Royhaarsteeg
Supporter
Toch raar dat je met al die ellende de 2e plaats in eigen hand hebtAls nr 3 en 4 ook nog punten verspelen is het feest nog groter in Rotterdam.
Toch raar dat je met al die ellende de 2e plaats in eigen hand hebtAls nr 3 en 4 ook nog punten verspelen is het feest nog groter in Rotterdam.
PSV heeft helemaal niets in eigen hand. Als je slechts 5 van de 13 uitwedstrijden gewonnen hebt dan heb je alles uit handen gegeven.Toch raar dat je met al die ellende de 2e plaats in eigen hand hebt
Dit seizoen is heel de top van de ed zwaar armoedig. En dat mogen zowel ajax als psv zich aanrekenen. Dat az en fn het zo leuk doen heeft alles daarmee te makenToch raar dat je met al die ellende de 2e plaats in eigen hand hebt
volkomen waar en volkomen kut.PSV heeft helemaal niets in eigen hand. Als je slechts 5 van de 13 uitwedstrijden gewonnen hebt dan heb je alles uit handen gegeven.
Dan ga je de rest van de wedstrijden echt niet winnen.
Nou vooruit, op papier alles in eigen handPSV heeft helemaal niets in eigen hand. Als je slechts 5 van de 13 uitwedstrijden gewonnen hebt dan heb je alles uit handen gegeven.
Dan ga je de rest van de wedstrijden echt niet winnen.
Gaat hem niet worden, zie ons wel winnen van Ajax maar de overige wedstrijden…,Az verliest dus. Staat psv gedeeld derde en 2 punten van plek 2. Hoeveel strohalmpjes heb je nodig?
Toch, het idee dat psv het op plek 2 kan parkeren is vrij bijzonder en ook dat dit momenteel allemaal aan Xavi is te danken tot nu toe. Tijd dat de rest ook even van een 5,5 naar een 6je gaat lijkt me..Gaat hem niet worden, zie ons wel winnen van Ajax maar de overige wedstrijden…,
Ja, maar ik hoor zeggen dat ze er nog lang niet zijn omdat er nog 8 wedstrijddagen volgen.Wat een gouden weekend voor Feyenoord.
![]()
Gezien het programma van Feyenoord en de vastberadenheid waar ze mee voetballen, zou het volslagen idioot zijn als ze het nu niet binnenslepen. Of de druk wordt ze teveel en ze storten in, maar dan nog zie ik de rest niet genoeg punten halen om ze nog te passeren.Ja, maar ik hoor zeggen dat ze er nog lang niet zijn omdat er nog 8 wedstrijddagen volgen.
Alsof jullie of wij die achterstand nog gaan inhalen.
Dan zou er toch echt sprake zijn van het achtste wereldwonder, vind je ook niet?
Nee want Ajax verliest nog van PSV en ook nog meer punten.Gezien het programma van Feyenoord en de vastberadenheid waar ze mee voetballen, zou het volslagen idioot zijn als ze het nu niet binnenslepen. Of de druk wordt ze teveel en ze storten in, maar dan nog zie ik de rest niet genoeg punten halen om ze nog te passeren.
Dat zit er dik in, want Ajax heeft dit seizoen niet één topwedstrijd gewonnen.Nee want Ajax verliest nog van PSV en ook nog meer punten.
Ach PSV probeert de degradatie te regelen, maar ze geven elke club punten.Dat zit er dik in, want Ajax heeft dit seizoen niet één topwedstrijd gewonnen.
Feijenoord is kampioen. Het enige wat ze nog kan gebeuren is een extreme blessuregolf. Met 6 punten wetende dat vandaag de sleutelwedstrijd was kun je dat wel vaststellen. Misschien nog hopen dat ze Europees dusdanig veel inspanning moeten leveren dat ze wedstrijden in de competitie tegen clubs die degradatievoetbal spelen verliezen. Dan nog moet ajax alles winnen inclusief psv uit.Gezien het programma van Feyenoord en de vastberadenheid waar ze mee voetballen, zou het volslagen idioot zijn als ze het nu niet binnenslepen. Of de druk wordt ze teveel en ze storten in, maar dan nog zie ik de rest niet genoeg punten halen om ze nog te passeren.