Wedstrijden PSV O19 t/m PSV O9

Afgelopen 1-1, PSV was zeker in de tweede helft de betere ploeg. Helaas liep Antonisse zich te vaak vast en wanneer hij dit niet deed schoot hij ze recht op de keeper van Heerenveen. Geelmuyden viel ook niet heel best in, twee grote kansen verprutst. Naast Matuta vond ik ook Oppegard goed spelen. Snelle back, veel opkomen en ook een goede voorzet, je zou bijna zeggen zet hem in de basis vaan PSV-1. Comenencia vond ik ook goed aan de rechterkant, verdedigend beter dan Oppegard maar aanvallend wel een heel stuk minder. Daarnaast is hij pas 15 jaar, gaat denk ik ook een goede worden. Centrale verdediging was op zich prima, keeper lijkt mij ook een goede speler. De rest viel, naast die enorm domme rode kaart van Daniels, niet echt op.

Hoe speelt de A1 tactisch? Punt naar voren of punt naar achteren op het middenveld? Verder nog opvallende accenten te zien?
 
Straks weer een wedstrijd van PSV onder 19 (5e) tegen Utrecht onder 19 (4e) die live te zien is op het Youtubekanaal van PSV. De wedstrijd begint om 14:00.

Opstelling:

---------------------------Delanghe--------------------
Comenencia-----De Schutter-----Vos--------Oppegard
-----------------------------Matuta---------------------
------------------Geelmuyden-----Doudah--------------
Thomas--------------------Daniels-------------Antonisse
 
Laatst bewerkt:
Ondertussen doen de jeugdteams het best leuk bericht
Mag dan niet veel bij JPSV lopen, maar daar achter zit dus mogelijk wel wat.

Bij JPSV zit meer de opvulling. De beste jeugd zit in het eerste of is verhuurd. Misschien zou het slimmer zijn om de grootste talenten alvast bij JPSV te laten spelen en niet in de 019 of 017.
 
Valt tot nu toe tegen, vooral Geelmuyden blinkt uit in balverlies. Verdedigend wel heel goed, nog geen kans tegen gekregen. 1 hele grote kans voor Antonisse die er niet in ging, ruststand 0-0.
 
Weet iemand of er deze zomer een versie van de Ottencup zal zijn, deze beslissing nog niet genomen is, of dat er definitief een streep door is gegaan wegens Corona?
 
Weet iemand of er deze zomer een versie van de Ottencup zal zijn, deze beslissing nog niet genomen is, of dat er definitief een streep door is gegaan wegens Corona?

Het is dus helemaal afgelast.
 

Dit is wel een team waar redelijk veel talent in loopt, eindelijk ook een paar verdedigers gezien die me wel aanspreken. Nu zal Valenciennes wel niet het beste jeugdteam hebben, maar buiten een paar counters hebben ze de hele wedstrijd niets te vertellen gehad (helaas dat er dan wel 2 in gaan, maar goed). De hele wedstrijd staat ook op het Youtube-kanaal van PSV, voor de geïnteresseerden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan