Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
Utrecht krijgt kansen maar vergeet zichzelf te belonen. Alvast een welgemeend sorry voor de fonteinen in Europese steden.
 
Ik schakel net in maar die Kerk kan af en toe leuk ballen. En de cijfers ondersteunen dat wel een beetje, ik zie dat hij dit seizoen 8 goals en 6 assists heeft. Hij is 25 jaar en transfermarkt schat hem op 6 miljoen. Maar voor ons zou hij misschien net te kort komen denk ik en het is ook niet dat je hem voor 1,5 miljoen kan ophalen.
 
Ik schakel net in maar die Kerk kan af en toe leuk ballen. En de cijfers ondersteunen dat wel een beetje, ik zie dat hij dit seizoen 8 goals en 6 assists heeft. Hij is 25 jaar en transfermarkt schat hem op 6 miljoen. Maar voor ons zou hij misschien net te kort komen denk ik en het is ook niet dat je hem voor 1,5 miljoen kan ophalen.
Klinkt een beetje als Doan. Niet slecht, maar gaat PSV niet verder brengen.
 
Neertrappen in t strafschopgebied is dus geen pingel? Utrecht wordt niet een beetje genaaid vandaag.
 
Utrecht had een Penalty moeten krijgen. Wordt ook weer weggewuifd door zowel scheidsrechter als VAR. :FP::zien: Ongelooflijk hoeveel blunders er gemaakt worden. :braak:
 
Utrecht had een Penalty moeten krijgen. Wordt ook weer weggewuifd door zowel scheidsrechter als VAR. ongelooflijk hoeveel blunders er gemaakt worden.
Ja, en opvallend hoe de 3 grote blunders allemaal in t voordeel van Feyenoord uitpakken. Gij zult de KNVB niet tegenspreken...
 
2-0 ... Over en voorbij.
Feyenoord blij met een dode mus, want zal direct uitgeschakeld worden. :cautious:
 
Lijkt wel alsof de Champions League gewonnen is. Wat een club zeg.

Omgekochte wedstrijd ook. Donkerrood van Fer niet gegeven, en Utrecht had een penalty moeten hebben. Maar zoals altijd, willen scheidsrechter veilig naar thuis na een potje in De Kuip.
 
Nou ja, internationaal is de kans dat Feyenoord met Slot beter zal presteren dan Utrecht iets groter. Tenminste dat heeft de recente historie van Utrecht wel duidelijk gemaakt.
Meteen weggezappt bij de goals, overigens. Ik kan een juichend legioen niet velen.
 
Nou nog een flinke kloppartij in de 95e minuut. :fb:
Om het seizoen af te sluiten.
Higler doet het af met gele kaarten.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan