Wedstrijdchat - Overige Clubs

Status
Je kunt niet meer reageren.
Die Linssen doet soms dingen waarna ik me afvraag hoe het geweest zou zijn als hij zijn carriere bij een topclub gestart zou zijn.
 
Die Linssen doet soms dingen waarna ik me afvraag hoe het geweest zou zijn als hij zijn carriere bij een topclub gestart zou zijn.
Idd dat heb ik ook vaak gedacht. Ik denk dat hij geen top mentaliteit heeft gehad waardoor hij is blijven hangen op lagere niveaus. Maar als je hem en zijn goals ziet dan doet hij het er niet onder voor sommige aanvallers van de top3-4.
 
Ze gaan nog even vechten na het eindsignaal. :ROFL::lmao:

Klaiber (FC Utrecht) krijgt nog een gele kaart na het eindsignaal en is nu geschorst voor de return. :maniac:

Mason Mount (Vitesse) en Rico Strieder (FC Utrecht) zijn ook geschorst.
 
Ze gaan nog even vechten na het eindsignaal. :ROFL::lmao:

Klaiber (FC Utrecht) krijgt nog een gele kaart na het eindsignaal en is nu geschorst voor de return. :maniac:

Mason Mount (Vitesse) en Rico Strieder (FC Utrecht) zijn ook geschorst.
Wat een domme actie van Klaiber.

Wel een leuke wedstrijd met name op het eind, toch weer 5 doelpunten.
 
En VZ meteen met een tekst over “de toekomstige Ajacied” terwijl Utrecht gewoon heeft verloren: heldenrol Labyad schrijven ze. Ik dacht gelijk dat Utrecht had gewonnen.....
 
En VZ meteen met een tekst over “de toekomstige Ajacied” terwijl Utrecht gewoon heeft verloren: heldenrol Labyad schrijven ze. Ik dacht gelijk dat Utrecht had gewonnen.....

De pers is tegenwoordig sowieso om te janken qua niveau; om maar te zwijgen van sites zoals VZ en VP.
 
Weer wat info voor de geïnteresseerden.
 

Bijlagen

  • Eredivisie - finale play-offs om Europees voetbal (19 mei 2018).pdf
    361 KB · Weergaven: 4
  • Leuk
Reactions: IPF
Ongelooflijk dat Sparta, na enkele minuten video bekijken door de scheidsen, geen pingel krijgt.
Ik verwacht een staartje.

(Wat is Sparta slecht. Een pak slechter dan tegen PSV)
 
Laatst bewerkt:
Vreemd slot bij Almere-De Graafschap gisteren. Een Almere speler die de bal met de borst vlak voor de doellijn wil tegenhouden, krijgt deze alsog tegen de arm als zijn keeper de bal iets van richting verandert.

Blom fluit terecht voor een strafschop (want hands en de bal was er anders gewoon ingegaan) maar geeft ook rood aan de speler, die er toch echt niet veel aan kan doen.

Je bent toch niet verplicht rood te geven voor hands in het strafschopgebied of wel ?
 
Vreemd slot bij Almere-De Graafschap gisteren. Een Almere speler die de bal met de borst vlak voor de doellijn wil tegenhouden, krijgt deze alsog tegen de arm als zijn keeper de bal iets van richting verandert.

Blom fluit terecht voor een strafschop (want hands en de bal was er anders gewoon ingegaan) maar geeft ook rood aan de speler, die er toch echt niet veel aan kan doen.

Je bent toch niet verplicht rood te geven voor hands in het strafschopgebied of wel ?

Penalty én rode kaart na hands: terecht of niet?

link
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan