Welke haalbare spelers zie je graag bij PSV in 2021/2022?

DrJ

Routinier
V/D Ven (Volendam)
J. Veerman (Heerenveen) Koste wat het kost!
Malacia heb ik wel een zwak voor
George Cox (Fortuna) is misschien een optie
Drommel (Mits niet te duur)
En nog een spits als Malen weggaat. (Welke weet ik nog even niet)

Vanuit Jong PSV: Kjolo, Oppegard, Sambo en misschien al Antonisse en Fofana doorschuiven.

Brainz

Winnaar Leukste niet-PSV'er 2020
Sean Klaiber - meest onderschatte rechtsback van Nederland en potentieel Oranje-international. Op te halen voor een prikkie.
Zakaria Labyad - exotische oude bekende, nog altijd een toptalent die gebrand is om te floreren op het oude nest
Jurgen Ekkelenkamp - stoicijns, vleugje Litmanen, betrouwbaar, de motor op het middenveld

Penalty

Internationale Legende
Sean Klaiber - meest onderschatte rechtsback van Nederland en potentieel Oranje-international. Op te halen voor een prikkie.
Zakaria Labyad - exotische oude bekende, nog altijd een toptalent die gebrand is om te floreren op het oude nest
Jurgen Ekkelenkamp - stoicijns, vleugje Litmanen, betrouwbaar, de motor op het middenveld
Ze hebben de sloten op De Herdgang en in het Philipsstadion vervangen. :p

DrJ

Routinier

Ruilen voor Bruma, Baumgartl en Piroe?

Nep Scout

Routinier
Wie in het oog sprong was Romain Saiss, Frans/Marokkaanse verdediger van Wolverhampton met 43 interlands voor Marokko. Contract eindigt 30juni dit jaar, op 10M waarde geschat, 31 jaar oud. Verdient 1,4M Euro, speelt volgend seizoen geen Europees als hij verlengt bij wolverhampton.
Behalve vanwege het feit dat ik denk dat hij echt iets kan toevoegen, kan ik dan ook lekker opscheppen over wat een goede scout ik ben.

Rodriguez, ik ga er gewoon lekker vanuit dat hij haalbaar is :p

Pröpper, in de hoop dat hij Boscagli's ontwikkeling niet in de weg gaat staan. Ik betwijfel een beetje of ze beiden een blok kunnen vormen in Schmidts visie.

Drommel natuurlijk als hij niet te duur is.

Dat Koreaanse monster wiens naam ik kwijt ben.

Luc de Jong

Routinier
Keeper: Drommel
CV: Dragovic (30 jr. Leverkusen) Paolo Oliveira (29 jr. Eibar verleden Sporting Lissabon) beide aflopend contract en Europese ervaring of Ajer (22 jr. Celtic).
LB: Oosterwolde als backup voor Max en anders Willems maar die zal waarschijnlijk te duur zijn als reserve.
RB: Arias terughalen als ze blessure over is en mits die fit is.

SP: Vincent Janssen, geen idee of die nog goed is en verklaar me maar voor gek maar Luuk de Jong was ook mislukt en deed het in de ED ook top. Janssen is wel een type speler die hard werkt voor het team (wat Schmidt wilt) en toch makkelijk kan scoren als je hem voor onder de 4 miljoen kan krijgen is die het gokje waard.
Anders Hlozek (18 jr. Sparta Praag).

M11troglou

Invaller
Manuel Ugarte, 19 jaar oud uit Uruguay en speelt in de Portugese competitie. Speelt op CVM en heeft volgens transfermarkt een marktwaarde van 3mln. Een leider op het veld, als ik de berichten mag geloven. Zulke types hebben we meer nodig op het veld.

Kim Min Jae 'Het Monster', natuurlijk vorige zomer al bij ons in de picture geweest.

Drommel als ze dat eens rond krijgen.

Veerman als hij niet te duur is.

José Macias, hier waren we al eerder in geïnteresseerd. Lijkt me iemand die Malen wel kan vervangen.

Willems voor de linksback positie misschien als vaste wissel voor Max die aan het eind van de wedstrijd altijd doodmoe oogt.

Arias, maar nog zien of hij goed van blessure kan herstellen. Anders een gooi doen naar Svensson waarvan zijn contract na dit seizoen afloopt.

Dit zou betekenen dat we flink zouden moeten doorselecteren. Degenen die in mijn hoofd weggaan zijn dan Malen, Ihattaren, Dumfries, Rosario, Guti, Bruma, Doan, Baumi en de gehuurden natuurlijk. Ik denk dat we zo'n 50-60 mln kunnen vangen voor deze jongens. Dan reken ik op:
20-25 voor Malen
8-10 voor Mo
10-12 voor Denzel
4-5 voor Rosario, moeilijk in te schatten hoeveel clubs voor hem willen betalen.
3-4 voor Guti
3-4 voor Bruma
5-6 voor Doan
2 voor Baumi
Minimaal is het 55 mln en maximaal 65 mln

Dan zouden we de bovengenoemde spelers kunnen halen voor:

4-6 voor Ugarte
8-12 voor Kim
3,5-4 voor Drommel
8-10 voor Veerman
10-12 voor Macias
Willems transfervrij
Arias transfervrij
evt Svensson transfervrij
Minimaal 33,5 mln en maximaal 44 mln.

Opties voor 21/22:
Spitsen: Macias, Zahavi (Madueke*, Romero, Vertessen) *kan ook ipv Macias of Zahavi.
AM: Gakpo, Götze (Madueke, Mauro, Thomas, Ledezma)
CVM: Sangaré, Veerman (Ugarte, Boscagli, Thomas)
LB: Max (Willems, Oppegard, Boscagli)
CV: Kim, Teze(Boscagli, Obispo, Viergever)
RB: Arias/Svensson(Teze, Sambo)
DM: Drommel (Mvogo, Delanghe, Muller)

Relix

Slimste Forummer 2020
Zou Giovanni Simeone (zoon van) wel een interessante spits vinden. Nu 25 jaar en heeft bij Fiorentina niet kunnen overtuigen. Nu bij Cagliari, die 18e staan in de serie A. Kan me voorstellen dat als die degraderen er wel ruimte moet zijn. Die hebben hem begin dit seizoen voor 12mio verkregen van Fiorentina. Zeker als Malen vertrekt kunnen we een degelijke spits wel gebruiken. Kan me voorstellen dat hij het in de eredivisie zeker moet kunnen laten zien.

DrJ

Routinier
Manuel Ugarte, 19 jaar oud uit Uruguay en speelt in de Portugese competitie. Speelt op CVM en heeft volgens transfermarkt een marktwaarde van 3mln. Een leider op het veld, als ik de berichten mag geloven. Zulke types hebben we meer nodig op het veld.

Kim Min Jae 'Het Monster', natuurlijk vorige zomer al bij ons in de picture geweest.

Drommel als ze dat eens rond krijgen.

Veerman als hij niet te duur is.

José Macias, hier waren we al eerder in geïnteresseerd. Lijkt me iemand die Malen wel kan vervangen.

Willems voor de linksback positie misschien als vaste wissel voor Max die aan het eind van de wedstrijd altijd doodmoe oogt.

Arias, maar nog zien of hij goed van blessure kan herstellen. Anders een gooi doen naar Svensson waarvan zijn contract na dit seizoen afloopt.

Dit zou betekenen dat we flink zouden moeten doorselecteren. Degenen die in mijn hoofd weggaan zijn dan Malen, Ihattaren, Dumfries, Rosario, Guti, Bruma, Doan, Baumi en de gehuurden natuurlijk. Ik denk dat we zo'n 50-60 mln kunnen vangen voor deze jongens. Dan reken ik op:
20-25 voor Malen
8-10 voor Mo
10-12 voor Denzel
4-5 voor Rosario, moeilijk in te schatten hoeveel clubs voor hem willen betalen.
3-4 voor Guti
3-4 voor Bruma
5-6 voor Doan
2 voor Baumi
Minimaal is het 55 mln en maximaal 65 mln

Dan zouden we de bovengenoemde spelers kunnen halen voor:

4-6 voor Ugarte
8-12 voor Kim
3,5-4 voor Drommel
8-10 voor Veerman
10-12 voor Macias
Willems transfervrij
Arias transfervrij
evt Svensson transfervrij
Minimaal 33,5 mln en maximaal 44 mln.

Opties voor 21/22:
Spitsen: Macias, Zahavi (Madueke*, Romero, Vertessen) *kan ook ipv Macias of Zahavi.
AM: Gakpo, Götze (Madueke, Mauro, Thomas, Ledezma)
CVM: Sangaré, Veerman (Ugarte, Boscagli, Thomas)
LB: Max (Willems, Oppegard, Boscagli)
CV: Kim, Teze(Boscagli, Obispo, Viergever)
RB: Arias/Svensson(Teze, Sambo)
DM: Drommel (Mvogo, Delanghe, Muller)
Nu word ik verdrietig nu ik Boscagli niet in de basis zie.

Humtoezje

Aanvoerder
Goh.
Ugarte, Simeone, Saiss, Hlozek: nooit van gehoord.
Ik geloof jullie meteen en hoe komen jullie aan deze spelers/kennis?

(Scout lijkt me wel een mooi beroep, maar dat terzijde)

Mikasa

Internationale Legende
Goh.

FIFA gok ik.

Ik zou het niet weten, als ik naar de Nederlandse competitie kijk. Vreeman zie ik soms fantastische passes geven. Die kan PSV goed gebruiken, maar ik heb hem ook een aantal keer door het ijs zien zakken, hoor. We willen niet weer een middenvelder, waarover continu gediscussieerd wordt

Luc de Jong

Routinier
FIFA gok ik.

Ik zou het niet weten, als ik naar de Nederlandse competitie kijk. Vreeman zie ik soms fantastische passes geven. Die kan PSV goed gebruiken, maar ik heb hem ook een aantal keer door het ijs zien zakken, hoor. We willen niet weer een middenvelder, waarover continu gediscussieerd wordt
Veerman kan goed uitpakken en de nieuwe pröpper worden, aan de andere kant kan die ook zo de nieuwe ramselaar zijn. Helaas moet die 9+ miljoen kosten dat is een te duur gokje wat PSV in deze tijden echt niet kan permitteren als het weer een miskoop wordt.

M11troglou

Invaller
Nu word ik verdrietig nu ik Boscagli niet in de basis zie.
Ik eerlijk gezegd ook, maar één van de twee huidige CV's moest gesneuveld worden :(
Voor dit seizoen werden wij verdrietig als Boscagli in de basis stond en nu is het andersom! Ik zou het persoonlijk niet erg vinden als Boscagli gewoon in de basis blijft staan volgend seizoen, maar ik kon net geen plekje voor hem vinden.

Goh.

Persoonlijk haal ik mijn 'kennis' uit FM, vooral voor jonge spelers. Spelers die goed lijken volg ik dan een beetje via filmpjes op internet. Ugarte is daar een mooi voorbeeld van, maar op transfermarkt kun je ook lang genoeg zoeken en dan vind je wel altijd iemand die interessant zou kunnen zijn. Daar heb je handige zoekfuncties waardoor je bijv. aflopende contracten kunt vinden.

Weltmeister

Na Bouterbaas de grappigste forummer 2020
Uit de Nederlandse competitie: Itakura, vd Ven, Joey Veerman. Koopmeiners en Wijndal zou ik ook graag zien bij PSV, maar die zijn niet haalbaar.

Jerommeke

Routinier
De meest interessante spelers (voor de basis) zijn de spelers die op het randje haalbaar-onhaalbaar zitten.

Binnen Nederland zijn er niet heel veel interessante opties, degene die dat mogelijk zijn, zijn genoemd. En een deel daarvan is discutabel vanwege de waarschijnlijk hoge prijs.

Zelf zou ik graag Zeefuik, Pröpper en een centrale verdediger met ruime ervaring in een top 4 competitie (categorie Moreno) zien.

kezzaman

Supporter
Messi: contract loopt af en heeft volgens mij wel interesse om er in de mickey mouse competitie een stuk of 80 in te schieten.

Maar zonder gekheid: Veerman wordt vaak genoemd, is wel een rasvoetballer maar ik betwijfel of ie PSV beter gaat maken. In de wedstrijden dat ie kort gedekt wordt of dat het tempo omhoog gaat zie je 'm niet. Maar is voetballend uiteraard wel 1000x beter dan Pablo en Sangaré. We moeten geen middelmaat meer kopen voor veel geld. Voor een Baumgartl had je net zo goed Willem Jansen van Utrecht kunnen kopen voor een kwart vd prijs. Dat is geen topper maar ala Viergever wel altijd stabiel en haalt altijd een 6 of 7.

Is Moreno nog ergens aan het voetballen. Lijkt me een leuk duo met Teze samen.

Kruspe

Administrator
Administrator
FIFA gok ik.

Vooral in de topwedstrijden. Veerman, Koopmeijners etc. gaan je niet verder brengen.

Bovenaan Onderaan