Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2022/2023

Phillip Cocu

Bondscoach
Ik heb liever dat PSV 4e wordt dan dan ze 2e worden en alles bij het oude blijft. Het had allang crisis moeten zijn na zoveel jaren droogte maar in het gemoedelijke Brabant is er meer nodig voor een crisis. Een 4 of 5e plek kan helpen
Nog minder middelen en minder redenen voor spelers om naar PSV te komen en meer redenen om te vertrekken? Dan liever tweede

Retro

Assistent Coach
Fuck die 5e plek. Dan moet je nog nacompetitie gaan spelen. Nee, ik geloof er eerlijk gezegd niet zo in dat nu 4e of 5e worden de ogen opent in Eindhoven. Als de financiele/sportieve crisis van dit seizoen dat al niet heeft gedaan, gaat een slechte ranking dat ook niet doen. Ik heb liever dat we gewoon nog een goede ranking pakken, al zei het tegen verhoudingen in.

??????
Dus hopen op een minder resultaat....
Als we 2e worden is dit toch mooi meegenomen naar volgend seizoen. Kans op Cl mag je toch niet laten liggen. Wie zegt niet dat er dan niet de nodige versterking wordt aangetrokken door de nieuwe TD. De kans op betere spelers is toch groter bij Cl kansen.
Ergens hoop ik dat een rijke weldoener a la Van der Wallen het niet langer aan kan zien dat ie er een paar miljoen insteekt en er misschien zelf de leiding neemt. Moeten oppassen dat die 7 magere jaren opgevolgd worden door nog magerdere jaren

Retro

Assistent Coach
Van Aanholt komt toch uit de PSV jeugd. En anders staat Mauro daar.

Die zijn er net?
Brands natuurlijk een oude wijn in nieuwe zak die ik hem minder vind staan dan TD. Stewart niks laten zien als TD ondanks jarenlange ervaring. Heb er niet zoveel vertrouwen in al zal ik vast in augustus weer denken dat we er goed voorstaan zoals elk jaar dat om de tuin ben geleid

Ex Libris

Aanvoerder
Ergens hoop ik dat een rijke weldoener a la Van der Wallen het niet langer aan kan zien dat ie er een paar miljoen insteekt en er misschien zelf de leiding neemt. Moeten oppassen dat die 7 magere jaren opgevolgd worden door nog magerdere jaren
Of dat de 7 magere jaren achteraf de vette blijken te zijn.

Mikasa

Internationale Legende
Brands natuurlijk een oude wijn in nieuwe zak die ik hem minder vind staan dan TD. Stewart niks laten zien als TD ondanks jarenlange ervaring. Heb er niet zoveel vertrouwen in al zal ik vast in augustus weer denken dat we er goed voorstaan zoals elk jaar dat om de tuin ben geleid
Nou ja, vooruit. Brands eruit. Maar Stewart is net 3 weken in dienst. Wat had je verwacht in deze weken?

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
Verklaring van de scheidsrechter waarom ie geen tweede kaart gaf, blijkbaar vond ie het geen gevaarlijke overtreding. Tsja zo kun je fn matsen ook omschrijven

el berber

Jeugdspeler
Verklaring van de scheidsrechter waarom ie geen tweede kaart gaf, blijkbaar vond ie het geen gevaarlijke overtreding. Tsja zo kun je fn matsen ook omschrijven
Echt he... even zijn eigen straatje rechtlullen. Dan had Taylor ook geen geel moeten krijgen.

Bovenaan Onderaan