Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2022/2023

Der Jaufe

Internationale Legende
Bas Dost scoort zijn 1e goal, net zo twijfelachtig of hij buitenspel stond als de eerdere goals van ajax. Goed om te zien dat er 1 lijn gehanteerd lijkt te worden, twijfel is goal toekennen.

Pijlsnelventje

Basisspeler
Heel eerlijk: die derde dacht ik echt dat ie ‘gewoon’ buitenspel was. Ik zal vanavond nog een keer de samenvatting kijken.

Rubberen Robbie

Jeugdspeler
Heel eerlijk: die derde dacht ik echt dat ie ‘gewoon’ buitenspel was. Ik zal vanavond nog een keer de samenvatting kijken.
Die was ook buitenspel. Alleen konden ze het niet beoordelen bij de VAR.
Waarom laten ze eigenlijk die lijntjes niet meer zien? Bij PSV ook 3 goals randje buitenspel, toch fijn als je bevestigd wordt dat je alles scherp ziet:sneaky:

JPdeJager

Routinier
Zak in de str...!
Vorig seizoen al alleen kampioen geworden 020 door arbitrale dwalingen.
Yup, en dit seizoen weer! Ik heb het al met de KNVB besproken, namens alle Ajacieden. Onze jongens in Zeist zullen er alles aan doen om Ajax kampioen te maken, zo is me beloofd. Ik heb voor de zekerheid ook gevraagd of ze geen camera’s met een direct, recht gezicht op de zijlijnen zetten…

el berber

Jeugdspeler
Yup, en dit seizoen weer! Ik heb het al met de KNVB besproken, namens alle Ajacieden. Onze jongens in Zeist zullen er alles aan doen om Ajax kampioen te maken, zo is me beloofd. Ik heb voor de zekerheid ook gevraagd of ze geen camera’s met een direct, recht gezicht op de zijlijnen zetten…
Heerlijk om dit te zeggen(typen) he... echt heerlijk. Geniet van je steekjes zo lang het nog kan.

-040-

Assistent Bondscoach
Het is geen steekje, maar een sarcastische reactie op wat sommigen hier tot een geloof hebben verheven.
Als je gelooft dat scheidsrechters i.t.t. anderen wel volledig neutraal kunnen zijn, dan ja…

Er is nog geen ajax-supporter die ooit alle cruciale arbitrale meevallers van PSV kon opnoemen. Dat het geen beleid is betekend niet dat “het allemaal uitmiddeld”

PSVynadaMas

Invaller

Was ook dik buitenspel. Heb je geen lijntjes voor nodig. Maja, Fortuna uit he. Lastig te zien, camera's staan anders en al die onzin. Die tweede wou ik ook wel zien of het geen buitenspel was of niet. Maar wederom geen lijntjes. Viel me nog mee dat ze het doelpunt van Bergwijn wel afkeurde vanwege buitenspel.

Seizoen net pas begonnen, en ze hebben het voordeel van de twijfels alweer mee.

Tegengas

Basisspeler
Als je gelooft dat scheidsrechters i.t.t. anderen wel volledig neutraal kunnen zijn, dan ja…

Er is nog geen ajax-supporter die ooit alle cruciale arbitrale meevallers van PSV kon opnoemen. Dat het geen beleid is betekend niet dat “het allemaal uitmiddeld”

Omdat wij ons niet met dit soort infantiele excuses bezig houden.

Mikasa

Internationale Legende
Was ook dik buitenspel. Heb je geen lijntjes voor nodig. Maja, Fortuna uit he. Lastig te zien, camera's staan anders en al die onzin. Die tweede wou ik ook wel zien of het geen buitenspel was of niet. Maar wederom geen lijntjes. Viel me nog mee dat ze het doelpunt van Bergwijn wel afkeurde vanwege buitenspel.

Seizoen net pas begonnen, en ze hebben het voordeel van de twijfels alweer mee.
Wat ik wel raar vind, is dat dus niet in elk stadion de juiste camera’s staan. Alle wedstrijden moeten toch op gelijke manier beoordeeld worden?

Bovenaan Onderaan