Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2021/2022

Weltmeister

Clubicoon
Voordeel is dat voor het gros van de clubs er nog wat op het spel staat vlak voor het eind. Waarmee de kans dat men al een paar weken voor het einde zondagavondvoetbal krijgt verminderd is.
Voor de entertainmentfactor heel goed. Maar als je de scheids 3 wedstrijden tegen je hebt speel je ipv Europees KKD, met alle immens grote financiële gevolgen vandien.

Voor de entertainmentfactor heel goed. Maar als je de scheids 3 wedstrijden tegen je hebt speel je ipv Europees KKD, met alle immens grote financiële gevolgen vandien.
Als je de scheids tegen hebt wordt je 2e in de competitie in plaats van kampioen.
Het verschil is een niet gegeven uitbal. Om nog maar te zwijgen over een onterecht tegen gekregen pingel bij Feyenoord.

Penalty

Internationale Legende
Hopen dat Heracles eruit knikkert, dan snel met alle Eredivisieclubs vastleggen dat er in de Eredivisie alleen nog maar op echt gras gespeeld mag worden.
Excelsior en FC Eindhoven hebben ook kunstgras.
Excelsior heeft wel plannen om over te stappen naar natuurgras.

Ongezouten

Bondscoach
Excelsior en FC Eindhoven hebben ook kunstgras.
Excelsior heeft wel plannen om over te stappen naar natuurgras.
Kan, maar die zijn met een zak geld wel over te halen om er vanaf te gaan, net als destijds door o.a. PSV daarin steun werd aangeboden aan betreffende clubs. Alleen Heracles stemde toen tegen, en toen ging het niet door; kudtclub...

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
Dat Feyenoord ook hè dat ze Ajax kampioen maken maar vandaag weer alles laten lopen. Ik ga juichen als ze de finale verliezen tegen Roma! Heb ik bijna nog nooit gehad zo maar die Feyenooit kan alleen tegen ons zich opladen altijd.

Mikasa

Internationale Legende
Nou ja. Ik vind het voornamelijk opmerkelijk dat het verschil tussen 8 en 16 zo klein is. Dan heb je ongeacht de blunders sowieso niet fantastisch gepresteerd.

Bovenaan Onderaan