Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat je ziet hoeveel makkelijker je voetbalt als je er iemand hebt staan die en inzicht heeft, en kan voetballen en die power heeft. Leuke speler.

Dat snapt iedereen en ik geloof het meteen, maar wat schieten wij ermee op, dat bedoel ik eigenlijk te zeggen, want hij speelt voor Ajax en niet voor PSV.
 
Het is nog maar RKC, maar die Kudus is een goeie voetballer hoor. De hype gaat daar vooral naar die Braziliaanse jongen, maar het zou mij niet verbazen als Kudus meer impact gaat hebben.
Die Braziliaanse jongen zie ik alleen maar ballen achter het standbeen geven en boos kijken.
 
Dat snapt iedereen en ik geloof het meteen, maar wat schieten wij ermee op, dat bedoel ik eigenlijk te zeggen, want hij speelt voor Ajax en niet voor PSV.
Wij hebben Rosario daar. Goeie jongen. Werkt hard. Pakt heel wat ballen af. Speelt ook wel eens een bal naar voren. Maar je kunt nu al zien dat Kudus op alle fronten beter is. Daar hoef je niks mee te doen als PSV zijnde. Je kunt ook ingrijpen.
 
Wij hebben Rosario daar. Goeie jongen. Werkt hard. Pakt heel wat ballen af. Speelt ook wel eens een bal naar voren. Maar je kunt nu al zien dat Kudus op alle fronten beter is. Daar hoef je niks mee te doen als PSV zijnde. Je kunt ook ingrijpen.

Ik denk dat iedereen het er wel mee eens is dat PSV een type Guardado nodig heeft op het middenveld, en natuurlijk nog een LCV van grote kwaliteit. Ben net een paar dagen Football Manager 20 aan het draaien, tactiek, verticale tiki taka met gegenpressing. Malen heeft er al 14 in het netje liggen en Gakpo ook. Heb voor de LCV positie de Braziliaan Samir van Udinese gekocht. Doet het niet onaardig tot dusver. Misschien een tip voor John? Net effe een filmpje van hem bekeken, bikkelhard, no nonsense, drive naar voren, en betaalbaar! Ik ben om:ROFL:
 
Volgens de Telegraaf komt er een onderzoek naar de coronamaatregelen bij Feyenoord.
 
De VAR is nu al 3 minuten aan het kijken of t wel of geen buitenspel is bij Groningen - Twente.

4 minuten....

En hij geeft m buitenspel, maar ik vraag t mij hard af.
 
Ik zeg net een teen buitenspel.

FC Groningen kan er met dit materiaal zomaar eens uitvliegen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan