Welke eredivisiespeler had je hier ooit graag gezien.

Phillip Cocu

Assistent Coach
Wel ironisch dat Ziyech destijds niet gehaald werd vanwege twijfels over zijn mentaliteit terwijl hij juist wel uit het juiste hout gesneden bleek te zijn in tegenstelling tot Labyad en Bakkali...

Denk dat ik de grootste pleitbezorger op het forum ben geweest voor zijn komst. Dus mijn keuze moet niet verrassend zijn maar deze topic een mooie aanleiding om het nog een keer te herhalen..
Ja en ik vond Wijnaldum wel het talent hebben toen er aan hem getwijfeld werd jaren terug, maar diezelfde ik dacht dat Willems binnen vijf seizoenen bij een Europese top club zou spelen 😂

robpsv11

Grammatifaler
Wel ironisch dat Ziyech destijds niet gehaald werd vanwege twijfels over zijn mentaliteit terwijl hij juist wel uit het juiste hout gesneden bleek te zijn in tegenstelling tot Labyad en Bakkali...

Denk dat ik de grootste pleitbezorger op het forum ben geweest voor zijn komst. Dus mijn keuze moet niet verrassend zijn maar deze topic een mooie aanleiding om het nog een keer te herhalen..

Ik vraag me ook af hoe dat was gegaan hoor. Diezelfde Ziyech was in de eerste paar jaar bij Ajax ook het pispaaltje en liep er nou niet echt bij alsof hij het er naar zijn zin had. Dat veranderde naar mijn idee compleet met de komst van Tadic.

Mikasa

Internationale Legende
Ja, we kunnen hier nu wel alle topspelers opnoemen. Maar gewoon een favoriete speler, waarvan je in de eredivisie genoot, maar nooit bij PSV speelde. Al die internationals e.d. opnoemen kan iedereen. Verzin er nu eens een mooi verhaal bij!

Overigens heb ik ff niemand te noemen.

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Ja, we kunnen hier nu wel alle topspelers opnoemen. Maar gewoon een favoriete speler, waarvan je in de eredivisie genoot, maar nooit bij PSV speelde. Al die internationals e.d. opnoemen kan iedereen. Verzin er nu eens een mooi verhaal bij!

Het was 11 oktober 1999 toen ik hem zag spelen. Ik zal het nooit meer vergeten. Wat was het zonde dat hij nooit bij PSV heeft gevoetbald. Jongens, wat heb ik genoten van...

Wie maakt hem af? Ik heb effe niemand te noemen.

Der Jaufe

Internationale Legende
Het was 11 oktober 1999 toen ik hem zag spelen. Ik zal het nooit meer vergeten. Wat was het zonde dat hij nooit bij PSV heeft gevoetbald. Jongens, wat heb ik genoten van...

Dat moet wel Henk de Vries zijn

Penalty

Internationale Legende

11 oktober 1999 was een maandag. :rolleyes:
:unsure: Waarschijnlijk speelde hij niet op een voetbalveld. :cautious:

Rednas

Administrator
Administrator

Mooi, zo'n ferme oproep om vervolgens met niks aan te komen... :sneaky:

Ik noem dan:

Graziano Pelle
Frenkie de Jong
Hakim Ziyech (om zijn spel, niet zijn zure hoofd)
Dmitri Bulykin (als pinchhitter)
Patrick van Aanholt

Penalty

Internationale Legende
Heb ik ook nooit gezegd. Sjonge jonge, kom nou eens gewoon met een goed verhaal.
Frank Rijkaard. Het scheelde niet veel of hij had bij PSV gespeeld.
Nog steeds jammer dat dat niet doorgegaan is.

In maart 1986 kreeg Rijkaard van boezemvriend Ruud Gullit te horen dat PSV interesse in hem had. Rijkaard tekende na onderhandelingen in het huis van PSV-voorzitter Jacques Ruts een contract dat hem voor vier jaar verbond aan PSV. In ruil voor zijn handtekening kreeg Rijkaard een stereotoren en een lening van 30 duizend gulden. In februari 1987 verlengde hij echter ook zijn contract bij Ajax met twee jaar. Dit werd door de clubs, na enig gesteggel, met een herenakkoord geregeld. Rijkaard bleef bij Ajax en PSV zegde het contract op; PSV zou daarnaast in ieder geval 1,5 miljoen krijgen, een bedrag dat opliep naar 2,5 miljoen toen Rijkaard Ajax voortijdig verliet. Penningmeester Harry van Raaij noemde dit de beste transfer ooit.

Mikasa

Internationale Legende

Sorry......

Weltmeister

Na Bouterbaas de grappigste forummer 2020

Eens. Kan me herinneren dat hij in zijn Twente-tijd een keer in een interview ‘juichte’ dat PSV en niet Ajax kampioen was geworden. Heel even was er de hoop dat hij door PSV gehaald zou gaan worden.
De Labyad van Utrecht was zeker wel uit het juiste hout gesneden. Ik denk dat Labyad gewoon een hele goede speler is voor de subtop, maar net niet de kwaliteiten om echt bij Ajax of PSV te slagen.

On topic (en dan beperk ik me even tot de laatste paar jaar) :
Ziyech, Kudus, Frenkie de Jong, Stengs, Wijndal, Mount en de Ligt.

Rednas

Administrator
Administrator
Eens. Kan me herinneren dat hij in zijn Twente-tijd een keer in een interview ‘juichte’ dat PSV en niet Ajax kampioen was geworden. Heel even was er de hoop dat hij door PSV gehaald zou gaan worden.
De Labyad van Utrecht was zeker wel uit het juiste hout gesneden. Ik denk dat Labyad gewoon een hele goede speler is voor de subtop, maar net niet de kwaliteiten om echt bij Ajax of PSV te slagen.

On topic (en dan beperk ik me even tot de laatste paar jaar) :
Ziyech, Kudus, Frenkie de Jong, Stengs, Wijndal, Mount en de Ligt.
Dat is dan waarschijnlijk op basis van dat filmpje. Maar daar is andere audio onder gezet, dus dat klopt dan ook niet helemaal. Hij reageerde helemaal niet op het kampioenschap van PSV.

Vedette

Arthur Shelby Jr.
Frank Rijkaard. Het scheelde niet veel of hij had bij PSV gespeeld.
Nog steeds jammer dat dat niet doorgegaan is.

In maart 1986 kreeg Rijkaard van boezemvriend Ruud Gullit te horen dat PSV interesse in hem had. Rijkaard tekende na onderhandelingen in het huis van PSV-voorzitter Jacques Ruts een contract dat hem voor vier jaar verbond aan PSV. In ruil voor zijn handtekening kreeg Rijkaard een stereotoren en een lening van 30 duizend gulden. In februari 1987 verlengde hij echter ook zijn contract bij Ajax met twee jaar. Dit werd door de clubs, na enig gesteggel, met een herenakkoord geregeld. Rijkaard bleef bij Ajax en PSV zegde het contract op; PSV zou daarnaast in ieder geval 1,5 miljoen krijgen, een bedrag dat opliep naar 2,5 miljoen toen Rijkaard Ajax voortijdig verliet. Penningmeester Harry van Raaij noemde dit de beste transfer ooit.

He he. 😉

Ongezouten

Assistent Bondscoach
Uit het verleden: Edgar Davids. Hij had drive, agressie, was technisch zeer begaafd en was een iconische kop in de voetbalwereld. Samen met Nedved en Roy Keane (aanvoerder) staat die sowieso op het middenveld van mijn favoriete elftal aller tijden.
Verder kan ik niet zoveel bedenken. De meesten speelden al voor PSV (R. Koeman, Heintze, van Tiggelen, Romario, Ronaldo, Nilis, Stam, van Nistelrooij, Robben, Alex, Gomes, Mertens, Gini, Memphis) en de andere Ajax toppers zoals Bergkamp hoefden van mij niet zo nodig naar PSV; die hoorden echt bij Ajax, of hadden echt zo'n typisch onaangenaam Ajax aspect aan hun gezicht, en dat maakt bovendien de concurrentie alleen maar mooier.
Uit het heden baal ik nog wel dat Frenkie de Jong niet voor 4 ton werd gekocht van Willem II, en dat wij Kudus niet hebben gekocht voor 9 miljoen.

DrJ

Routinier
Bergkamp vind ik wel de allerbeste niet-PSV-er in de eredivisie ooit. Kon altijd genieten van zijn voetbal. Verder was ik altijd wel gecharmeerd van John van't Schip vroeger.

Weltmeister

Na Bouterbaas de grappigste forummer 2020
Dat is dan waarschijnlijk op basis van dat filmpje. Maar daar is andere audio onder gezet, dus dat klopt dan ook niet helemaal. Hij reageerde helemaal niet op het kampioenschap van PSV.
Heb het nooit teruggezien. Kan me alleen herinneren dat er hoop gloorde in de harten van een aantal PSV-supporters.

Bovenaan Onderaan