Wedstrijdchat - Overige Clubs

Status
Je kunt niet meer reageren.
Die Seuntjens man, wat een idioot. Geef die man een schoffel en zet hem bij de andere New Kids in het plantsoen in Maaskantje.

Kom op, de goeie man is een ajaks-supporter en dan ziet hij dat klupje zo afgaan in Eindhoven. Die frustratie over het weer niet behalen van de titel komt er dan toch uit. :lol:
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig zitten ze volgend jaar dus nog steeds met hem in hun maag. Je moet wel uitkijken, want voor je het weet krijg je een trap in je maag....
 
Feyenoord gaat spelen in fantasie-opstelling

https://www.ad.nl/dossier-eredivisie/feyenoord-gaat-spelen-in-fantasie-opstelling~aceec247/

Trainer Giovanni van Bronckhorst gaat in de laatste twee wedstrijden van dit seizoen rouleren bij Feyenoord. Hij geeft tegen Sparta Rotterdam (zondag) en sc Heerenveen (6 mei) heel wat spelers die normaal op de bank zitten een kans.
,,Voor mij als Rotterdammer zou het mooi zijn als Sparta erin blijft'', zei Van Bronckhorst. ,,Daar hebben ze nog een aantal wedstrijden voor. Hopelijk staat er volgend seizoen weer een Feyenoord-Sparta op het programma. Maar wij willen onze laatste thuiswedstrijd van het seizoen tegen onze stadgenoot wel winnen.''

:unsure: In Enschede lopen ze met het rood aangelopen hoofd tegen de muur. :rolleyes:
 
Feyenoord gaat spelen in fantasie-opstelling

https://www.ad.nl/dossier-eredivisie/feyenoord-gaat-spelen-in-fantasie-opstelling~aceec247/

Trainer Giovanni van Bronckhorst gaat in de laatste twee wedstrijden van dit seizoen rouleren bij Feyenoord. Hij geeft tegen Sparta Rotterdam (zondag) en sc Heerenveen (6 mei) heel wat spelers die normaal op de bank zitten een kans.
,,Voor mij als Rotterdammer zou het mooi zijn als Sparta erin blijft'', zei Van Bronckhorst. ,,Daar hebben ze nog een aantal wedstrijden voor. Hopelijk staat er volgend seizoen weer een Feyenoord-Sparta op het programma. Maar wij willen onze laatste thuiswedstrijd van het seizoen tegen onze stadgenoot wel winnen.''

:unsure: In Enschede lopen ze met het rood aangelopen hoofd tegen de muur. :rolleyes:
Lopen dan nog eerst tegen de plaat voor hun kop...
 
Feyenoord gaat spelen in fantasie-opstelling

https://www.ad.nl/dossier-eredivisie/feyenoord-gaat-spelen-in-fantasie-opstelling~aceec247/

Trainer Giovanni van Bronckhorst gaat in de laatste twee wedstrijden van dit seizoen rouleren bij Feyenoord. Hij geeft tegen Sparta Rotterdam (zondag) en sc Heerenveen (6 mei) heel wat spelers die normaal op de bank zitten een kans.
,,Voor mij als Rotterdammer zou het mooi zijn als Sparta erin blijft'', zei Van Bronckhorst. ,,Daar hebben ze nog een aantal wedstrijden voor. Hopelijk staat er volgend seizoen weer een Feyenoord-Sparta op het programma. Maar wij willen onze laatste thuiswedstrijd van het seizoen tegen onze stadgenoot wel winnen.''

:unsure: In Enschede lopen ze met het rood aangelopen hoofd tegen de muur. :rolleyes:
Enschede moet eerst maar eens zelf winnen. ;)
 
Feyenoord gaat spelen in fantasie-opstelling

https://www.ad.nl/dossier-eredivisie/feyenoord-gaat-spelen-in-fantasie-opstelling~aceec247/

Trainer Giovanni van Bronckhorst gaat in de laatste twee wedstrijden van dit seizoen rouleren bij Feyenoord. Hij geeft tegen Sparta Rotterdam (zondag) en sc Heerenveen (6 mei) heel wat spelers die normaal op de bank zitten een kans.
,,Voor mij als Rotterdammer zou het mooi zijn als Sparta erin blijft'', zei Van Bronckhorst. ,,Daar hebben ze nog een aantal wedstrijden voor. Hopelijk staat er volgend seizoen weer een Feyenoord-Sparta op het programma. Maar wij willen onze laatste thuiswedstrijd van het seizoen tegen onze stadgenoot wel winnen.''

:unsure: In Enschede lopen ze met het rood aangelopen hoofd tegen de muur. :rolleyes:
Het is niet zoals het hoort, maar zo gaan die dingen. PSV deed het tegen Roda ook
 
Het is niet zoals het hoort, maar zo gaan die dingen. PSV deed het tegen Roda ook

Dit dus. PSV heeft de titel binnen, Feyenooit heeft de beker binnen en kunnen niet meer omhoog of omlaag kijken. Ja, dan krijg je dat soort taferelen dat teams dan met een half b-elftal gaan spelen, tegen teams die de punten heel hard nodig hebben. Niet zoals het hoort inderdaad, maar je kan er niks aan doen. Het zal me dus absoluut niet verbazen, als Sparta een puntje pakt bij Feyenooit. Als goedmakertje wat Dickie voor Gio heeft betekent.
 
Ik mag hopen dat Cocu tegen ADO wel start met zijn sterkste opstelling...wil onze helden wel bedanken voor het mooie kampioenschap...heb een kaartje voor mij en mijn zoon gekocht...uiteraard doen wij onze PSV-shirt niet aan tussen die fanatieke supporters van ADO....maar natuurlijk ga ik wel ingetogen juichen als PSV scoort....
 
Heerlijk goaltje van NAC, wat een schot.

En nog een lekker schot van Te Vrede (2-0).
 
Laatst bewerkt:
Sjongejongen wat een verschrikkelijk niveau op de velden. Bv Vitesse is verschrikkelijk.
Dat wordt dan wel gecompenseerd door mooie goals.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan