Welke eredivisiespeler had je hier ooit graag gezien.

RAZINHO

Assistent Coach
Wel ironisch dat Ziyech destijds niet gehaald werd vanwege twijfels over zijn mentaliteit terwijl hij juist wel uit het juiste hout gesneden bleek te zijn in tegenstelling tot Labyad en Bakkali...

Denk dat ik de grootste pleitbezorger op het forum ben geweest voor zijn komst. Dus mijn keuze moet niet verrassend zijn maar deze topic een mooie aanleiding om het nog een keer te herhalen..
Volgens mij was ik de grootste pleitbezorger op het Forum voor de komst van Ziyech, naar het gros op dit Forum vond hem maar niet het juiste niveau hebben voor PSV...intussen weten we wel beter en is het zeker een gemiste kans geweest...

Retro Willems

Assistent Coach
Volgens mij was ik de grootste pleitbezorger op het Forum voor de komst van Ziyech, naar het gros op dit Forum vond hem maar niet het juiste niveau hebben voor PSV...intussen weten we wel beter en is het zeker een gemiste kans geweest...

Heb een felle strijd met jou gevoerd maar ik was overduidelijk de grootste pleitbezorger 😜

RAZINHO

Assistent Coach
Ik vergat nog Frenkie de Jong te noemen in deze topic....hij was bijna van ons geweest als Brands destijds 2-3 ton extra geboden had...echt jammer !!

Weltmeister

Na Bouterbaas de grappigste forummer 2020
Ik vergat nog Frenkie de Jong te noemen in deze topic....hij was bijna van ons geweest als Brands destijds 2-3 ton extra geboden had...echt jammer !!
Interessante stelling: was Frenkie bij ons net zo succesvol geworden als bij Ajax? Ik bedoel, ze hebben wat geduld met hem moeten hebben voor hij eindelijk ging renderen.

rico

Trainer Coach
Interessante stelling: was Frenkie bij ons net zo succesvol geworden als bij Ajax? Ik bedoel, ze hebben wat geduld met hem moeten hebben voor hij eindelijk ging renderen.
En dat geduld moeten ze nu ook bij Barca hebben. Als Koeman geen trainer was, zat hij waarschijnlijjk al op de bank. Speelde gisterenavond overigens wel weer geweldig, hijkan het wel, maar doet het niet vaak genoeg vor een trasfersom van 75m.

Of hij bij ons ook had gerendeerd, ik betwijfel het.

Phillip Cocu

Assistent Coach
En dat geduld moeten ze nu ook bij Barca hebben. Als Koeman geen trainer was, zat hij waarschijnlijjk al op de bank. Speelde gisterenavond overigens wel weer geweldig, hijkan het wel, maar doet het niet vaak genoeg vor een trasfersom van 75m.

Of hij bij ons ook had gerendeerd, ik betwijfel het.
Klopt.

Dat is allemaal achteraf. Wat als Bergwijn bij Ajax was gebleven? Voor het zelfde geld hadden we miljoenen aan Frenkie verdiend.

rico

Trainer Coach
Klopt.

Dat is allemaal achteraf. Wat als Bergwijn bij Ajax was gebleven? Voor het zelfde geld hadden we miljoenen aan Frenkie verdiend.
Ik weet wel zeker dat we miljoenen verdiend hadden aan Frenkie, ook voor Hendrix of Rosario gaan we/konden we miljoenen krijgen, maar hoogstwaarschijnlijk geen 75m. Als PSV hem voor <1m had gekocht, hadden were op zeker minstens 10m aan verdiend.

Rednas

Administrator
Administrator
Anderzijds: als je de spelers waarvan jij pleitbezorger bent geweest op een rij zet, kan je een aansluitende rij rond de wereld maken...

IPF

Winnaar 'Beste Post' & 'Meeste Voetbalkennis' 2020
Rijkaard, Bergkamp, van Persie, Frenkie ( het scheelde maar 2 ton... bedankt Marcel, je gaf je geld graag uit aan Luckassen...), Davids, Zlatan, Neeskens en van Hanegem.
Uit respect voor een aantal forum leden noem ik de Europese Voetballer van De Eeuw niet, wel met pijn in het hart.

Brainz

Winnaar Leukste niet-PSV'er 2020
Aangezien u het inmiddels gewend bent dat een Ajacied zo nu en dan een topic kaapt:

Ihattaren, Persie, Hanegem, Robben, Nilis, Nistelrooij, Bommel, Cocu, Afellay, Alex, Gomes, Assaidi (toen hij zo goed was bij Twente) en met enigszins pijn in het hart: Bergwijn en Malen. En de Brazilianen uiteraard.

Gok overigens dat Madueke daar over een tijdje bij komt.

Vreemd dat ik Klaiber nergens voorbij zien komen in jullie lijstjes, maarja - zoals mijn protégé ook wel eens zegt: “fuck die haters”

Rednas

Administrator
Administrator
Aangezien u het inmiddels gewend bent dat een Ajacied zo nu en dan een topic kaapt:

Ihattaren, Persie, Hanegem, Robben, Nilis, Nistelrooij, Bommel, Cocu, Afellay, Alex, Gomes, Assaidi (toen hij zo goed was bij Twente) en met enigszins pijn in het hart: Bergwijn en Malen. En de Brazilianen uiteraard.

Vreemd dat ik Klaiber nergens voorbij zien komen in jullie lijstjes, maarja - zoals mijn protégé ook wel eens zegt: “fuck die haters”
Oh ja, ik wil graag nog aan mijn lijstje toevoegen: Miralem Sulejmani, Heiko Westermann en Mateo Cassierra.

CNG MrKrateos

Assistent Coach
Van Bronkhorst, De Ligt, Frenkie, Seedorf. En Klaiber natuurlijk.

:star:

De Bondscoach

Maoïst van lichte zeden
Rijkaard, Bergkamp, van Persie, Frenkie ( het scheelde maar 2 ton... bedankt Marcel, je gaf je geld graag uit aan Luckassen...), Davids, Zlatan, Neeskens en van Hanegem.
Uit respect voor een aantal forum leden noem ik de Europese Voetballer van De Eeuw niet, wel met pijn in het hart.

Hey, Rijkaard was PSV'er hè!?

• Hahaha!
Reactions: IPF

De Bouterbaas

Grappigste forummer 2020
Heeft ons verdomme nog een fraaie stereotoren gekost. Dat was wat waard, hoor, in 1987! Dubbele cassettedeck, radio met ontvangst van alle wereldzenders, 8 bit cd speler...

En Dolby B, een niet onbelangrijke feature in die dagen.

Frank Rijkaard werd toen zwaar bekritiseerd om z'n onvolwassen manier van handelen, maar is uitgegroeid tot een an de iconen van het Nederlandse voetbal. Laat dat een voorbeeld zin voor veel jongeren spelers die onbesuisde dingen doen.

Bovenaan Onderaan