Welke haalbare spelers zie je graag bij PSV in 2021/2022?

Nep Scout

Routinier
Ik zie veerman of koopmeiners, maar ook bijvoorbeeld Pröpper wie ik eerder noemde, toch liever niet komen als dat ten koste gaat van een goede investering op de rechtsback, centrale verdediger en eventueel keeper posities. Daar hunker ik veel meer naar. Als er per se een CM bij moet komen, omdat bijvoorbeeld Rosario, Thomas en Guti wonder boven wonder verkocht worden, dan zou ik naar spelers zoeken die goedkoper zijn. Harraoui lijkt me een optie. Hij is niet alleen goedkoper, maar komt ook van Sparta. Spelers die van Sparta, direct of indirect, bij ons belanden hebben een betere track record dan AZ spelers.

Mikasa

Internationale Legende
Harraoui van Sparta. Meer creativiteit dan het huidige middenveld, is een redelijke harde werker en lijkt me ook te betalen. Speelt in Jong Oranje. Weet niet of het een directe versterking is, maar als ie zich in de basis weet te spelen kan je er daarna ook wat aan verdienen.
Goede speler, maar ook al 23.

Dropshot

Basisspeler
Veerman kan goed uitpakken en de nieuwe pröpper worden, aan de andere kant kan die ook zo de nieuwe ramselaar zijn. Helaas moet die 9+ miljoen kosten dat is een te duur gokje wat PSV in deze tijden echt niet kan permitteren als het weer een miskoop wordt.

Hoe kom je op die 9 miljoen? To much!
Bovendien Heerenveen moet ook verkopen gezien de financiële situatie.

Humtoezje

Aanvoerder
Doekhi.

1: kosten 2 mln, valt best mee.

2: kan links, rechts of desnoods in het midden van een 3mans verdediging.

3: omdat Fein weggaat en er toch een speler moet zijn wiens naam te gebruiken is voor hele flauwe woordspelingen.

4: omdat het statistisch gezien tijd wordt dat Nederland een wereldspeler voorbrengt wiens naam eindigt op een klinker a la Maradona, Platini, Pele.

Laatst bewerkt:

Tieky87

Routinier
Doekhi.

3: omdat Fein weggaat en er toch een speler moet zijn wiens naam te gebruiken is voor hele flauwe woordspelingen.

4: omdat het statistisch gezien tijd wordt dat Nederland een wereldspeler voorbrengt wiens naam eindigt op een klinker a la Maradona, Platini, Pele.

Een Doekhi voor het bloeden dan?

Mikasa

Internationale Legende
Doekhi.

Dat is dan een concurrent voor Teze, toch? Mag natuurlijk, concurrentie wordt PSV sterker van. Maar er gaan hier op het forum stemmen op om een ervaren "top" verdediger te halen. Dat is Doekhi niet.

Basjvw

Supporter
- Yerson Mosquera, centrale verdediger van Atletico Nacional
- Lyanco
- Fausto Vera, middenvelder van Argentinos Juniors
- Alban Lafont, keeper van FC Nantes, komt op huurbasis uit voor Fiorentina
- Oosterwolde
- Arias bij vertrek Dumfries

CNG MrKrateos

Assistent Coach
Dat is dan een concurrent voor Teze, toch? Mag natuurlijk, concurrentie wordt PSV sterker van. Maar er gaan hier op het forum stemmen op om een ervaren "top" verdediger te halen. Dat is Doekhi niet.
Teze is al een topverdediger in wording. We hebben vooral een sterke LCV nodig, als Viergever uit zn contract loopt en Boscagli vooral op het middenveld gaat spelen.

Weltmeister

Na Bouterbaas de grappigste forummer 2020
Vooral in de topwedstrijden. Veerman, Koopmeijners etc. gaan je niet verder brengen.
Vergeleken met wat er nu staat? Tuurlijk wel. Beide spelers zien de vrije man en krijgen de bal er nog opvallend vaak ook. Ons centrale blok ziet het niet. En als ze het een keer wel zien, komt de pass niet aan. Alleen Boscagli ziet het. En doet het. Wie er komen maakt me niet eens zoveel uit. Als het maar bij elkaar past. Je kunt nog zoveel snelheid voorin hebben, als ze bal pas krijgen als ze in de dekking staan, heb je er geen fuck aan.

Mikasa

Internationale Legende
Vergeleken met wat er nu staat? Tuurlijk wel. Beide spelers zien de vrije man en krijgen de bal er nog opvallend vaak ook. Ons centrale blok ziet het niet. En als ze het een keer wel zien, komt de pass niet aan. Alleen Boscagli ziet het. En doet het. Wie er komen maakt me niet eens zoveel uit. Als het maar bij elkaar past. Je kunt nog zoveel snelheid voorin hebben, als ze bal pas krijgen als ze in de dekking staan, heb je er geen fuck aan.
Tegenstanders staan tegen PSV natuurlijk veel vaker verdedigend geposteerd, zodat het ook moeilijk is om die pass te geven. Daarbij vinden ze het bij Heerenveen niet erg als Veerman een keer de bal verspeelt. Zodra Rosario dat doet, is het forum in rep en roer. Veerman en Koopmeiners zijn zeker talentvolle spelers. Koopmeiners is al niet meer te betalen, dus die kunnen we wel buiten beschouwing later. Blijft Veerman over. Ja, hij laat mooie passes zien. Maar vaak zonder druk en met veel ruimte achter de verdediging. Hoeveel ballen verspeelt hij en hoeveel ballen onderschept hij? Ik moet nog maar zien of hij beter is dan Rosario.

Het zegt niet alles, maar Veerman was (volgens mij) speelgerechtigd voor Jong Oranje. Ging niet mee naar het EK. Spelers als Reis (2e Bundesliga), Harroui (degradatiekandidaat) en Ekkelenkamp (Jong Ajax) wel.

Ik moet het nog maar zien.....

Kruspe

Administrator
Administrator
Allemaal leuk en aardig, maar het geroemde duo Koopmeijners - Midsjo werd drie weken geleden 70 minuten lang overlopen door het hier zo verketterde duo Rosario - Sangaré, en ook die hele Veerman was tegen Ajax en PSV onzichtbaar.

Humtoezje

Aanvoerder
Allemaal leuk en aardig, maar het geroemde duo Koopmeijners - Midsjo werd drie weken geleden 70 minuten lang overlopen door het hier zo verketterde duo Rosario - Sangaré, en ook die hele Veerman was tegen Ajax en PSV onzichtbaar.
Eindstand 2-0, dus ik zou ons topduo gewoon laten staan. Het ligt aan die andere 9 spelers.

Midsjö-Boscagli lijkt mij een prima duo.
Of toch Rosario-Sangaré doen?
Ik twijfel, ik zou het laatste duo graag minimaal 10x in een topduel van de eredivisie willen zien, anders kan ik nog geen oordeel vellen.
Wat vind jij?
(antwoord is niet nodig, hoor. 👍)

Kruspe

Administrator
Administrator
Eindstand 2-0, dus ik zou ons topduo gewoon laten staan. Het ligt aan die andere 9 spelers.

Midsjö-Boscagli lijkt mij een prima duo.
Of toch Rosario-Sangaré doen?
Ik twijfel, ik zou het laatste duo graag minimaal 10x in een topduel van de eredivisie willen zien, anders kan ik nog geen oordeel vellen.
Wat vind jij?
(antwoord is niet nodig, hoor. 👍)
Scorebordjournalistiek en bijzonder kortzichtig. Hoe veel kansen misten wij die wedstrijd? Welke club heeft afgelopen weekend als eerste club in 2021 100 op doel? 21% meer dan de nummer 2 op die lijst (Ajax)?

Het feit dat wij zoveel kansen creëren zegt ook een hoop toch? Of nee, laten we lekker doorgaan met middelmaat ophemelen en onze eigen spelers afkraken met cynisme waar Johan Derksen nog depressief van zou worden. En dan die afsluiting van je post. Klasse.

Bovenaan Onderaan