Wedstrijden E-Divisie

Quagmire

Aanvoerder
Ik snap echt niet waarom jullie die jongen zo lopen te bashen, schat van een mooiboy, heeft zijn baan opgezegd om voor PSV te kunnen uitkomen met FIFA, dat zie ik jullie niet snel doen, en toch krijgt die alle shit over zich heen steeds. Schande bah bah, nep supporters hier bah bahh.. schande.

Der Jaufe

Bondscoach
Ik snap echt niet waarom jullie die jongen zo lopen te bashen, schat van een mooiboy, heeft zijn baan opgezegd om voor PSV te kunnen uitkomen met FIFA, dat zie ik jullie niet snel doen, en toch krijgt die alle shit over zich heen steeds. Schande bah bah, nep supporters hier bah bahh.. schande.
Quagmire, jongen je account is gehackt door een fanboy :D

Quagmire

Aanvoerder
Godver, ik zei paar negatieve dingen over Erdogan en meteen me PSV account gehackt, maar heb hem weer terug.. terug naar de feiten *

Romal = Rommel
Cocu = Rommel
De Jong'etjes = Rommel

En wat doen mensen met rommel, opruimen of weggooien. Helaas kent de Brabantse woordenboek dat niet dus zitten we met de amateurs opgescheept helaas. Daar loopt men liever voor lul en pikt vernederingen dan dat ze iemand huilie huilie maken,

FoxMulder2014

Deze gebruiker is gebanned.
Geen tijd om alles te lezen, maar Belgie wil meedoen :)

[Schaamteloze promotie van een website]

Laatst bewerkt door een moderator:

Quagmire

Aanvoerder
Ander console? Alles word volgens mij op de ps4 pro gespeeld. Heb nog nooit een xbox controller gezien daar

PSVEindhoven

Nieuwkomer van het Jaar 2014
De eerste helft was PS, nu xbox inderdaad.

Oeps, had de pagina een poosje open staan alvorens ik reageerde

Bovenaan Onderaan