Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik ben benieuwd naar de uitleg. Mogelijk de combinatie van de actie en hands. Ik begreep dat de hands regel is aangescherpt.
Aanvallend hands is altijd hands, verdedigend alleen als het opzettelijk is of als de arm niet langs het lichaam is. Dus hands is het sowieso, alleen lijkt rood me zwaar overdreven.
 
Sterker nog.. hij was ooit keeper van Jong PSV. Had toen veel talent... Heeft een hele goede periode gehad bij Roda maar sinds Ajax is het niets meer.

Van Leer was heel matig bij Jong-PSV hoor, werd helemaal niet als een groot talent gezien. Zijn goede periode bij Roda was een verrassing.
 
Van Leer was heel matig bij Jong-PSV hoor, werd helemaal niet als een groot talent gezien. Zijn goede periode bij Roda was een verrassing.
Ik zeg niet dat hij door PSV als groot talent werd gezien. Dat zal niet want dan hadden ze hem niet laten gaan. De Jong PSV wedstrijden die ik met van Van Leer heb gezien vond ik hem zelfs heel goed. Dat sloot aan bij zijn goede periode met Roda. Maar goed jij denkt er anders over.. dat mag uiteraard.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan