Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
Tot december ging het prima idd. Daarna werd het minder. Een enkeling heeft dan nog 25 miljoen liggen. Begrijp me niet verkeerd, dat geld komt Ajax eerlijk toe. Hebben ze zelf bij elkaar gebald en door goed te verkopen. Het is alleen wel jammer dat niet iedereen financieel bij machte is om halverwege kwaliteit bij te kopen.
Eens hoor, het maakt het spelletje niet bepaald eerlijker.
 
Ajax wint dit gewoon. Zij krijgen itt PSV meestal wel karakter en een boost na het falen van de concurrent. Ze kunnen veel beter omgaan met druk en bravoure.
 
Ajax wint dit gewoon. Zij krijgen itt PSV meestal wel karakter en een boost na het falen van de concurrent. Ze kunnen veel beter omgaan met druk en bravoure.
Nou, dat is dan ook sinds kort. Ik weet niet beter dan dat Ajax nooit profiteert van puntenverlies van een concurrent.
 
Best een leuk potje. Stuk leuker dan de wedstrijden van PSV, ADO en Heerenveen die ik in deze ronde keek. Het is vooralsnog geen walk-over, al is Ajax wel beter. Danilo had op slag van rust moeten scoren.

Ben ik trouwens de enige in NL die vond dat Van Bergen zojuist in de eerste helft een penalty had moeten krijgen?
 
Ajax creëert echt veel kansen. Goede aankoop die Haller. En Gravenberch passeert de spelers van Twente alsof ze er niet zijn. Kan Mo nog wat van opsteken zo langzamerhand.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan