Ongezouten
Bondscoach
Wat een k*tseizoen zeg. En dat Feyenoord weer kampioen wordt maakt het alleen maar erger.

Hij had niet aangesteld mogen worden in de eerste plaats. Hij heeft behoorlijk wat jaartjes als TD erop zitten en als je kijkt naar zijn aankopen dan denk ik dat er TD's uit het rechterrijtje eredivisie zijn die met minder km's op de teller betere aankopen kunnen overleggen. Heb ook gekeken naar zijn interview op TV eb mijn gut feeling zegt dat elke zaakwaarnemer hem psychologisch onder druk kan zettenNou ja, vooruit. Brands eruit. Maar Stewart is net 3 weken in dienst. Wat had je verwacht in deze weken?
Het is natuurlijk raar dat Stewart aangesteld werd midden in de wintertransfer-periode. Waar liggen je prioriteiten dan als club? Weggegooide tijd die anders besteed had kunnen worden.Hij had niet aangesteld mogen worden in de eerste plaats. Hij heeft behoorlijk wat jaartjes als TD erop zitten en als je kijkt naar zijn aankopen dan denk ik dat er TD's uit het rechterrijtje eredivisie zijn die met minder km's op de teller betere aankopen kunnen overleggen. Heb ook gekeken naar zijn interview op TV eb mijn gut feeling zegt dat elke zaakwaarnemer hem psychologisch onder druk kan zetten
Iedereen die waar dan ook zo'n overtreding maakt, krijgt geel.De eerstvolgende die in de kuip zo'n overtreding maakt krijgt geel.
Geen idee. Wel vervelend dat een idioot nu vergeleken wordt met een fakkelgooier. Alsof alle idioten fakkelgooiers zijn.Idioten dit, "de idioten" noemt de commentator het. Deden commentatoren dit vroeger ook?
Als het zo doorgaat worden nergens meer uitsupporters toegelaten.Kunnen ze onderhand eens beginnen met het compleet ontruimen van een (uit)vak en deze mensen naar huis sturen desnoods via verplichte buscombi. Dit zijn echt de verneukers van het voetbal en de mensen die het verpesten voor de rest.
Makkelijk gedacht.Ik snap gewoon niet dat ze de uitvakken niet 100% fouilleren. Vind je vuurwerk bij iemand? Linea recta terug de bus in en een stadionverbod voor heel Nederland voor 10 jaar.