Wedstrijden PSV O19 t/m PSV O9

Deze Noni Madueke gaat het helemaal maken. Hopelijk snel via Jong PSV naar PSV 1...:HB:
 
Laatst bewerkt:
Deze Noni Madueke gaat het helemaal maken. Hopelijk snel via Jong PSV naar PSV 1...:HB:
Dacht ik ook van Mauro. Moet het allemaal nog maar is zien zodra ze tegen oudere fysiek sterke tegenstanders spelen.
 
De otten cup dit jaar helaas niet echt gevolgd.

Is er een reden voor Valdes om zichzelf op deze manier te gedragen?

Geen idee. Eén ventje van Barca was erg vervelend tegen de arbitrage vandaag en gisteren, wat ik gezien heb. Dat de coach nu ook besluit geen zin te hebben in de verliezersfinale, terwijl dat er voorbereidingen voor zijn getroffen, mensen aan het werk gezet en een tegenstander staat die wel hun sportieve plicht willen vervullen, doet mij geloven dat Valdes een team van pseudovedettes aan het kweken is.

Goed gedaan, Barcelona. Goed voorbeeld.
 
Geen idee. Eén ventje van Barca was erg vervelend tegen de arbitrage vandaag en gisteren, wat ik gezien heb. Dat de coach nu ook besluit geen zin te hebben in de verliezersfinale, terwijl dat er voorbereidingen voor zijn getroffen, mensen aan het werk gezet en een tegenstander staat die wel hun sportieve plicht willen vervullen, doet mij geloven dat Valdes een team van pseudovedettes aan het kweken is.

Goed gedaan, Barcelona. Goed voorbeeld.
Spijtig om te zien hoe de topclub Barcelona van zijn voetstuk aan het glijden is momenteel... Beetje bij beetje wordt alles waar de club voor stond en wat het met recht de titel "Mes Que Un Club" droeg afgebroken. Als fan een pijnlijke conclusie.
 
Argumenten staan op ed.nl. Moeite met de arbitrage tijdens de laatste poule wedstrijd en te weinig rust voor de troostfinale. Ach ja. Die rustperiodes toch.
 
Terug
Bovenaan Onderaan