Wedstrijdchat - Overige Clubs

Status
Je kunt niet meer reageren.
Tja, leuk dat ze weer eens een keertje winnen. Maar Twente is nog altijd afhankelijk van Sparta en Roda.

En mocht Sparta en Roda winnen, dan is dat de volgende harde tik. Al verwacht ik en hoop ik, dat PSV gewoon zijn plicht doet, en de wedstrijd tegen Roda wint.
 
Roda - PSV
VVV - Roda
Roda - Ado

Sparta - NAC
Feyenoord - Sparta
Sparta - Heracles

Vitesse - Twente
Twente - NAC

Man man man wat kan het nog spannend worden. Ik hoop dat Roda of direct degradeert, of 16e blijft. Als de Jupiler League blijft als het is, kan Sparta lekker NEC verslaan en De Graafschap/MVV dat rot Roda kapot maken.
 
Roda - PSV
VVV - Roda
Roda - Ado

Sparta - NAC
Feyenoord - Sparta
Sparta - Heracles

Vitesse - Twente
Twente - NAC

Man man man wat kan het nog spannend worden. Ik hoop dat Roda of direct degradeert, of 16e blijft. Als de Jupiler League blijft als het is, kan Sparta lekker NEC verslaan en De Graafschap/MVV dat rot Roda kapot maken.

Ondanks dat Twente vandaag heeft gewonnen, denk ik nog steeds dat ze eruit vliegen. Men kijkt daar alleen naar Sparta, en mocht Sparta morgen winnen van NAC, dan is dat de volgende harde tik. En uit bij Vitesse, heeft Twente ook niet zomaar gewonnen. En reken er maar op, dat Heracles 3 gratis punten weggeeft aan Sparta. Want Heracles zie hun aartsrivaal keihard degraderen.
 
Laatst bewerkt:
Ach, nog mooier als ze op 1 punt degraderen.

Toch bijzonder hoe weinig mensen een zwak hebben voor Twente en het leuk zouden vinden als ze degraderen.

(En ook ik zou het prima vinden als ze volgend jaar in de eerste divisie zouden spelen :grin: )
 
Vitesse scoort 2-1.
22' Linssen

Vitesse scoort 2-2.
40' Matavz
 
Laatst bewerkt:
AZ scoort 4-2

53' Jahanbakhsh

Jahanbakhsh is nu opeens topscorer.
Zou de terechte topscorer van de eredivisie zijn.

Begin een beetje naar Razinho te neigen, als hij voor een redelijke prijs (miljoen of 6-7) op te pikken is, zou ik hem wel naar PSV willen zien komen.
 
Soufyan Ahannach gaat er zwaar geblesseerd af bij Sparta. Waarschijnlijk heeft hij zijn been gebroken.
 
Sparta scoort 2-1. :)

85' Spierings
Een paar minuten daarvoor had Friday al tegen de paal geschoten.

Alle goals zijn gemaakt door invallers.
 
Roda JC speelt gelijk. Sparta wint.
FC Twente staat 4 punten achter en op de rand van degradatie.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan