Wedstrijden E-Divisie

Quagmire

Aanvoerder
:FP:Het past ook helemaal bij PSV om niet in te grijpen bij dit opzichtige gefaal. Een echte topclub had hem allang geloosd.
Hij past ook precies bij PSV, dus ontslag mag niet.
Net zo als men hier Isimat & de Jong broertjes koestert, wat ook een schande is voor het PSV shirt, kan hij er ook nog wel tussen. Ik geniet er wel volop van in me sadistische modus.

Laatst bewerkt:

robpsv11

Grammatifaler
Toch apart, deze jongen won een toernooi dat door PSV was georganiseerd. Dus of hij had een bak geluk tijdens het toernooi of het niveau van de tegenstanders was flink matig. Denk dat dit voor de gemiddelde goede FIFA speler toch de uitgelezen en makkelijkste kans was om voor PSV zo iets te mogen doen, dus ik zou niet snel zeggen dat het aan het niveau van dat toernooi ligt.

Quagmire

Aanvoerder
Was PSV niet de eerste club die kwam met een naam? Waar na het spammen begon over hoe geweldig het idee was en onze speler..
Terwijl de rest wel goed ging scouten pikte wij eerste de beste mooiboy op en zie ..

Zucht

robpsv11

Grammatifaler
Was PSV niet de eerste club die kwam met een naam? Waar na het spammen begon over hoe geweldig het idee was en onze speler..
Terwijl de rest wel goed ging scouten pikte wij eerste de beste mooiboy op en zie ..

Zucht
ajax was de eerste, die gast (de zogenaamde Koning FIFA) werd toen nog ingemaakt door onze 'mooiboy' waarna ze toch maar een andere kozen. En nee PSV heeft niet de eerste de beste mooiboy gekozen zoals je in mijn reactie ziet, die gast won een toernooi en werd daarna gekozen uit een selectieronde met drie personen omdat PSV meer wilde dan iemand die alleen goed was in een potje FIFA. Al pakt dat niet echt geweldig uit nu.

Quagmire

Aanvoerder
.. omdat PSV meer wilde dan iemand die alleen goed was in een potje FIFA. Al pakt dat niet echt geweldig uit nu.
Grootste probleem van PSV al jaren, altijd maar anders en goed willen zijn, en vaak vergeten dat het belangrijkste winnen en kampioen worden IS. En al het overige BIJZAAK IS.
Daarom kunnen amateurs als Isimat, Cocu, De Jong-broertjes hier zo lekker leven, one big happy faal-family.

Ongezouten

Trainer Coach
Grootste probleem van PSV al jaren, altijd maar anders en goed willen zijn, en vaak vergeten dat het belangrijkste winnen en kampioen worden IS. En al het overige BIJZAAK IS.
Daarom kunnen amateurs als Isimat, Cocu, De Jong-broertjes hier zo lekker leven, one big happy faal-family.
Precies; een sfeer van pappen en nathouden, zachte heelmeesters etc., is geen sfeer van een topclub, of topsportklimaat, wat Gerbrands zogenaamd nastreeft. Dat blijkt uit niks eigenlijk.

Sarape

International
Euh, ik mis de standaard pissers vandaag.
"We" hebben gewonnen van GA Eagles, en nu komt er niemand even langs om onze e-sporter af te zeiken ?

Bacchus

#JeSuisSjakie
Medewerker
"We" hebben gewonnen van GA Eagles, en nu komt er niemand even langs om onze e-sporter af te zeiken ?
Hebben 'we' gewonnen?
Het kan me nog steeds niet schelen.:p

Ik zag het affiche van deze twee e-atleten. Zou die van Go Ahead niet gewoon met ademnood van de bank gedonderd kunnen zijn? :dt:

Quagmire

Aanvoerder

Of omgekocht zijn met wat hamburgers.. Abdi die wint kan niet zomaar.

Laatst bewerkt:

Ongezouten

Trainer Coach
Moeten we gaan zeiken als ie wint dan? En dan nog, van wie heeft hij gewonnen? Juist, de nummer laatst. Nou, als dat al een prestatie is...

Sarape

International
Moeten we gaan zeiken als ie wint dan? En dan nog, van wie heeft hij gewonnen? Juist, de nummer laatst. Nou, als dat al een prestatie is...
Dat we ons uberhaupt druk maken over een fokking computerspel.
Ik wordt er niet warm of koud van als het manneke wint of verliest.

Maar hier komen zeiken alstie verliest, kom dan ook ff langs alstie wint.

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen

:unsure:Ik maak me niet druk. :re: ;)

Ongezouten

Trainer Coach

Nee, want dat is wat er verwacht wordt als je voor PSV speelt.

Bovenaan Onderaan