Phillip Cocu
Bondscoach
Goede dribbel van Ghazi
Nog minder middelen en minder redenen voor spelers om naar PSV te komen en meer redenen om te vertrekken? Dan liever tweedeIk heb liever dat PSV 4e wordt dan dan ze 2e worden en alles bij het oude blijft. Het had allang crisis moeten zijn na zoveel jaren droogte maar in het gemoedelijke Brabant is er meer nodig voor een crisis. Een 4 of 5e plek kan helpen
Fuck die 5e plek. Dan moet je nog nacompetitie gaan spelen. Nee, ik geloof er eerlijk gezegd niet zo in dat nu 4e of 5e worden de ogen opent in Eindhoven. Als de financiele/sportieve crisis van dit seizoen dat al niet heeft gedaan, gaat een slechte ranking dat ook niet doen. Ik heb liever dat we gewoon nog een goede ranking pakken, al zei het tegen verhoudingen in.
Ergens hoop ik dat een rijke weldoener a la Van der Wallen het niet langer aan kan zien dat ie er een paar miljoen insteekt en er misschien zelf de leiding neemt. Moeten oppassen dat die 7 magere jaren opgevolgd worden door nog magerdere jaren??????
Dus hopen op een minder resultaat....
Als we 2e worden is dit toch mooi meegenomen naar volgend seizoen. Kans op Cl mag je toch niet laten liggen. Wie zegt niet dat er dan niet de nodige versterking wordt aangetrokken door de nieuwe TD. De kans op betere spelers is toch groter bij Cl kansen.
Brands natuurlijk een oude wijn in nieuwe zak die ik hem minder vind staan dan TD. Stewart niks laten zien als TD ondanks jarenlange ervaring. Heb er niet zoveel vertrouwen in al zal ik vast in augustus weer denken dat we er goed voorstaan zoals elk jaar dat om de tuin ben geleidVan Aanholt komt toch uit de PSV jeugd. En anders staat Mauro daar.
Die zijn er net?
Of dat de 7 magere jaren achteraf de vette blijken te zijn.Ergens hoop ik dat een rijke weldoener a la Van der Wallen het niet langer aan kan zien dat ie er een paar miljoen insteekt en er misschien zelf de leiding neemt. Moeten oppassen dat die 7 magere jaren opgevolgd worden door nog magerdere jaren
Is ook net St Paddys geweest he"In a rose tattoo" hoorde ik net door de speakers van het Gelredome?
Ja precies, dat bedoel ik ookOf dat de 7 magere jaren achteraf de vette blijken te zijn.
Nou ja, vooruit. Brands eruit. Maar Stewart is net 3 weken in dienst. Wat had je verwacht in deze weken?Brands natuurlijk een oude wijn in nieuwe zak die ik hem minder vind staan dan TD. Stewart niks laten zien als TD ondanks jarenlange ervaring. Heb er niet zoveel vertrouwen in al zal ik vast in augustus weer denken dat we er goed voorstaan zoals elk jaar dat om de tuin ben geleid
Echt he... even zijn eigen straatje rechtlullen. Dan had Taylor ook geen geel moeten krijgen.Verklaring van de scheidsrechter waarom ie geen tweede kaart gaf, blijkbaar vond ie het geen gevaarlijke overtreding. Tsja zo kun je fn matsen ook omschrijven
OnbegrijpelijkEcht he... even zijn eigen straatje rechtlullen. Dan had Taylor ook geen geel moeten krijgen.
Staan we straks gewoon 3e en hebben we het zogenaamd weer goed gedaan. Uiteraard heeft Ajax ook punten laten liggen tegen de kleintjes maar 5 uitwedstrijden meer gewonnen had je gewoon onbereikbaar bovenaan gestaan. Ruud moet er echt uit morgen samen met Flut Ruutten.Nou AZ gaat lekker. 2-0 achter na 10 minuten
Feyenoord is de grote winnaar van het weekend.Nou AZ gaat lekker. 2-0 achter na 10 minuten
Verklaring van de scheidsrechter waarom ie geen tweede kaart gaf, blijkbaar vond ie het geen gevaarlijke overtreding. Tsja zo kun je fn matsen ook omschrijven
Dat waren ze al voordat PSV en AZ moesten spelen. Die zijn wel kampioen denk ikFeyenoord is de grote winnaar van het weekend.
Als nr 3 en 4 ook nog punten verspelen is het feest nog groter in Rotterdam.Dat waren ze al voordat PSV en AZ moesten spelen. Die zijn wel kampioen denk ik