Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
AZ weer met een rode kaart dus. Laat Ajax ook wat rode kaarten krijgen, kunnen beiden ook zo'n seizoen meemaken als die van afgelopen seizoen van ons. Zou lekker zijn.
 
Pingel VVV, BMI hangt aan een speler, echter, de speler eerst aan hem waardoor hij valt en m meeneemt. Kijken of de VAR hier iets aan doet.
 
Je kan zeggen wat je wil, maar AZ is natuurlijk gewoon genaaid. Ik vond de rode kaart misschien iets te zwaar, maar die kun je geven. VVV had ook een rode (tweede gele) kaart moeten hebben en die penalty was belachelijk.

Maar goed, ze hadden ook 6-0 voor moeten staan bij rust.
 
Hoe kun je
Je kan zeggen wat je wil, maar AZ is natuurlijk gewoon genaaid. Ik vond de rode kaart misschien iets te zwaar, maar die kun je geven. VVV had ook een rode (tweede gele) kaart moeten hebben en die penalty was belachelijk.

Maar goed, ze hadden ook 6-0 voor moeten staan bij rust.
nou genaaid worden als er een var is?😂😉 #gedrocht
 
Je kan zeggen wat je wil, maar AZ is natuurlijk gewoon genaaid. Ik vond de rode kaart misschien iets te zwaar, maar die kun je geven. VVV had ook een rode (tweede gele) kaart moeten hebben en die penalty was belachelijk.

Maar goed, ze hadden ook 6-0 voor moeten staan bij rust.
Nou, als ik dat twitter filmpje hierboven zie, zie ik een AZ speler die onbesuisd met twee benen van achter in komt glijden op die VVV speler; raakt alleen de speler. Volledig terecht rood m.i.
 
Je kan zeggen wat je wil, maar AZ is natuurlijk gewoon genaaid. Ik vond de rode kaart misschien iets te zwaar, maar die kun je geven. VVV had ook een rode (tweede gele) kaart moeten hebben en die penalty was belachelijk.

Maar goed, ze hadden ook 6-0 voor moeten staan bij rust.
AZ heeft zichzelf genaaid. Ze staan 2-0 voor. Svensson maakt een overbodige zware overtreding waarvoor een rode kaart staat. Wetende dat ze al 2 x een grote voorsprong weggegeven hebben en al 3 rode kaarten hebben gekregen in 4 wedstrijden roepen ze het onheil over zichzelf af.
Ze hebben veel kansen gemist en gaan de laatste minuten van de wedstrijd alleen nog maar achteruit lopen en VVV de gelegenheid geven. Martens Indi trekt als eerste aan het shirt van Giakoumakis. Dat is erg dom en hij neemt het risico op een Penalty tegen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan