch zo uit maar toch. Ach als we maar winnen van die je weet wel :maniac:
Ik dacht: "Israël of USA?" Die doen toch niet mee? Maar dan zijn er nog wel die Belgen en die Portugesen. Maar ook die bedoelde je niet! :grin:

IPF

Forummer van het jaar 2015
Ik dacht: "Israël of USA?" Die doen toch niet mee? Maar dan zijn er nog wel die Belgen en die Portugesen. Maar ook die bedoelde je niet! :grin:
:ROFL:
Overigens vind ik de Belgen best wel sympathieke spelers hebben: Hazard, de Bruyne, Drieske, Lukaku.
Alleen die vieze Jan. En ook nog Kompany die het telkens niet kan laten om het niet over “die Ollanders” te hebben (zij gaan niet maar wij wel...). Voor het EK zei hij dat 3 keer en daarna raakte hij geblesseerd en kon die zelf ook niet gaan:ROFL:

Laatst bewerkt:
Zonder Nederland heb ik geen echte voorkeur wie er zal winnen. Maar zodra het WK begint zal ik wel een land of meerdere landen adopteren om voor te zijn. Zal gebaseerd zijn op hun spel en de "gun factor". Zal voor mij zowieso een kleiner voetbal land worden. Een land als Colombia, Mexico, Peru, Nigeria, Denemarken, Iran, Australie of Japan.

Bacchus

Ninja Administrator
Medewerker
Zelfs wanneer het Nederlands elftal meedoet kijk ik slechts met een schuin oog, terwijl ik wat klets met vrienden. Nu ze niet meedoen zal ik weinig tot niets zien.