Wedstrijdchat overige teams Europees 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Porto verliest thuis met 2-3 van Krasnodar en ligt eruit. Porto had uit met 0-1 gewonnen.
 
Laatst bewerkt:
Zonder de zekerheid van De Ligt en de passing en intelligentie van Frenkie is Ziyech de enige echt internationale topspeler van dit team.

Ziyech is heel goed maar geen internationale top. Net als Tadic, Vd Beek, Neres en Blind. Denk dat ze Eiting en Alvarez goed kunnen gebruiken. Marin is een flop en Veltman is echt een grap dat ze hem in de basis opstellen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Lucky Ajaks weer...Altijd de scheids mee, je zou er wat van gaan denken.
Wel goed voor de UC.
Nou, nou. Lucky wil ik het niet persé noemen. Ajax moet gewoon 6 goals maken vandaag.

Wel kan de scheids op het laatste moment nog fluiten voor een vrije trap, maar alle drie de pingels waren gewoon terecht.

Om niet te spreken over de idiote actie van de keeper van PAOK.
 
FC Kopenhagen verliest een bizarre Penaltyreeks van Rode Ster Belgrado.
In de reeks van 5 Penalty's missen beide clubs 2x. Daarna gaan Penalty 6 en 7 voor beide clubs mis. Uiteindelijk mist Kopenhagen de 11e Penalty en gaat Rode Ster Belgrado door.
 
FC Kopenhagen verliest een bizarre Penaltyreeks van Rode Ster Belgrado.
In de reeks van 5 Penalty's missen beide clubs 2x. Daarna gaan Penalty 6 en 7 voor beide clubs mis. Uiteindelijk mist Kopenhagen de 11e Penalty en gaat Rode Ster Belgrado door.

En wat een een bizar hoe sommige penalties werden genomen. Één bal ging zelfs het stadion uit. :eek: Het is geloof ik de langste penaltyserie die ik ooit heb gezien.

Celtic ook wel bizar verloren, 2-1 en 3-2 voor gestaan en toch 3-4 verloren van CFR Cluj uit Roemenië. De eerste wedstrijd was 1-1.
 
Onze vrienden van Basel mogen ook alweer naar huis jeuj, verder zie ik veel ploegen doorgaan wie ik het niet gun
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Alsof dat wat uitmaakt. Daarbij komt dat PSV zich eerst maar eens moet plaatsen.
Dat laatste is sowieso waar. Maar als PSV zich plaatst, is het geen groepshoofd. Bij Porto in de poule lijkt me een pittige opgave. Kan je beter weer Basel treffen.
 
Dat laatste is sowieso waar. Maar als PSV zich plaatst, is het geen groepshoofd. Bij Porto in de poule lijkt me een pittige opgave. Kan je beter weer Basel treffen.

Ik kan me er niet druk over maken. Als ze tegen onbekende clubs uit Verwegistan moeten is er ook geen reet aan en komt er niemand kijken.
 
Aardig potje die supercup. Chelsea beter dan Liverpool. Ik hoop dat de PSV spelers ook kijken. Spelers zijn zonder bal veel in beweging. Dat helpt het spel enorm.

Vrouwelijke scheids fluit prima. Commentator een verademing na gisteren.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan