Wedstrijden PSV O19 t/m PSV O9

Ze raken de bal echt meteen weer kwijt de hele tijd, totaal geen rust meer in het spel.
 
FejgxnOWYAAeDg9


:CHEER: :DANCE: :party:
 
PSV O17 won gisteren met 2-3 van AZ O17, de kwaliteit van onderstaande stream is vrij slecht maar dit doelpunt wilde ik toch even posten


Doelpuntenmaker Robin van Duiven, hij scoorde ook nog uit een penalty de 0-1, het beslissende doelpunt werd uit een hoekschop gescoord door Wessel Kuhn.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
PSV O17 won gisteren met 2-3 van AZ O17, de kwaliteit van onderstaande stream is vrij slecht maar dit doelpunt wilde ik toch even posten


Doelpuntenmaker Robin van Duiven, hij scoorde ook nog uit een penalty de 0-1, het beslissende doelpunt werd uit een hoekschop gescoord door Wessel Kuhn.
Broertje van?
 

Toch interessant, Fofana heeft geen minuten gemaakt tegen Sassuolo, misschien morgen dan tegen Milan? Verder niet gek natuurlijk, aangezien we geen 2e spits hebben achter Luuk, maar ik had toch verwacht dat hij eerst minuten zou gaan maken bij Jong. Mooi dat Van den Heuvel en Geerts doorschuiven, betekent hopelijk ook dat er langzamerhand afscheid genomen gaat worden van Doudah en Tielemans.
 

Vorige week gewonnen van Feyenoord, nu ook van Ajax! Goede start op weg naar het lentekampioenschap.
Hopelijk zien we Bouhoudane over een paar jaar in het eerste. Rest van de onder 17 ben ik niet zo van op de hoogte. Wat zijn jouw favorieten uit die lichting?
 
Hopelijk zien we Bouhoudane over een paar jaar in het eerste. Rest van de onder 17 ben ik niet zo van op de hoogte. Wat zijn jouw favorieten uit die lichting?

Ik heb dit seizoen bijna geen tijd gehad om de jeugd te volgen, maar van wat ik vorig seizoen nog heb gezien vind ik Raf van de Riet, Wessel Kuhn en Onesime Zimuangana de meest talentvolle spelers van dit team. Robin van Duiven doet het dit seizoen ook onverwachts goed met 15 doelpunten in 14 wedstrijden in de najaarscompetitie en natuurlijk wordt Sami Bouhoudane als grootste talent gezien. Hopelijk zenden ze snel weer eens een wedstrijd op youtube uit!

Trouwens voor de mensen die er echt in willen duiken, de wedstrijd tegen Ajax is in z'n geheel gestreamed op het kanaal van Ajax. Ik heb nu geen tijd om hem terug te kijken, maar als iemand mooie scoutingsverslagjes wil maken of gewoon benieuwd is:

 

Je kan ze niet allemaal winnen zeggen we dan maar. Later we het erop houden dat er twijfelachtig verdedigd werd af en toe :ROFL: We staan nog wel tweede achter Feyenoord die een beter doelsaldo hebben. PSV O18 heeft wel haar eerste wedstrijd van de najaarscompetitie gewonnen met 1-3 van AZ, doelpunten van Priske (2x) en Land.
 
Terug
Bovenaan Onderaan