Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2025/2026

Aan wie denk je dan?

MAURO IN Oranje, wohohooohoo!!!
:maniac:

Maar on a more serious note:
Salah-Eddine is mss geen zekerheidje en moet zich nog laten zien.
En sowieso zullen Dest en Pepi er alles aan willen doen topfit en in vol ritme aan t wk in eigen land willen beginnen.
Bajraktarevic zal ook nog wel goeie minuten willen maken.
Saibari idem.

Enige die op de bank zitten prima vindt tot t wk is denk ik Obispo, gezien zn blessureverleden.

Laatst bewerkt:
Sec naar aantallen gekeken snap ik dat, maar het zou voor mij wel uitmaken op welke manier. Gaan we nu meer tijd geven aan Esmo, Fernadez, VdBerg en Merien, waardoor we iets minder over de streep trekken? Of gaan we champagnebeen voetbal spelen?

Ik heb de cijfers niet nagekeken, maar kan me goed voorstellen dat er significant lagere punten gehaald worden in resterende wedstrijden door teams die al kampioen zijn. Dat zegt dat niet zoveel over de kwaliteit van de ploeg.
Ik hoop dat ze dat soort spelers een kans gaan geven. Misschien komt er wel één bovendrijven.

Ik dacht nu Valente weer geblesseerd is eens te kijken of mijn gevoel klopt dat die ook altijd wat mankeert maar het is inderdaad regelmatig raak bij hem

Grote kans ajax, maar Mokio levert een mispeer af, je zou m toch maar net verlengd hebben tot 2031 ofzo

NEC stopt al twee keer met voetballen in afwachting van het fluitje van de scheidsrechter die niet komt

KUT!!! 0-1

Terug
Bovenaan Onderaan