Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2025/2026

Jij zit in het stadion toch? Dat is heel anders en dan zou ik dat ook doen.

Maar ik heb ook besloten dat voetbal mijn humeur niet meer mag verpesten. Tenzij het echt om een finale gaat ofzo. Na het debacle met Tottenham heb ik me zo slecht gevoeld, ik was bijna ziek. Daar heb ik geen zin meer in.
Maar toch ben je dan dagelijks bezig met een voetbalforum…. Niet dat dat niet mag natuurlijk.

Wonderkind.
Omhoog schrijven.
Na 1,5 wedstrijd in een willekeurig eerste elftal. Zoiets schrijven ze echt alleen maar over spelers van een bepaalde club.

Zo.

Gaat het nu weer een beetje beter met je?
Of heb je een extra tikje op je achterhoofd nodig met nog een paar voorbeelden.
Mmmm ook Az en Fnoord hebben dit virus van de Nederlandse media, de journalistiek kan de supporters bril maar moeilijk afzetten. Valente en Smit als voorbeelden. Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg waardeer zo in mijn club waar we veel talenten hebben.

Hoge pieken, diepe dalen
AZ heeft echt een zaalvoetbal selectie. Ze kunnen allemaal lekker pingelen, techniek zat. Het ziet er tegen tegenstanders die veel ruimtes laten bij vlagen geweldig uit, maar tegen een team dat gewoon druk zet en gegroepeerd verdedigd valt het uit elkaar en worden ze vooral in de omschakeling eenvoudig geslacht.

Hij rukt zich los nadat die andere jongen heel lang vasthoudt. Moeten wel beetje emotie toelaten jongens, want een andere keer is het weer 'intentie de tegenstander te blesseren'

Geel zou nog kunnen, maar rood never nooit niet.
Hij haalt met gestekte arm uit nadat ie los is, niet zichtbaar of hij de speler raakt. Alleen is dat dan direct rood en geen 2x geel. Dus die 2x geel slaat sowieso nergens op.

Overigens opvallend hoe makkelijk Twente nu tegen geel aanloopt wegens licht vasthouden. Scheids heeft de boel niet onder controle dat is wel duidelijk

Hij haalt met gestekte arm uit nadat ie los is, niet zichtbaar of hij de speler raakt. Alleen is dat dan direct rood en geen 2x geel. Dus die 2x geel slaat sowieso nergens op.

Overigens opvallend hoe makkelijk Twente nu tegen geel aanloopt wegens licht vasthouden. Scheids heeft de boel niet onder controle dat is wel duidelijk
Hij kreeg toch direct rood ook?

Terug
Bovenaan Onderaan