Wereldkampioenschap 2018

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Ik lees nu op social media dat Trump dreigde met stopzetten van ontwikkelingshulp en ook andere dreigementen richting andere landen, als ze niet op de 3 landen WK zouden stemmen... Deze gek kan dus alles ongestraft roepen en doen. Politiek en sport van elkaar scheiden telt dan even niet meer.
Hij denkt dat de KNVB door de staat gestuurd wordt. :maniac: De KNVB stemt op Marokko en Trump dreigt Nederland met sancties. :ROFL:
Stuur Trump maar naar zijn nieuwe "vriend" in Noord Korea om permanent te gaan wonen.

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Volgens mij stuurde hij tweets met zulke taal...ik weet het niet, ik zit zelf niet op feestboek en twitty
Die stuurde hij al in april.

[IMG]https://pbs.twimg.com/profile_images/874276197357596672/kUuht00m_bigger.jpg[/IMG][B]Donald J. Trump[/B]‏Geverifieerd account @[B]realDonaldTrump[/B]
Volgen@realDonaldTrump volgen
Meer
The U.S. has put together a STRONG bid w/ Canada & Mexico for the 2026 World Cup. It would be a shame if countries that we always support were to lobby against the U.S. bid. Why should we be supporting these countries when they don’t support us (including at the United Nations)?
Tweet vertalen

16:39 - 26 apr. 2018

Laatst bewerkt:

-040-

Trainer Coach
Volgens mij stuurde hij tweets met zulke taal...ik weet het niet, ik zit zelf niet op feestboek en twitty
Een tip: maak je niet druk over de onzin die Trump op Twitter gooit, daar heb je namelijk een dagtaak aan.

En ik weet niet meer van wie ik het hoorde, maar die was op vakantie in de USA , en die was verbaasd hoe vaak Amerikanen zich verontschuldigden voor Trump.

Der Jaufe

Trainer Coach
Die stuurde hij al in april.

[IMG]https://pbs.twimg.com/profile_images/874276197357596672/kUuht00m_bigger.jpg[/IMG][B]Donald J. Trump[/B]‏Geverifieerd account @[B]realDonaldTrump[/B]
Volgen@realDonaldTrump volgen
Meer
The U.S. has put together a STRONG bid w/ Canada & Mexico for the 2026 World Cup. It would be a shame if countries that we always support were to lobby against the U.S. bid. Why should we be supporting these countries when they don’t support us (including at the United Nations)?
Tweet vertalen

16:39 - 26 apr. 2018
Bedankt voor de toevoeging, t is n eikel en het blijft een eikel. En tevens een onbetrouwbaar sujet.