Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zo te zien wordt het weer een ouderwets avondje breien in Amsterdam.. God wat vind ik dat voetbal saai om naar te kijken zeg.
 
Brainz of Mentos, leg mij eens uit waarom je een speler met veel bombarie voor 15 miljoen uit Brazilië haalt en deze vervolgens amper laat spelen. Is die Ten Hag nou echt zo'n nit wit dat hij denkt dat die Promes beter kan voetballen? Zelfde geldt voor Labyad eigenlijk. Er loopt toch wel wat beters rond in de jeugd ook.
 
Brainz of Mentos, leg mij eens uit waarom je een speler met veel bombarie voor 15 miljoen uit Brazilië haalt en deze vervolgens amper laat spelen. Is die Ten Hag nou echt zo'n nit wit dat hij denkt dat die Promes beter kan voetballen? Zelfde geldt voor Labyad eigenlijk. Er loopt toch wel wat beters rond in de jeugd ook.
Het Ajax-spelletje is heul ingewikkeld dus die moet eerst twee jaar wennen.
 
Doe jezelf dit niet aan. Ajax gaat dit echt wel nog winnen. Twee goedkope penalty's komen er straks ook. Moeten hoe dan ook eerste worden van de KNVB.
Los van evt hulp is Ajax gewoon heel sterk. Gek genoeg heb je er soms zo’n wedstrijd bij zitten dat het niet lukt. Zou leuk zijn voor de competitie als dat vandaag is.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan