Wedstrijden E-Divisie

Bacchus

#JeSuisSjakie
Medewerker
Vandaag de eerste wedstrijd in de E-Divisie!
Romal Abdi is de eerste eSporter die de eer van PSV hoog gaat houden.

Aanvang 14:30 uur
PSV / Romal Abdi - Excelsior / Danny Hazebroek​
[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https:\/\/pbs.twimg.com\/media\/C3-43haWYAUGdZZ.jpg"}[/IMG2]

Volg zijn verrichtingen op YouTube

Bacchus

#JeSuisSjakie
Medewerker
Serieus? Who gives a f#ck?!
Het schijnt zo te zijn dat er ontzettend veel animo is, met name onder de jonge generatie fans.
Alle clubs in de eredivisie doen mee, dat zegt toch ook wel iets. En als je kijkt hoeveel ruchtbaarheid PSV er op social media aan geeft, dan geeft dat voor ons aan dat we het niet moeten negeren, wanneer er om gevraagd wordt op dit forum. Je bent natuurlijk niet verplicht te reageren in dit topic. Mij persoonlijk boeit het ook niet, maar dat betekent niet dat we het dan maar dood moeten zwijgen. Toch?

Der Jaufe

Bondscoach
De eerste wedstrijd werd verloren met 1-3.
Zelfs het halen van n yoede e-speler is al te hopg gegrepen. Wordt hier wel op gescout. En wordt daarbij wel naar de verdedigende kwaliteiten gekeken. Of ben je al binnen als je 7 middenvelders opstelt.... Tijd voor revolutie ;)

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Het schijnt zo te zijn dat er ontzettend veel animo is, met name onder de jonge generatie fans.
Alle clubs in de eredivisie doen mee, dat zegt toch ook wel iets. En als je kijkt hoeveel ruchtbaarheid PSV er op social media aan geeft, dan geeft dat voor ons aan dat we het niet moeten negeren, wanneer er om gevraagd wordt op dit forum. Je bent natuurlijk niet verplicht te reageren in dit topic. Mij persoonlijk boeit het ook niet, maar dat betekent niet dat we het dan maar dood moeten zwijgen. Toch?
Vooruit.... ;)

Ik word oud, denk ik.... (weet ik)

Bacchus

#JeSuisSjakie
Medewerker
Idd, ik ben zelf hardcore gamer maar dit interesseert me geen konthaar.
Geldverspilling, zet beter een steward extra aan het werk ipv geld te verspillen aan deze onzin.
Get zou me niks verbazen als de clubs geld krijgen van EA-Sports. Dit is de ideale manier om de spelletjes spelende jeugd aan je product te binden.

Quagmire

Aanvoerder
Ik zat net ff wat filmpjes er van te kijken, ze spelen niet eens met echte club-spelers. Rondaldo, Messi, bale bij NEC enz.
Wat een afgang dat e-divisie bullshit.

vb0ss

Winnaar wedstrijdvoorspellingen Eredivisie in 2015
Ik hou van FIFA, speel het bijna dagelijks, maar dit doet mij niets.

robpsv11

Grammatifaler
Ik zat net ff wat filmpjes er van te kijken, ze spelen niet eens met echte club-spelers. Rondaldo, Messi, bale bij NEC enz.
Wat een afgang dat e-divisie bullshit.
Dat komt omdat de winnaar zich uiteindelijk kwalificeert voor een Europese competitie. Het is bij FIFA nou eenmaal niet makkelijk om met een Excelsior van een PSV te winnen, hoe goed je ook in FIFA bent. Nederland wil de beste FIFA speler naar die competitie sturen en dus is dit gecombineerd met een E-Divisie met clubs uit de Eredivisie om het interessanter te maken voor de jeugd. Dit is hoe ik het heb begrepen.

Bovenaan Onderaan