Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2022/2023

Buitenspelgoal

International
2x niet aantoonbaar buitenspel, millimeterwerk, voordeel voor de aanvallende partij lijkt mij niet vreemd en in lijn met de oude regels voor de VAR.
Dit dus, om nu al de complot kaart te trekken omdat ze gaan winnen van Fortuna... nee, die kregen ze er sowieso wel onder. Rustig aan boys, we moeten gewoon onze wedstrijden winnen en op 6 november maken we ze af.

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
En nu? Sorry hoor, maar zo is het makkelijk gelijk halen. (komt van beide kanten overigens)

De manier waarop wij hun willen inhalen is niet de juiste. Meer op geluk gebaseerd dan wijsheid. Zo lijkt Ajax inderdaad op veel momenten onaantastbaar..
Ik kom nergens gelijk halen. Ik zeg alleen dat Ajax niet onaantastbaar is en er veel mensen zijn die overdrijven

Rubberen Robbie

Jeugdspeler
De tweede was wel buitenspel, maar omdat ze geen geen goed beeld hebben van de voeten kunnen ze het niet beoordelen. Als ie wel vlagt was het niet teruggedraaid.
Eerste was duidelijk, geen buitenspel.

el berber

Jeugdspeler
Dat Circus Rensch ook scoort zegt genoeg. Man man.. ik ga lekker uit eten. De mazzel en vanavond laat dan maar psv terugkijken en mijn telefoon even opbergen.

Rubberen Robbie

Jeugdspeler
Boys, ik weet dat het niet jullie bedoeling is en ik heb bezoek dus ik kan het echt niet doen maar jullie comments lezen doet me bijna mijn broek laten zakken en eens goed Rapsel Junior te laten spugen.
Kan je dat op eigen kracht of komt de var je een handje helpen?

Laatst bewerkt:

Nep Scout

Aanvoerder
Ik kom nergens gelijk halen. Ik zeg alleen dat Ajax niet onaantastbaar is en er veel mensen zijn die overdrijven
Komt in ieder geval zo over, met de positievelingen versus negatievelingen sfeer die er hier hangt. Dat je lacht omdat men Ajax inhalen onhaalbaar acht, net nadat de wedstrijd 10 minuten onderweg is..

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
Komt in ieder geval zo over, met de positievelingen versus negatievelingen sfeer die er hier hangt. Dat je lacht omdat men Ajax inhalen onhaalbaar acht, net nadat de wedstrijd 10 minuten onderweg is..
Wat is het punt wat je probeert te maken?

Ik vind het ook lachwekkend hoe overdreven hier af en toe gereageerd wordt. Als PSV een wedstrijd goed speelt is het praktisch kampioen, als ze slecht spelen moet JDJ oprotten en worden we 5e. Ajax zou volgens velen al kampioen zijn omdat ze Bergwijn hebben gehaald voor 32mln.. Nou whooptiefuckingdoo, heb m vandaag niet gezien en in de JCS was het ook allemaal niet genoeg om te winnen. Ik ben niet zo kapot van het o zo grote Ajax

Buitenspelgoal

International

Ik vind het ook lachwekkend hoe overdreven hier af en toe gereageerd wordt. Als PSV een wedstrijd goed speelt is het praktisch kampioen, als ze slecht spelen moet JDJ oprotten en worden we 5e. Ajax zou volgens velen al kampioen zijn omdat ze Bergwijn hebben gehaald voor 32mln.. Nou whooptiefuckingdoo, heb m vandaag niet gezien en in de JCS was het ook allemaal niet genoeg om te winnen. Ik ben niet zo kapot van het o zo grote Ajax
Dit. En het is vandaag tegen Fortuna, kom op mensen. Dit is niet de speelronde waarin ook maar iets beslist gaat worden, tenzij PSV nu zelf punten laat liggen (en dat zou wel heel dom zijn).

Nep Scout

Aanvoerder

Jouw lacherige reactie aan het begin van de wedstrijd komt op mij een beetje over als je gelijk willen halen, that's it. Dat is het 'punt' wat ik wilde maken.

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
Jouw lacherige reactie aan het begin van de wedstrijd komt op mij een beetje over als je gelijk willen halen, that's it. Dat is het 'punt' wat ik wilde maken.
Nouja... Ik was meer Ajax uit aan het lachen maar goed. Niet mijn insteek om mede PSV'ers naar beneden wil halen

Buitenspelgoal

International
Blijf het bizar vinden dat zo'n Turkse legende er voor kiest om in zijn nadagen voor Fortuna Sittard of all clubs te gaan spelen; maar wel leuk voor Fortuna natuurlijk.:shrug:
Turkse eigenaar + hij gaat daar twee jaar spelen en dan trainerscursus volgen. Is dus gewoon een combinatie van connecties en sluit aan bij ambities speler (trainer worden). Hij is immers al 37. Vorig jaar bij Lille was het al niet veel meer.

Bovenaan Onderaan