Wedstrijdchat - Overige Clubs

Status
Je kunt niet meer reageren.
Heracles - AZ
AZ krijgt alweer een Penalty tegen wegens vasthouden. Kuwas mist de Penalty. :eek:
 
ADO - Twente, wordt vanavond een interessante wedstrijd. Meer mensen die die pot gaan kijken?

Als Twente weer verliest, dan is het denk ik wel definitief klaar.
 
ADO - Twente, wordt vanavond een interessante wedstrijd. Meer mensen die die pot gaan kijken?

Als Twente weer verliest, dan is het denk ik wel definitief klaar.
Als Twente weer verliest spelen ze sowieso nacompetitie, dat zal ook weer als n klap aankomen. Ga m alleen niet kijken, mag de 92e verjaardag van m'n oma vieren en zit daardoor zo ongeveer de gehele wedstrijd in de auto, zal wel radio 1 worden.
 
Als Twente weer verliest spelen ze sowieso nacompetitie, dat zal ook weer als n klap aankomen. Ga m alleen niet kijken, mag de 92e verjaardag van m'n oma vieren en zit daardoor zo ongeveer de gehele wedstrijd in de auto, zal wel radio 1 worden.
Mooie leeftijd.
 
Als Twente weer verliest spelen ze sowieso nacompetitie, dat zal ook weer als n klap aankomen. Ga m alleen niet kijken, mag de 92e verjaardag van m'n oma vieren en zit daardoor zo ongeveer de gehele wedstrijd in de auto, zal wel radio 1 worden.

:unsure: FC Twente speelt geen nacompetitie. :rolleyes: FC Twente gaat sowieso degraderen. ;P
 
:unsure: FC Twente speelt geen nacompetitie. :rolleyes: FC Twente gaat sowieso degraderen. ;P
Had het anders kunnen formuleren, bijvoorbeeld: 'als ze niet winnen is nacompetitie het hoogst haalbare' maar ja, je gaat er ook vanuit dat het niveau op het forum het niveau van voetbalprimeur overtreft en het derhalve wel begrepen wordt :maniac:
 
ADO - Twente, wordt vanavond een interessante wedstrijd. Meer mensen die die pot gaan kijken?

Als Twente weer verliest, dan is het denk ik wel definitief klaar.
Ik ga mijn blik ook richten op Vitesse-Sparta, zowaar ook een interessant duel en wint Sparta kan Twente midweeks al degraderen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan