Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2022/2023

Retro

Assistent Coach
Nou ja, vooruit. Brands eruit. Maar Stewart is net 3 weken in dienst. Wat had je verwacht in deze weken?
Hij had niet aangesteld mogen worden in de eerste plaats. Hij heeft behoorlijk wat jaartjes als TD erop zitten en als je kijkt naar zijn aankopen dan denk ik dat er TD's uit het rechterrijtje eredivisie zijn die met minder km's op de teller betere aankopen kunnen overleggen. Heb ook gekeken naar zijn interview op TV eb mijn gut feeling zegt dat elke zaakwaarnemer hem psychologisch onder druk kan zetten

Laatst bewerkt:

Humtoezje

International
Hij had niet aangesteld mogen worden in de eerste plaats. Hij heeft behoorlijk wat jaartjes als TD erop zitten en als je kijkt naar zijn aankopen dan denk ik dat er TD's uit het rechterrijtje eredivisie zijn die met minder km's op de teller betere aankopen kunnen overleggen. Heb ook gekeken naar zijn interview op TV eb mijn gut feeling zegt dat elke zaakwaarnemer hem psychologisch onder druk kan zetten
Het is natuurlijk raar dat Stewart aangesteld werd midden in de wintertransfer-periode. Waar liggen je prioriteiten dan als club? Weggegooide tijd die anders besteed had kunnen worden.

Doe dat dan in februari of zo.

JPdeJager

Routinier
Er zullen wel al een hoop Feyenoord fans die al kampioenschaps-tatoeages laten zetten. Kan niet meer fout gaan, toch? 🙏🏻 🙏🏻 🙏🏻

Penalty

Internationale Legende
Fakkels op het veld in Alkmaar. :maniac: Heerenveen "supporters" wat een idioten. De wedstrijd is gestaakt.

Jackal06

Winnaar Voorspellingen Eredivisie 2011-2012
Kunnen ze onderhand eens beginnen met het compleet ontruimen van een (uit)vak en deze mensen naar huis sturen desnoods via verplichte buscombi. Dit zijn echt de verneukers van het voetbal en de mensen die het verpesten voor de rest.

Penalty

Internationale Legende
Kunnen ze onderhand eens beginnen met het compleet ontruimen van een (uit)vak en deze mensen naar huis sturen desnoods via verplichte buscombi. Dit zijn echt de verneukers van het voetbal en de mensen die het verpesten voor de rest.
Als het zo doorgaat worden nergens meer uitsupporters toegelaten.

Penalty

Internationale Legende
In ongeveer de laatste seconde van de 1e helft wordt na een corner op de paal gekopt door AZ. Ruststand is 0-1.

Mentos

Mister Stomme Klup
Ik snap gewoon niet dat ze de uitvakken niet 100% fouilleren. Vind je vuurwerk bij iemand? Linea recta terug de bus in en een stadionverbod voor heel Nederland voor 10 jaar.

Dropshot

Routinier
Ik snap gewoon niet dat ze de uitvakken niet 100% fouilleren. Vind je vuurwerk bij iemand? Linea recta terug de bus in en een stadionverbod voor heel Nederland voor 10 jaar.
Makkelijk gedacht.
Tussen de bilnaad. Vrouwen tussen de borsten.
Zijn de gebieden waar niet gefouilleerd wordt 😉

Bovenaan Onderaan