Pijlsnelventje
Assistent Coach
Ik zou nog effe wachten met van Persie ontslaan. Zal vanzelf wel weer goedkomen.
0-1 voor Sparta.
0-1 voor Sparta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ze spelen gewoon goedIk zou nog effe wachten met van Persie ontslaan. Zal vanzelf wel weer goedkomen.
0-1 voor Sparta.
Toptrainer, altijd al gezegd!Ik zou nog effe wachten met van Persie ontslaan. Zal vanzelf wel weer goedkomen.
0-1 voor Sparta.
Als wij de komende 2 wedstrijden winnen kan het hard gaan. Ongeacht of ze het vandaag rechtbreien.Jezus zo zijn we begin april al kampioen.![]()
En dan een wedstrijd of 5-6 voor spek en bonen!Als wij de komende 2 wedstrijden winnen kan het hard gaan. Ongeacht of ze het vandaag rechtbreien.
Zie die Hadj Moussa nog wel tegen een 2e gele kaart aanlopen ook
Ik moet wel zeggen dat ik Groningen een puntje gun tegen ons na vorig seizoen. Kunnen we wel lijdenAls wij de komende 2 wedstrijden winnen kan het hard gaan. Ongeacht of ze het vandaag rechtbreien.
Zie die Hadj Moussa nog wel tegen een 2e gele kaart aanlopen ook
We liggen op koers voor een puntenrecord, ik gun alleen PSV iets, sorryIk moet wel zeggen dat ik Groningen een puntje gun tegen ons na vorig seizoen. Kunnen we wel lijden
Best een aardige goal, hoor!Ik zou nog effe wachten met van Persie ontslaan. Zal vanzelf wel weer goedkomen.
0-1 voor Sparta.
Je zal eindigen met 34 32 1 1 en dat Telstar dan de reden is dat je de 100 punten niet aantikt.We liggen op koers voor een puntenrecord, ik gun alleen PSV iets, sorry
Dus eigenlijk kun je beter wel een keer verliezen.Je zal eindigen met 34 32 1 1 en dat Telstar dan de reden is dat je de 100 punten niet aantikt.

Mooie pubquizvraag voor over 20 jaarJe zal eindigen met 34 32 1 1 en dat Telstar dan de reden is dat je de 100 punten niet aantikt.
Ik win natuurlijk ook liever, maar als een club het verdiend in de strijd tegen Ajax is het GroningenWe liggen op koers voor een puntenrecord, ik gun alleen PSV iets, sorry

Ik denk dat Dennis weet dat dat ook zijn einde hoort te zijn na Priske en nu dit.Laatste wedstrijd Van Persie neem ik aan, als ze het nu niet omdraaien
Kan niet anders, al staan ze door het gestuntel van Ajax nog steeds 2e (2e plaats is lava). Zie ze er ook wel voor aan om de beslissing pas te maken als plek 2 verkeken is, inderdaad vanwege Te Kloese die zijn lot er ook aan zal moeten verbinden als RvP ontslagen wordt.Laatste wedstrijd Van Persie neem ik aan, als ze het nu niet omdraaien