Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2022/2023

Royhaarsteeg

Supporter
PSV heeft helemaal niets in eigen hand. Als je slechts 5 van de 13 uitwedstrijden gewonnen hebt dan heb je alles uit handen gegeven.
Dan ga je de rest van de wedstrijden echt niet winnen.
Nou vooruit, op papier alles in eigen hand😂 jammer dat we op gras/plastic voetballen/aanklooien

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
Allemachtig. Als az verliest staat psv gedeeld 3e en slechts 2 punten achter op ajax. Laten we God op de knietjes bedanken dat psv nog in leven wordt gehouden door Fc Twente. Als de tijd daar is dat ik op dezelfde dag voor twee ploegen ben waar ik normaal gesproken niet eens aan wil denken zegt al hoe psv gedevalueerd is..

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
Az verliest dus. Staat psv gedeeld derde en 2 punten van plek 2. Hoeveel strohalmpjes heb je nodig?

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
Gaat hem niet worden, zie ons wel winnen van Ajax maar de overige wedstrijden…,
Toch, het idee dat psv het op plek 2 kan parkeren is vrij bijzonder en ook dat dit momenteel allemaal aan Xavi is te danken tot nu toe. Tijd dat de rest ook even van een 5,5 naar een 6je gaat lijkt me..

Mentos

Mister Stomme Klup
Ja, maar ik hoor zeggen dat ze er nog lang niet zijn omdat er nog 8 wedstrijddagen volgen.:ROFL:
Alsof jullie of wij die achterstand nog gaan inhalen.
Dan zou er toch echt sprake zijn van het achtste wereldwonder, vind je ook niet?
Gezien het programma van Feyenoord en de vastberadenheid waar ze mee voetballen, zou het volslagen idioot zijn als ze het nu niet binnenslepen. Of de druk wordt ze teveel en ze storten in, maar dan nog zie ik de rest niet genoeg punten halen om ze nog te passeren.

Penalty

Internationale Legende
Gezien het programma van Feyenoord en de vastberadenheid waar ze mee voetballen, zou het volslagen idioot zijn als ze het nu niet binnenslepen. Of de druk wordt ze teveel en ze storten in, maar dan nog zie ik de rest niet genoeg punten halen om ze nog te passeren.
Nee want Ajax verliest nog van PSV en ook nog meer punten.

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
Feijenoord is kampioen. Het enige wat ze nog kan gebeuren is een extreme blessuregolf. Met 6 punten wetende dat vandaag de sleutelwedstrijd was kun je dat wel vaststellen. Misschien nog hopen dat ze Europees dusdanig veel inspanning moeten leveren dat ze wedstrijden in de competitie tegen clubs die degradatievoetbal spelen verliezen. Dan nog moet ajax alles winnen inclusief psv uit.

Bovenaan Onderaan