Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2026/2027

En 0-3 inmiddels. Dat gaat hem niet meer worden voor Telstar.

Overigens is die Arokodare best een aardige spits. Goede afmaker en sterk. Hebben ze die eigenlijk als pinchhitter gehaald, maar dat gaat dit seizoen hun eerste spits blijven.
Gaat interessant worden zaterdag

Intikkertje, wel heel optimistisch. Jullie hadden beter Tolu kunnen kopen en Leonardo huren
Een spits met nul zelfvertrouwen had zijn poot kunnen intrekken en nog minder zelfvertrouwen gehad dus een zeer welkom doelpunt voor ons maar vooral voor hem denk ik dan.

Maaaar jij bent toch in de eerste plaats Marokkaan dus schat het alleen op waarde als Ouazzane hem had gemaakt begrijp ik van een van je medesupporters.

Het was juist een teken van waardering naar hem en vond de opmerking zeer ongepast van die andere poster en mijn cynische manier van posten toont dat misschien niet genoeg maar ik nam dus juist die rare post op de hak.
dan had een smiley geholpen, ik haal mijn reactie wel ff weg :)

Een spits met nul zelfvertrouwen had zijn poot kunnen intrekken en nog minder zelfvertrouwen gehad dus een zeer welkom doelpunt voor ons maar vooral voor hem denk ik dan.

Maaaar jij bent toch in de eerste plaats Marokkaan dus schat het alleen op waarde als Ouazzane hem had gemaakt begrijp ik van een van je medesupporters.
Precies, ik scout Ajax heimelijk voor de Marokkaanse bondscoach

Er zijn 43 doelpunten gevallen deze speelronde, gemiddeld is dat 4,8 per wedstrijd. Het gemiddelde van dit prille seizoen staat op net iets meer dan 4. Het hoogst gemiddelde ooit was 3,88 per wedstrijd in 1958/1959.

Tot zover mijn aandeel in scorebordjournalistiek.

Er zijn 43 doelpunten gevallen deze speelronde, gemiddeld is dat 4,8 per wedstrijd. Het gemiddelde van dit prille seizoen staat op net iets meer dan 4. Het hoogst gemiddelde ooit was 3,88 per wedstrijd in 1958/1959.

Tot zover mijn aandeel in scorebordjournalistiek.
Verdedigend zijn we in Nederland blijkbaar slechter dan ooit.

Terug
Bovenaan Onderaan