Wedstrijdchat - Overige Clubs

Status
Je kunt niet meer reageren.
Utrecht - Heerenveen is wederom een mooi fel duel.

Overigens ging Streppel net ala Vreven te keer aan de zijlijn, maar vooralsnog zit hij nog wel in de dug-out
 
Dumfries kopt in de 94e minuut bijna de 2-2 binnen maar de bal gaat rakelings naast/over de kruising.
FC Utrecht - Heerenveen 2-1.
 
Utrecht of Vitesse dus de voorronde in, heb weinig voorkeur en durf ook niet te zeggen welke ploeg het daar het minst slecht gaat doen.
 
Utrecht of Vitesse dus de voorronde in, heb weinig voorkeur en durf ook niet te zeggen welke ploeg het daar het minst slecht gaat doen.

Ze hebben waarschijnlijk allebei niets te zoeken in de Europa League. Alle kans dat ze er in de voorronde al uit vliegen.
Alweer alle moeite voor niets in de Play-offs.
 
Ik heb alle vertrouwen in dat FC Utrecht of Vitesse de groepsfase EL gaat bereiken.

Ik ben iets sceptischer maar denk dat de kans ook niet onrealistisch is. Mits de loting gunstig is krijg je gelijkwaardige/iets sterkere teams tegen die wel te pakken moeten zijn. Ik geef Utrecht een grotere kans dan Vitesse, omdat ze meer karakter hebben.
 
Voor de liefhebbers is er weer een pdf met de preview voor de wedstrijd tussen Vitesse en Utrecht.

Ik zeg daarbij graag: "Forzaaaaa Uterèg!
Hopelijk klinkt onderstaande kraker vanavond over de Utrechtse grachten.:DANCE:
 

Bijlagen

  • Eredivisie - finale play-offs om Europees voetbal (15 mei 2018).pdf
    334,3 KB · Weergaven: 3
Voor de liefhebbers is er weer een pdf met de preview voor de wedstrijd tussen Vitesse en Utrecht.

Ik zeg daarbij graag: "Forzaaaaa Uterèg!
Hopelijk klinkt onderstaande kraker vanavond over de Utrechtse grachten.:DANCE:
Als Amersfoorter heb ik natuurlijk wel warme gevoelens voor de FCU.

Maar ja, beide ploegen hebben dit jaar zeer veel voor PSV betekend door hun fantastische spel tegen Ajax dus ik gun het ze allebei wel.(Y)
 
Als Amersfoorter heb ik natuurlijk wel warme gevoelens voor de FCU.

Maar ja, beide ploegen hebben dit jaar zeer veel voor PSV betekend door hun fantastische spel tegen Ajax dus ik gun het ze allebei wel.(Y)
Ik gun Vitesse een Twente-scenario.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan