Wedstrijdchat overige teams Europees 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ook niet onbelangrijk: 3 Turkse clubs verliezen

Zijn ook niet veel meer. Daar zitten spelers, die aan het eind van hun carriere zitten.

AZ toch nog een puntje. Prima, koesteren dan maar. Jammer van dat klote Feyenooit. Schijterige eerste helft, tweede helft zag je hoe matig Rangers was. Waarom gebruiken ze die Argentijnse verdediger niet? 7 miljoen betaald, en je gebruikt hem niet.
 
Rosenborg - PSV
Valencia - Ajax
AZ - United
Feyenooit - FC Porto

Volgende Europese wedstrijden voor de Nederlandse clubs.

Wat denken we?
 
Doet Theo Janssen mee aan een Jan Boskamp look-alike wedstrijd :oops:
Het is ook gewoon zon botte boer en nors. Hij ziet dat Jan Boskamp even aangeslagen er bij zit en zegt dat Feyenoord in principe beter kan, maar zegt gewoon nou Feyenoord kan niet beter dan dit en leuk en aardig tegen ADO enz. Ik zag Boskamp even wegtrekken. Onbenul die Theo.
 
Luuk de Jong trouwens geen eens in de selectie van Sevilla

Met het oog op wedstrijd tegen Real Madrid van aankomend weekend kreeg De Jong rust bij de Europa League-van Sevilla. Zijn vervanger, Javier Hernandez, opende in Azerbeidzjan de score. De spits, beter bekend onder de naam Chicharito, schoot na een uur een vrije trap tegen de touwen.

:unsure: Het is maar zeer de vraag of Luuk de Jong tegen Real Madrid wel zal spelen. :rolleyes:
 
Rosenborg - PSV
Valencia - Ajax
AZ - United
Feyenooit - FC Porto

Volgende Europese wedstrijden voor de Nederlandse clubs.

Wat denken we?

Ben nieuw op dit forum en ben tevens wel voor Ajax , maar juich toch altijd voor elke Nederlandse ploeg in de EU (zelfs voor PSV en dit seizoen ook vooral AZ , daar ligt mijn gun factor zeker, leuk team)

Ik verwacht:

Rosenborg - PSV ( 0 - 2)

Rosenborg staat vierde in de competitie met redelijk wat goals tegen (21 wedstrijden , 26 goals tegen) en dus verwacht eerlijk gezegd wel dat PSV hier van moet kunnen winnen.
Kan alleen eerlijk gezegd niet veel nuttig zeggen over Rosenborg team ( iemand?)

Valencia - Ajax (1-2)
Valencia speelt zeer verdedigend en het is nu best wel chaos daar, het gelukje tegen Chelsea is ze meegevallen , maar verwacht met de energie die Ajax altijd in de CL brengt dat ze winnen.

AZ - United ( 3-1)
Overdreven uitslag natuurlijk , maar denk eerlijk gezegd niet onmogelijk, vind AZ aanvallend echt wel sterk en aangezien United zijn ziekenboeg vrij vol zit dat hier zeker kansen liggen en wie weet gaat dat rotte kunstgras nog in het voordeel spelen? Plus united scoort eigenlijk best moeizaam in de PL (blijft natuurlijk wel van een hoger niveau dan de Eredivisie) en tja United kan AX natuurlijk onderschatten, dus ik ga voor de winst voor AZ.

Feyenoord - FC Porto ( 0 - 3)
Op papier zou je zeggen dat Feyenoord ervaring in het team heeft , maar wat ik tegen Rangers heb gezien , dan schat ik de kansen niet groot in voor ze. Porto scoort heel makkelijk en met de mentaliteit die ze nu tonen verwacht ik dat er over ze heen gewalst wordt , maar laten we hopen op een gelijk spel ( ivm. de punten voor Nederland)
 
Ben nieuw op dit forum en ben tevens wel voor Ajax , maar juich toch altijd voor elke Nederlandse ploeg in de EU (zelfs voor PSV en dit seizoen ook vooral AZ , daar ligt mijn gun factor zeker, leuk team)

Ik verwacht:

Rosenborg - PSV ( 0 - 2)

Rosenborg staat vierde in de competitie met redelijk wat goals tegen (21 wedstrijden , 26 goals tegen) en dus verwacht eerlijk gezegd wel dat PSV hier van moet kunnen winnen.
Kan alleen eerlijk gezegd niet veel nuttig zeggen over Rosenborg team ( iemand?)

Valencia - Ajax (1-2)
Valencia speelt zeer verdedigend en het is nu best wel chaos daar, het gelukje tegen Chelsea is ze meegevallen , maar verwacht met de energie die Ajax altijd in de CL brengt dat ze winnen.

AZ - United ( 3-1)
Overdreven uitslag natuurlijk , maar denk eerlijk gezegd niet onmogelijk, vind AZ aanvallend echt wel sterk en aangezien United zijn ziekenboeg vrij vol zit dat hier zeker kansen liggen en wie weet gaat dat rotte kunstgras nog in het voordeel spelen? Plus united scoort eigenlijk best moeizaam in de PL (blijft natuurlijk wel van een hoger niveau dan de Eredivisie) en tja United kan AX natuurlijk onderschatten, dus ik ga voor de winst voor AZ.

Feyenoord - FC Porto ( 0 - 3)
Op papier zou je zeggen dat Feyenoord ervaring in het team heeft , maar wat ik tegen Rangers heb gezien , dan schat ik de kansen niet groot in voor ze. Porto scoort heel makkelijk en met de mentaliteit die ze nu tonen verwacht ik dat er over ze heen gewalst wordt , maar laten we hopen op een gelijk spel ( ivm. de punten voor Nederland)
En Rashford is ook zéer ver afgegleden bij de Red Devils...:rolleyes:
 
Rosenborg - PSV
Valencia - Ajax
AZ - United
Feyenooit - FC Porto

Volgende Europese wedstrijden voor de Nederlandse clubs.

Wat denken we?

Rosenborg - PSV: 1-2. Taaie uitwedstrijd tegen zo'n typische tegenstander die altijd meer blijkt te kunnen dan je hoopt en PSV is nog niet echt overtuigend in uitwedstrijden. Kwaliteit geeft hopelijk toch de doorslag.
Valencia - Ajax: 1-2. Valencia is niet in goede doen, maar de CL geeft wat extra's, dus aardige tegenstand bieden ze wel. Ajax wint echter vanwege vorm en kwaliteit.
AZ - United: 1-1. United gaat hier met de pet naar gooien, halve B-optelling weer, omdat ze het daarmee wel denken af te kunnen doen en de grote jongens rust willen geven. Volle focus op de Premier League, waarin ze alle punten nodig hebben. Het is toch maar de nummer 4 van Nederland he? AZ gaat natuurlijk wel voluit. Desondanks blijft United een sterke tegenstander.
Feyenooit - FC Porto: 1-3. Je standaard Feyenoord prestatie. Feyenoord scoort wel een keer, mist wat kansen en Porto rukt die blunderende verdediging aan stukken, waarbij vooral wat er op doel staat en de centrale verdediging het ze makkelijk zal maken.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan